Stel je persoonlijke vraag #47

Bounty kan ik me helemaal misselijk aan eten.

9 likes

Ja heerlijk! Kokos met chocolade, wat kan er niet lekker aan zijn?!

14 likes

Ja 1 hap is genoeg hè :wink:

1 like

Sommige dingen wil ik niet snappen

1 like

Het is sowieso fucking ongepast dat hij met
(Niet zijn eigen) kinderen in een bed sliep.

Kan me niet schelen hoe veel verder dat is gegaan, dat is fuuuuuuuuuuuuucking nasty.

15 likes

De kokos. Gadverdamme man.

Waarschijnlijk doordat ie verplicht op de kerstfoto moest!! :grimacing:

Welk kinder product pak je als eerste?

• Kinder maxi
  • Kinder bueno
  • Kinder ei
  • Kinder cards
  • Kinder country
  • Kinder schoko bonbons
  • Happy hippo
  • Nutella cookies
  • Kinder délice

0 stemmers

Welk kinder product pak je als laatste ?

• Kinder maxi
  • Kinder bueno
  • Kinder ei
  • Kinder cards
  • Kinder country
  • Kinder schoko bonbons
  • Happy hippo
  • Nutella cookies
  • Kinder délice

0 stemmers

1 like

Ik vind al deze dingen tussen meh en gadverdamme liggen.

13 likes

Ik houd niet van Kinder en Nutella, die andere ken ik niet.

5 likes

Happy Hippo ken ik niet. Lijkt op het plaatje wel een beetje op een bueno?

2 likes

Kinder délice op 1 voor mij

2 likes

Is dat nog iets anders dan melkschijfje? Die liggen in de ijskast.

Voor mij is choco fresh superieur

4 likes

@Zemraluani @Kiwi :hushed: Wow! can’t relate helaas haha. Ik zou een stuk dunner zijn als ik het niet lustte allemaal haha. @the.rebel.club Ja klopt ze zijn ook niet zo bekend. Je kan ze wel bij de action vinden. Maar die hebben een chocolade vulling en niet die hazelnoot vulling die zo lekker is :drooling_face: @Daelyss @Doperwt Ohh ja die ben ik vergeten! Die moet ik er even bij zetten haha

1 like

Euthanasie weet ik niet maar ik had een neefje met een ernstige en vrij onbekende ziekte die op 17-jarige leeftijd zelf heeft gezegd dat hij geen behandeling meer wilde omdat hij dat al zijn hele leven had en zo vreselijk vond. Wetende dat hij dan zou sterven. Toen zijn ze overgegaan op palliatieve zorg en heeft hij nog vijf wekend geleefd, inclusief grote afscheidsbbq etc.

Hij had met bepaalde behandelingen wel langer kunnen leven maar wilde dat zelf niet meer.

16 likes

Hahaha ja hij moest ook eigenlijk een kerst pakje aan maar dat wilde die echt niet :joy:

1 like

Het heeft een andere naam bij in Nederland maar dit is nog anders dan het melkschijfje

5 likes

Je bent de allerbeste vergeten. Deze is zó lekker. Het ligt in de koeling (geen ijs). Ik heb het al een tijd niet meer in Nederland gezien maar in Duitsland wordt het sowieso verkocht.

10 likes

Ik ken überhaupt alleen het kindersurprise ei en “gewone kinderchocolade” en kinder bueno, de rest heb ik nooit geprobeerd :sweat_smile:
Kinder bueno is wel heerlijk (ook de witte versie mm) maar kinderchocolade is 3x niks verder, er is zooo veel betere chocola.

6 likes