Ik weet precies hoe die eruit ziet, maar er zullen geen alarmbellen gaan rinkelen oid
Ik werd als kind wel gewaarschuwd voor een spin met een zichtbaar kruis op de rug, is het die?
Ik was als kind zo bang voor deze spinnen! Kan me nog heel goed herinneren dat ik ooit over straat liep en ineens bang werd dat ik misschien op een zwarte weduwe stapte die me door de zool van mijn schoen dood zou bijten
Uit automatisme gebeurt het me in het buitenland te vaak dat ik het alsnog in de wc gooi
Oooooh nou dan kan ik ‘nee’ aanvinken, nooit gezien verder
Voor wie nee stemden: waarom gooien jullie wc papier niet in de wc dan? (In Nederland)
Pff vroeger zei m’n vader altijd tegen me ja als je krokodil tegenkomt moet je gewoon in een rondje rennen want een krokodil kan alleen snel rechtuit rennen.
En daardoor echt lang rekening gehouden met de mogelijkheid dat ik krokodillen tegen ging komen. Toch een beetje latent bang geweest voor NIKS.
En m’n kleuterjuf die altijd reisde naar Canada en Amerika zei regelmatig dat je als je een beer tegenkomt je je op moet rollen tot een balletje en dan zo blijven liggen tot de beer weggaat. Daardoor wel echt veel en lang bang geweest voor beren. Met nachtmerries en alles.
Had niemand er even bij kunnen zeggen dat je hier geen beren en krokodillen hebt
Ik heb het geruite petje van m’n opa, zo’n flat cap geen pietje bel muts
Maar mijn opa en ik vallen helaas niet in een categorie die je hier noemt
@PiuPiu zwarte weduwen hebben een zandloper op hun rug!
Het jammere is dat je voor dergelijke droneshows meer weersafhankelijk bent dan bij normaal vuurwerk. Er mag niet veel wind zijn. Ik hoop dat de technieken evolueren zodat het toegankelijker wordt.
Ben jij helemaal 100 denk je?
- Nee denk van niet
- Ja denk van wel
0 stemmers
100% dit ja haha, mijn vader (oudere surinaamse man die op een ska muzikant lijkt) draagt vaak zo’n peaky blinders pet en hij is echt de enige bij wie ik dit tolereer
Ik moet hierdoor ineens denken aan een forum post. Dat iemand soms dacht dat ze niet helemaal 100 was maar dat mensen om haar heen gewoon meespeelde en deden alsof het wel zo was haha.
Hoezo zoveel mensen die denken dat ze niet helemaal 100 zijn?
Ik denk niet dat je mijn post bedoelt maar ik heb ook wel gehad bij mijn middelbare school diploma dat ze mij er ook 1 gaven omdat het anders zielig was. Heb me heel lang afgevraagd of ik niet verstandelijk beperkt was en dat mensen zeiden dat het niet zo was omdat ze dat zielig vonden. Iedereen speelde het spel mee
(Oke vele jaren en vele diagnoses later, maar little did I know back then)
Hahahahah dit zijn dus echt m’n lievelingsjurken. En ze zijn niet meer te krijgen. Het is zo ideaal dat ik niet bij iedere beweging het idee heb dat m’n billen te zien zijn. Maargoed ze zijn niet te krijgen dus ik heb er 2 en eentje daarvan is al 15 jaar oud en eigenlijk ook al net te klein.
Is dat niet de aard van een online forum?
Ik denk dat iedereen wel ‘wat’ heeft. En dan kun je best 99 zijn, maar geen helemaal 100.
Lieverd heb je gezien hoe ik typ…
Nah, jij wilt te graag niet normaal zijn. Dus dat maakt je uiteindelijk een tyfusnormalo.
Ja echt 100%