Bedenk me net dat ons oprah naar nieuw zeeland was. Achja een pot nat.
Brrr ![]()
Ik hoef niet op seksvakantie naar Australië haha en wil wel naar Scandinavië dus niks ten nadele van Oprah
Gelukkig is dit een minispin, valt weer mee hè.
wie van deze 4 zal als eerst een louche huisjesmelker worden en alleenstaande moeders uit huis zetten?
- monkeyslut
- kika
- oprah
- luzarl
0 stemmers
bron voor degenen die ook relpollen willen maken
Dit sowieso. Ik zit hier idd al sinds het jaar 0, denk echt al 10 jaar ofzo?
Ik zie net dit in m’n mailbox, 2010 ![]()
Hahaha
Vind je nederlanders gastvrij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nav het single leed topic. Ik merk pas sinds ik in het buitenland woon, dat het ook anders kan. Ik mag altijd ergens aansluiten. Snap dat spontaan ergens mee eten nog lastig kan zijn, maar in veel andere situaties denk ik: the more the merrier, wat maakt het uit? Maar misschien zit ik in een relatief ongastvrije bubbel hier ![]()
Gefeliciteerd! Je bent door de Admin geselecteerd. Morgen 09:00 word je geacht bij de Shell in Harderwijk te zijn, daar is het verzamelpunt. Fijne trip, don’t be late!
Er zijn er 2 in Harderwijk
, straks staat ze bij de verkeerde!!
Gebruik jij emoji’s in whatsapp gesprekken?
- Ja, vaak
- Ja, af en toe
- Heel weinig
- Nee, nooit
- Anders…
0 stemmers
Ik heb een paar vrienden die ik noooooooit een emoji zie gebruiken. I love emoji’s dus ik snap daar niks van ![]()
En stickers, ik heb bij elke situatie een sticker
Ooit gehad (ook met oud en nieuw!) dat ik als single zonder plannen niet mocht aansluiten ergens want het was stelletjes only die avond. Ik vond dat echt zo zo naar. Overigens maakte de vriend van die meid die hierin het felste was het kort hierna uit, dus karma?
Het moet wel spannend blijven
Ik snap hier echt niks van en snap feestjes met alleen maar stelletjes ook niet.
Zo flauw! Wat maakt het nou uit, een persoon extra. Inderdaad karma! Persoonlijk zie ik O&N ook totaal niet als een stelletjes moment, ik vier het juist graag met vrienden.
I need more stickers, heb saaie vrienden blijkt.
Neem die wemoji app ofzoiets. Ik maak van alles een sticker.
Dood is dood ![]()