Kunnen we collectief stoppen met
Opa, oma, mama en papa alsof we een grote familie zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kunnen we collectief stoppen met
Opa, oma, mama en papa alsof we een grote familie zijn?
0 stemmers
Hoe moeten mensen het dan noemen?
Ja vader en moeder. Je bent toch geen 6, met je papa en mama. Echt infantiel woordgebruik.
Mijn moeder, mijn vader?
En je opa en oma dan? Want dat was vooral wat ik me afvroeg hahahaha
Mijn opa of oma ipv alleen opa en oma
Ja dat is inderdaad moeilijker⦠maar mijn opa en mijn oma dan? En niet opi of omi icm š„¹ daar moet ik echt van braken
Ons pap ons mam.
Oke flauw.
Nee niks ons. Ik ben enigs kind mijn ouders zijn van mij!
Wow deze poll verdeelt het forum in mijn ogen echt goed in twee groepen mensen. Ik negeer hier even de mensen die goeie oplossing hebben gestemd want dat is saai.
Zijn de mensen die hetzelfde gestemd hebben als jij ook je fave forummers?
0 stemmers
Infantiel is echt het juiste woord hier ja
Jezus wat tering dom om te lezen elke keer weer
Komt niet 100% overeen overigens, ik vind bijvoorbeeld @anon50301661 een leuke forummer en die heeft helaas ben geen kleuter gestemd
Als ouders in hun social media profiel het volgende zetten dan ____
ājongensmamaā
0 stemmers
āmama van 3 meisjesā
0 stemmers
āmama van Jip en Eviā
0 stemmers
āKattenmoederā
0 stemmers
Moeder van Sem 12-11ā18 en Nynke 16-08-'21
0 stemmers
Luca & Levi
Joep
0 stemmers
Moeder van Jay en Tygo
0 stemmers
Ik vind sowieso moeder/mama in je bio verschrikkelijk. Weet niet waarom nmsvpe
Edit: erger dan dat vind ik de vrouwen die een seconde na het trouwen hun instahandle en bio veranderen naar de achternaam van een vent die ze al jaren hoofdpijn geeft.
allerergste vind ik volwassenen die nog steeds msn stylo de datum waarop ze verkering kregen met hun partner in hij bio hebben staan (trouwdatum telt ook)
P 14-02-2016
Ellegirlforum ??-??-??? RIP
Forum Feminarum ??-??-???
VIVAForum ??-??-???
@Shaaar Dat heb ik dus ook en ik vind het verschrikkelijk als een vriendin zegt dat ze āmama is vanāā¦
Maar goed ik vind mamadag en papadag ook verschrikkelijke termen en āmamaā en āpapaā alleen geschikt voor de communicatie naar/met het kind.
En je hebt ook mensen op social media die soms de data in hun profiel hebben staan van wanneer ze hun diagnose kregen. Dat kan ik soms nog wel begrijpen als hun verdere profiel deels in het teken daarvan staat (bijv. revalidatie- of behandeltraject).
Datum van verkering
Datum van verloven
Datum van trouwen
Geboortedata kinderen
Alsof ik een advertentie in de krant lees
moeder van een Dyson V15
0 stemmers
Nee same niet 100, maar de mensen met wie ik het meeste heb/ die ik het leukst vindt hebben wel allemaal hetzelfde gestemd als ik.