Haha fantastische poll
Ik vind Harry Potter meer een Halloween tijd film
Waar gourmet
Doen we niet aan, stinkt teveel
Als jij mocht kiezen, wat zou je dan met kerst eten?
- Traditioneel met gerechten zoals de poll hierboven
- Gourmet
- Kaasfondue
- Pizzerette
- Steengrill
- Sushi
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Sinds ik geen vlees meer eet zijn feestdagen echt minder leuk. Vega of vis gourmet is echt niet hetzelfde
Gans of konijn geschoten door vrienden
Niet te vreten maar wel leuk om te maken
Daarom kies ik voor kaasfondue!
Vietnamees of Indiaas. Maar ik ben niet zo van dat traditionele kerst eten. Is vrij zwaar op de maag voor mij. En gourmetten is altijd zoān allegaartje van eten. Ben ik ook niet van
Mijn moeder stuurde net dit in de familie app
Ik zou zo graag eens iets anders doen, maar er zit echt geen enkel culinair gen in mijn familie
Zet jij wel eens uit jezelf muziek van Michael Jackson op?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En als ik het hoor in de auto zet ik het af
Een uitgebreid feestmaal vind ik heel leuk en hoe ik het ken, maar met mān vriend heb ik de twee keer dat ik het met zijn familie gevierd heb zelf pizzaās gemaakt en jeetje dat is toch wel een stuk gezelliger en meer ongedwongen en fijn eigenlijk. Vier het dit jaar alleen bij mān moeder en die gaat uitgebreid koken maar daar weet ik ook dat er ergens op de avond een bom ontploft - dan heb ik liever pizza en gezelligheid
Gemiddeld een keer per jaar moet ik zijn epische videoclips zien van āBlack or Whiteā en āEarth Songā.
Dessert: scroppino
In mijn omgeving weet ik drie mensen op te noemen met psoriasis. Ik heb het zelf ook.
In totaal zouden 400.000 mensen het hebben. Heb jij het?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb het idee dat psoriasis soms ook eczeem wordt genoemd (bepaalde vormen kunnen op elkaar lijken, overlap hebben). Is hier ook lang geweest.
Bij mij zeiden div dermatologen ook dat het soms niet eens uitmaakt of je het officieel diagnosticeert of niet, want sommige behandelingen slaan bij beide (niet) aan.
Groot fan dus ja.
Komt denk ik omdat meeste mensen die het hebben er weinig over praten omdat het iets is waar ze zich voor schamen. En je soms reacties kan krijgen a la; o, dat ziet er heftig uit, is het besmettelijk? Vooral als je er helemaal onder zit.
Toen ik op werk een keer terloops in de pauze zei dat ik het had, bleek dat mijn leidinggevende het ook had en mijn regiomanager ook (we zaten met zijn 3en in de kantine). De een zat aan een zware hormoonzalfkuur en de ander aan de pillen. Maar iedereen hield het een beetje voor zichzelf.
Ik kan het ook tamelijk goed verbergen door kleding te dragen met lange mouwen i.c.m. lange broeken. In de zomer wordt het meestal minder door de zon.