Stel je persoonlijke vraag #47

Ja ok de optie die mist is dan “deze persoon zou al nooit m’n partner zijn”

20 likes

Ik vind vuurwerk ook echt één van de meest vreselijke dingen. Ben als kind ooit ingesloten door een groep jongens met knalvuurwerk wat naar me gegooid werd. Ik kom in december niet buiten, schrik al van autodeuren die dicht gaan of flitsende reclameborden.

Kwam de zoon van mijn vriend laatst van. “Ja pap, zullen we naar Duitsland gaan om vuurwerk te kopen?” Vriend zei gelukkig nee. Ik had geen aangifte gedaan, maar mooi wel dat hij dan de kerstvakantie alleen had kunnen zitten. Ga ik wel bij mijn ouders in de middle of nowhere leven.

4 likes

Nou een dealbreaker in de relatie vind ik te heftig maar ik vind het ook zeker niet prima.

2 likes

Zo eng! Moet hieraan denken: Helft vrouwen rond oud en nieuw bang op straat: 'Loop een blokje om voor jongeren' | RTL Nieuws

2 likes

Ja, echt kansloos eigenlijk dat zoveel meer mensen zich zo voelen! Dacht altijd dat het door mijn ervaring kwam. Maar idd al vanaf oktober bijna gewoon. In mijn stad valt het wel mee, maar waar mijn vriend woont is het echt verschrikkelijk. Daarvan hebben we wel één keer aangifte gedaan, en sindsdien is het wel minder in onze wijk, dus ze doen er wel iets mee blijkbaar. Hoop echt dat het heel snel nationaal verboden wordt en deze ‘traditie’ lekker afsterft.

8 likes

Ik heb dit ook rond oud en nieuw op straat maar dacht dat ik hewoon een teer zieltje had. Wat jij hebt meegemaakt @Rose_Gold is echt mijn ángst…:weary:

Hoor hier ook iedere avond zo’n mega harde bommen af gaan…

@Kauai jij omschrijft hier exact zon 80% van de mannen die ik ken, al zijn dat inmiddels een soort 35 jarige Jeroenen . Maar Jeroen is dan niet de juiste naam. Wij hadden vorig jaar zo’n type mannen omschrijvingen ergens haha. Als iemand een betere weet dan ben ik benieuwd…

4 likes

Timo?

4 likes

Kevin

5 likes

Nee Kevin is type joggingpak, airmax, petje toch?

5 likes

Richard

4 likes

Ja ik vind dat soort types wel een Jeffrey, Jeroen is te braaf.

5 likes

Ja Jeffrey of Wesley :joy:

7 likes

Kevin, Richard en Jeffrey zitten allemaal in dezelfde vriendengroep :joy:

15 likes

Vergeet Mitchell niet

10 likes

Ik geloof nog eerder dat meer dan de helft van FF een ovaal gezicht heeft :woman_shrugging:t4:

4 likes

Tim of Remco

2 likes

Een kaartspel doen in een gemiddeld restaurant

• Is wel een beetje gek
  • Kan gewoon

0 stemmers

2 likes

eigenlijk allebei. het is een beetje apart maar ik vind het opzich wel kunnen. niet aso ofzo

19 likes

Ik vond het altijd wel gezellig als tafels dat deden.

8 likes

Op vakantie neem ik wel altijd een spelletje mee naar restaurants. Dan ben je ook wel eens uitgepraat en heb je ff wat te doen haha

8 likes