Moeder van Dyson V15
Ex van Philips
Krijgen jullie op dit moment ook veel reclames op social media van huishoudelijke apparaten?
- Ja
- Nee
- Ik heb overal adblock / n.v.t.
- Ja en dan vooral stofzuigers
0 stemmers
Moeder van Dyson V15
Ex van Philips
Krijgen jullie op dit moment ook veel reclames op social media van huishoudelijke apparaten?
0 stemmers
Ja maar de optie âik kan eigenlijk gewoon normaal communiceren met mijn vrienden en zij met mijâ ontbrak
En we houden allemaal van zeuren
nee ik krijg er echt gruwelijk veel van verzekeringen als ze dat campagnebudget niet hadden ingezet had mân basisverzekering makkelijk met 10 euro minder gekund
Algoritme weet dat die apparaten bij mij staan te verstoffen, als ik ze koop.
17 mei 2018 rond 1 uur nog wat⊠13.23 zoiets random tijd
Dit doet me denken aan de eerste week van januari
De enige reclames zijn of schoonmaakspullen of ze proberen je aan het sporten te krijgen
Heel de supermarkt vol met zoetstof proteine producten
Jaa vreselijk in december is het altijd âVreet jezelf helemaal kapot aan dit en dit. En ga gokken want miss word jij kapot rijk!â
En dan in januarie âProbeer je leven eens op de rails te krijgen vetzak! En stop met roken. Hier heb je allemaal sla recepten.â
Dat maakt niks uit voor het algoritme. Het gaat erom dat je koopt en kijkt.
Je vergeet
Nieuwbouwhuis meiâ24
Inclusief tag naar de instapagina waar je de bouwupdates kunt volgen.
Heb jij ĂŒberhaupt een groepje âfavoriete forummersâ in je hoofd?
0 stemmers
Idk ik vorm daar niet echt een mening over ofzo? Er zijn een paar mensen waar ik buiten het forum wel wat contact mee heb, dus die vind ik natuurlijk wel aardig. Maar verder heb ik niet direct een groepje namen in mijn hoofd als er wordt gesproken over je favoriete forummers.
Met allemaal dezelfde visgraatvloer en zwarte stalen deuren of whatever er nu hip is.
Ik heb denk ik ~20 forummers die ik echt leuk vind en daarna is er een vrij steile drop-off naar
oké boeit me niet veel haha. Maar er zijn denk ik ook maar ~15 forummers die ik echt niet leuk vind.
Oohh vind ik aan beide kanten nog best veel eigenlijk!
Idk ik vind bijna iedereen wel prima eigenlijk. Kan me soms wel ergeren aan bepaalde gewoontes of uitspraken natuurlijk, maar als ik later dan een normale/goede reactie van iemand lees ben ik dat alweer vergeten
Ik vind misschien 2 forummers echt leuk leuk . Bij de rest schommel ik altijd tussen âAh echt aardigâ en âPleur op jankbekâ
Zijn dat dan ook mensen waar je buiten dit forum contact mee hebt of dat niet per se? Want ik heb er dus inderdaad ook een aantal die ik heel aardig vind maar de meerderheid daarvan is ook niet heeell aanwezig hier waardoor ik het eerder zie als aardige mensen waarmee ik praat dan favoriete forummer ofzo.
Ik weet echt bijna niets van âhet echte levenâ van forummers en herken er maar 10 aan hun schrijfwijze of âone issue-onderwerpâ. En ik zit hier toch al vanaf het begin.
Niet echt eigenlijk en de forummers die ik in t echt ken zitten hier niet meer volgens mij.
Zou jij in het echte leven het aan kunnen om als roastee mee te doen aan een roast?
0 stemmers
Geen groepje in de zin forummers die bij elkaar horen ofzo, wel een tiental forummers die ik heel leuk vind/waar ik volgens mij best vrienden mee zou willen zijn
@Soy.peor omg maar 2 haha