Stel je persoonlijke vraag #47

Opvolging van deze vraag:

Ben je vandaag weer aan het werk?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

ik moest dit googelen, kende dit helemaal niet

Jeetje er zijn 2 kindgerelateerde vragen ofzo.

Als je schoonfamilie hebt, met wie vier je kerst het liefste?

• Vieren met schoonfamilie
  • Vieren met eigen familie

0 stemmers

13 likes

En ik hoef 't lekker ook niet te vieren met schoonfamilie :partying_face:.

5 likes

Vind siervuurwerk opzich wel mooi, maar wel echt irritant ook. Dat irritante gefluit en dan die knal.

Ben helemaal voor mooie shows met drones! Geen lawaai en ziet er veel mooier uit.

10 likes

Jaa van mij mag het best hier. Maar voor dat soort vragen is het misschien fijn om het ergens te stellen waar ook echt de doelgroep is.
Volgens mij worden er in andere topics ook wel eens polls gemaakt voor een bepaalde vraag die dan besproken word.

1 like

Siervuurwerk en de geur van buskruit op oudejaarsdag maakt me altijd zo lekker nostalgisch. Zou er overigens helemaal ok mee zijn als het verboden wordt.

7 likes

Ik vraag me af of de doelgroep daar echt (nog) zit, dus ik snapte wel dat de vraag hier gesteld werd.
Veel moeders met kinderen in de basisschoolleeftijd zijn weg uit dat zw/kind gedeelte omdat het meer zw tot dreumes is wat er besproken wordt.

5 likes

Ik vind het feestje met Oud & Nieuw altijd het allerleukste feestje van het jaar. Enige moment in het jaar dat de vriendengroep + aanhang compleet is.

1 like

ik snapte ook niet waar dit over ging haha

ja ik vroeg waar iedereen als kind in geloofde maar dat gaat over onszelf niet over zw/k

12 likes

Mijn man en ik hebben een weekendje weg geboekt met een fijne kamer waar we de 31e lekker gaan borrelen en wie zien wel of we om 0:00 nog wakker zijn, haha. Hadden echt even geen zin in een (huis)feestje.

3 likes

Dat volwassenen altijd het beste met je voor hadden.

5 likes

Daar was ik als kind al vroeg achter dat dat niet klopt :smiling_face_with_tear:

1 like

Het ging over een poll of je je kind in diens eerste schoolweek wel of niet naar de bso zou brengen. Die poll is inmiddels verplaatst naar het topic Tips, ervaringen & aanraders. (Ik zag dat ik dat topic ineens volgde, dat is alleen als een bericht erheen verplaatst wordt.)

6 likes

Oke niks van dit op een na, kort voor lang achter had ik wel een paar blousejes van waarvan ik 1 nog steeds regelmatig draag (van de primark, moet je nagaan hij is nog steeds goed hoe dan?)

6 likes

Als de peplumtops een comeback maken zou ik dat wel tof vinden.

@Nysmn ik heb ook nog zo’n primarkblouse uit die tijd die nog steeds mooi is! Al wel 10 jaar oud denk ik.

3 likes

De enige crime was de Ali kwaliteit. Vind het nog steeds leuk!

ik ben niet SUPER trendgevoelig maar alsnog beinvloeden trends iedereen wel een beetje denk ik. maar ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik die mintkleurige galaxy peplum skinny jeans era ooit weer leuk ga vinden haha

2 likes

Niet?

6 likes

Vooral die rokken en jurken van dat doorzichtige polyester die dan voor kort waren en achter lang vond ik echt zo vreselijk.
Serena had er destijds een blogpost over

5 likes