Tim of Remco
Jeroenfrey
Een kaartspel doen in een gemiddeld restaurant
- Is wel een beetje gek
- Kan gewoon
0 stemmers
eigenlijk allebei. het is een beetje apart maar ik vind het opzich wel kunnen. niet aso ofzo
Ik vond het altijd wel gezellig als tafels dat deden.
Op vakantie neem ik wel altijd een spelletje mee naar restaurants. Dan ben je ook wel eens uitgepraat en heb je ff wat te doen haha
Beter dan hele avond op je telefoon scrollen
Ik las eerst speeltje en ik dacht ook wow step it up als je date haar satisfyer tevoorschijn tovert terwijl je wacht op het tussengerecht hahaha.
Kan iemand mij plz inlichten over de regenbroekrel die heb ik helemaal gemist
Iemand kocht een regenbroek van 180 euro en dat vond iedereen weer te duur bla bla bla
Het is echt geen rel te noemen, er waren drie reacties op ofzo en toen verwijderde de poster haar post
Lol dat verklaart wel veel want ik vond echt helemaal niks toen ik op regenbroek zocht
Joffrey.
Deze vallen onder de Jeroenen vind ik.
Ik ga stuk om de reacties. Indd Mitchell, Wesley, Kevin en Michael, Dennis en Jordy.
Ik denk ook gelijk aan een Corne en een Brian
Ik vier kerst eigenlijk altijd bij mijn ouders en die betalen alles
Ik help wel veel mee, maar ik mag niet eens financieel bijdragen
En elke twee jaar doen we het met de hele familie (oma, tantes en ooms, neefjes en nichtjes met aanhang en kinderen.) en dat regelen mijn moeder en haar zussen dan qua geld, hoeven wij ook niet aan bij te dragen.
Heel privileged, maar ik profiteer er wel gewoon graag van
Qua kosten teer ik graag een dag op mijn oudersâ zak maar ik zorg wel dat ik genoeg doe/bedenk/regel en niet als een zoutzak op de bank zit
Ik probeer wel vaak iets mee te nemen qua eten en/of bloemen oid
Ja ik vind het vervelend dat een ander profiteert; klinkt beetje bot haha. Maar nee ik voel me niet verantwoordelijk om ieder jaar een kerstdiner voor 18 man op te hoesten (er zijn geen ouders of âoudere volwassenenâ ofzo dus allemaal kinderen (18+) en hun kinderen en aanhang). Dus hier wordt het gewoon besteld en geleverd en krijgt iedereen een tikkie . En iedereen kookt in onze keuken
En het is altijd bij ons, dus er is ook geen rouleren ofzo.
Betaal jij tegenwoordig meer voor je ouder(s) of je ouder(s) meer voor jou?
- Ik voor mijn ouder(s)
- Ouder(s) voor mij
- Gelijk op of nvt
0 stemmers