En als ik het hoor in de auto zet ik het af
Een uitgebreid feestmaal vind ik heel leuk en hoe ik het ken, maar met m’n vriend heb ik de twee keer dat ik het met zijn familie gevierd heb zelf pizza’s gemaakt en jeetje dat is toch wel een stuk gezelliger en meer ongedwongen en fijn eigenlijk. Vier het dit jaar alleen bij m’n moeder en die gaat uitgebreid koken maar daar weet ik ook dat er ergens op de avond een bom ontploft - dan heb ik liever pizza en gezelligheid
Gemiddeld een keer per jaar moet ik zijn epische videoclips zien van ‘Black or White’ en ‘Earth Song’.
Dessert: scroppino
In mijn omgeving weet ik drie mensen op te noemen met psoriasis. Ik heb het zelf ook.
In totaal zouden 400.000 mensen het hebben. Heb jij het?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb het idee dat psoriasis soms ook eczeem wordt genoemd (bepaalde vormen kunnen op elkaar lijken, overlap hebben). Is hier ook lang geweest.
Bij mij zeiden div dermatologen ook dat het soms niet eens uitmaakt of je het officieel diagnosticeert of niet, want sommige behandelingen slaan bij beide (niet) aan.
Groot fan dus ja.
Komt denk ik omdat meeste mensen die het hebben er weinig over praten omdat het iets is waar ze zich voor schamen. En je soms reacties kan krijgen a la; o, dat ziet er heftig uit, is het besmettelijk? Vooral als je er helemaal onder zit.
Toen ik op werk een keer terloops in de pauze zei dat ik het had, bleek dat mijn leidinggevende het ook had en mijn regiomanager ook (we zaten met zijn 3en in de kantine). De een zat aan een zware hormoonzalfkuur en de ander aan de pillen. Maar iedereen hield het een beetje voor zichzelf.
Ik kan het ook tamelijk goed verbergen door kleding te dragen met lange mouwen i.c.m. lange broeken. In de zomer wordt het meestal minder door de zon.
Ik had het als tiener veel erger. Nu alleen nog op onzichtbare plekken (onder mijn haar en in mijn oren). Mijn beide ouders hebben het, dus het was hier vrij snel duidelijk wat het was. Mijn broertje kreeg het later ook. Hij heeft er nu veel meer last van dan ik. Echt kloven en ontstekingen en last van gewrichten. Ik heb gewoon teringveel jeuk en schilfers.
Uitgebreid Aziatisch koken hebben we de afgelopen 4 jaar gedaan en gaat dit jaar weer gebeuren
ijk nu al uit naar dinsdag.
hij lijkt net op iemand die ik ken eigenlijk, witte jongen met een zwarte vriendin. maar volgens mij heeft hij ook een soort fetisj. hij werkte bij een hostel en had daar echt als levensdoel om elk zwart meisje daar het bed in te krijgen. echt zo walgelijk, hij heeft het ook bij een vriendin van me én haar zusje geprobeerd. echt smerig en objectificerend, volgens mij heeft z’n vriendin hem ook wel eens betrapt. inmiddels hebben ze een kindje samen, dus ik hoop dat hij is bijgedraaid. maar als je je vriendin als zo’n fetisjobject ziet (blijkbaar) geloof ik nooit dat je normaal wordt. echt extra stom omdat die vriendin echt een superleuke lieve meid is
Ik heb het ook (helaas behoorlijk erg) en in mijn familie komt het veel voor in verschillende gradaties. Buiten mijn familie ken ik maar één ander iemand die het heeft.
dit zijn niet toevallig recepten uit de FVD maaltijden of? hahaha
Volgens mij Crisp
De brioche eet ik vanavond bij mijn ouders dus die
En flikkert alle pinda’s naast de hakmolen
Ik mis de optie “alles van dit”
Maar tbh zou ik zelfs het allerhande menu prima vinden zolang ik maar niks hoef te doen.
Al m’n derde post over een fucking bureau dat ik nog steeds niet gekocht heb, ik ga hierna verder als officieel bureau-account. Maar:
Detail bureau 1 €198:
Detail bureau 2 €309:
Detail bureau 3 €211:
Ze lijken allemaal heel ondiep? Dat lijkt me vooral onhandig, dan zit je te dicht op je scherm, of heb je niet genoeg ruimte voor een boek + notitieboek.