Stel je persoonlijke vraag #47

Eerste is de enige die ik mooi vind hiervan, maar hij is niet leverbaar zie ik. Zal even reverse zoeken of ie ergens anders is.

Ik overweeg nu eigenlijk gewoon m’n droom secretaire/bureautje toch te kopen, aangezien ik toch alles daarmee blijf vergelijken én ik hem net gevonden heb met 200 euro korting (barbier van zuiver).

20 likes

Wintersport is toch altijd al voor mensen met geld geweest

Vooral mensen die op wintersport naar Zwitserland gaan

10 likes

Haha ik zei niet dat het er de rest van de avond niet meer over mocht gaan hè… Maar ja in sommige situaties vind ik dat prima kunnen inderdaad

3 likes

Laat mij zwelgen

2 likes

Ligt eraan. Soms kan het reeel zijn (hoe veel tijd het kost om mijn gigantische huis schoon te maken) en soms niet (mijn baby die is geboren met een ziekte en elke zoveel maanden in het ziekenhuis ligt en de invloed daarvan op mijn leven)
Voorbeelden ter illustratie

6 likes

Haha dit is meer de tactiek die ik voor mijn kinderen gebruik: ‘jullie mogen nu een minuut piemel roepen zo hard als je kan en dan houden we er écht mee op’ :ghost:

22 likes

Dit is eerder iets wat de vriend van mn beste vriendin tegen ons zou zeggen.

5 likes

Misschien kunnen ze dan voortaan bij jullie aansluiten🤪

2 likes

Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik heb een keer een soortgelijk bureau gehad met zo’n bak eronder en kon mijn benen niet goed kwijt. Ik ben 1.74 dus niet extreem lang. Helemaal de combi met een stoel met armen eraan is niet heel fijn.

1 like

Zou ik het wel als een serieus signaal zien dat ik te lang doormekker over iets, ik denk dat ik al mn vrienden er wel in vertrouw dat ze hier reële grenzen in aangeven (dus niet onnodig tegen me zeggen).

13 likes

Hahah ja dat was wel even kut maar toen zijn we naar dubai gegaan dus eind goed al goed

5 likes

Ik ben 1.62, mn huidige bureau staat op 64cm hoog, dus ik was eigenijk juist bang dat ie een beetje aan de hoge kant is haha

1 like

Haha, dan zal t wel meevallen. Ik heb na een jaar een ander bureau gekocht omdat mijn bovenbenen werden afgekneld.

1 like

Wat voor leed heb jij deze kerst al gehad?

• Schoonfamilieleed
  • Familieleed
  • Relatieleed
  • Vriendschapsleed
  • Werkleed
  • Burenleed
  • ander leed
  • Nog geen leed

0 stemmers

Sorry was niet meerkeuze

3 likes

40 graden koorts en alleen thuis in bed leed :wave:

9 likes

Corona-leed dus ik zit in m’n eentje thuis ipv bij familie :dancer::fire:

5 likes

Zolang ik ook maar over de andere onderwerpen “mag” zeuren. Maar iedereen die dat niet trekt is er al uitgefilterd :ok_hand:t2::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Te veel gegeten leed

5 likes

Ik weet niet wat je precies zoekt maar het mag zo te zien wel wat strak zijn. Misschien een hangende plank aan de muur? Eventueel met blinde ophanging? Kan ook heel mooi zijn, alleen je hebt dan geen lades.

Ik hoop niet dat je deze ‘sale’ bedoeld want dan is ie zonder sale nog goedkoper. (Ik heb deze ook op het oog).

1 like