Ligt eraan. Soms kan het reeel zijn (hoe veel tijd het kost om mijn gigantische huis schoon te maken) en soms niet (mijn baby die is geboren met een ziekte en elke zoveel maanden in het ziekenhuis ligt en de invloed daarvan op mijn leven)
Voorbeelden ter illustratie
Haha dit is meer de tactiek die ik voor mijn kinderen gebruik: âjullie mogen nu een minuut piemel roepen zo hard als je kan en dan houden we er Ă©cht mee opâ ![]()
Dit is eerder iets wat de vriend van mn beste vriendin tegen ons zou zeggen.
Misschien kunnen ze dan voortaan bij jullie aansluitenđ€Ș
Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik heb een keer een soortgelijk bureau gehad met zoân bak eronder en kon mijn benen niet goed kwijt. Ik ben 1.74 dus niet extreem lang. Helemaal de combi met een stoel met armen eraan is niet heel fijn.
Zou ik het wel als een serieus signaal zien dat ik te lang doormekker over iets, ik denk dat ik al mn vrienden er wel in vertrouw dat ze hier reële grenzen in aangeven (dus niet onnodig tegen me zeggen).
Hahah ja dat was wel even kut maar toen zijn we naar dubai gegaan dus eind goed al goed
Ik ben 1.62, mn huidige bureau staat op 64cm hoog, dus ik was eigenijk juist bang dat ie een beetje aan de hoge kant is haha
Haha, dan zal t wel meevallen. Ik heb na een jaar een ander bureau gekocht omdat mijn bovenbenen werden afgekneld.
Wat voor leed heb jij deze kerst al gehad?
- Schoonfamilieleed
- Familieleed
- Relatieleed
- Vriendschapsleed
- Werkleed
- Burenleed
- ander leed
- Nog geen leed
0 stemmers
Sorry was niet meerkeuze
40 graden koorts en alleen thuis in bed leed ![]()
Corona-leed dus ik zit in mân eentje thuis ipv bij familie ![]()
![]()
Zolang ik ook maar over de andere onderwerpen âmagâ zeuren. Maar iedereen die dat niet trekt is er al uitgefilterd ![]()
![]()
Te veel gegeten leed
Ik weet niet wat je precies zoekt maar het mag zo te zien wel wat strak zijn. Misschien een hangende plank aan de muur? Eventueel met blinde ophanging? Kan ook heel mooi zijn, alleen je hebt dan geen lades.
Ik hoop niet dat je deze âsaleâ bedoeld want dan is ie zonder sale nog goedkoper. (Ik heb deze ook op het oog).
Knoflook leed ![]()
Hij is nu overal een beetje voor deze prijzen ja, maar ik heb hem wel altijd al eerder gezien voor zân normale prijs, dus ik weet wel dat het niet bullshitsale is. Fonq was de goedkoopste met 439, net besteld.
Oke top dan. Vind het zelf altijd zo jammer als ik denk een goede deal te hebben gevonden en het blijkt elders nog goedkoper. Hij is heel gaaf!
Omg op ons, maar dat doen wij dus bij 1 vriendin over de kinderen op haar werk, maar het gaat er echt zoveel over en niemand van ons heeft interesse in (onbekende) kinderen en het staat ook zo scheef met de verhouding over hoeveel wij het over ons werk hebben.
En ik weet dat het echt heel lullig is, maar het zit inmiddels zo hoog en als we een avondje gaan drinken wil ik gewoon niet dat het maar over werk blijft gaan.