Stel je persoonlijke vraag #47

Moet Nysmn zelf een rel poll maken.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik had laatst een mega potluck en vond het geweldig. Paar weken lang bij elkaar vissen wat iedereen mee zou nemen. Enige jammere is de hoeveelheid eten die over blijft en dat mensen heel erg hun best doen op eten dat niet populair blijkt.

4 likes

Datum van de scheiding

3 likes

Als je [/poll] op een aparte regel zet werkt het.

3 likes

Behoor je tot de kinky of vanilla helft van ‘t forum?

• De kinky helft
  • De vanilla helft

0 stemmers

2 likes

Ah thanks! Hij doet t :sunglasses:

Was 2023 een goed jaar voor jou?

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Waarom was het een goed jaar?

• Carrière
  • Liefde
  • Familie
  • Sociaal leven
  • Financieel
  • Gezondheid
  • Anders

0 stemmers

Waarom was het een slecht jaar

• Carrière
  • Liefde
  • Financieel
  • Familie
  • Sociaal leven
  • Gezondheid
  • Anders

0 stemmers

1 like

Mijn moeder wordt zo opgeslokt door haar nieuwe partner, ze doet alles wat hij zegt en ik voel mij gewoon heel erg in de steek gelaten door haar.

4 likes

Ben getrouwd dit jaar en heb een leuke nieuwe baan, maar door een een aantal andere dingen kijk ik niet heel positief terug op het jaar. Had bijvoorbeeld gehoopt het jaar zwanger af te sluiten, maar is helaas een miskraam geworden.

10 likes

Ik zou hier wel even willen ranten over mn jaar maar zit niet anoniem echt jammer

Ik heb een kind gekregen dit jaar, vond ik toch best leuk.

24 likes

Half jaar in het buitenland gewoond, 2x een vriendin in turkije opgezocht, bij terugkomst in NL vrijwel meteen een goede baan en ook godzijdank een woning gevonden, dus alleen maar mooie dingen eigenlijk.

46 likes

ehm bijna alles. relatie over, geremigreerd dus terug bij m’n ouders, geen baan dus geen geld meer. een grote bak ellende dus 2024 kan alleen maar beter worden :joy:

14 likes

in welke ‘dingen’ geloofde jij als kind? ik ben in de veronderstelling dat bijna niemand in de paashaas geloofde, maar ik wel

• sinterklaas
  • de kerstman
  • de paashaas
  • de tandenfee
  • anders, namelijk:
  • geen van allen

0 stemmers

wat zag je dan voor je? een cute fluffy haasje of een man verkleed in paashaaspak? (echte vraag geen roast hahaha)

2 likes

gewoon een schattige grote bruine haas met een strik en een mand met eieren 🥹 echt een teleurstelling

20 likes

Paasklokken!

2 likes

Er was vanalles wat meer of minder fijn was maar vanaf november heb ik nieuwe medicatie en m’n chronische aandoening opeens onder controle/klachtenvrij en dat weegt echt het zwaarst, op de valreep een topjaar dus

13 likes

Is er geen persoonlijke vraagtopic in het kindergedeelte?

11 likes

Vier jij vandaag derde kerstdag? (bijv nog een etentje, feestje, bezoek)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes