Stel je persoonlijke vraag #47

Ja eens. Mijn kat vroeger had ook diabetes en dat was goed te spuiten bij hem. Bij een van onze andere katten had dat niet gekund. Dus dan is het einde verhaal.
Maar ik wil gewoon geen 6k betalen voor een operatie, los van of ik het wel of niet kan betalen ik ga dat gewoon echt niet doen. En ik zou het ook echt belachelijk vinden als de dierenarts dan niet mijn dier wil laten inslapen omdat ze vinden dat het wel moet.
@Marquez bij onze vorige dierenarts kon er ook best wel veel (en natuurlijk de optie diergeneeskunde Utrecht was vlakbij) maar die waren gelukkig ook wel meedenkend wat wel en niet zin had. En ik zei ook wat de financiële grens was.

@Vuile_bitch ik vind dat niet, en ik vind dat ook niet “er niet voor zorgen”. En als een ander dat allemaal wel wil doen vind ik dat helemaal hun zaak en niet mijn geld.

Mijn kat loopt trouwens sinds vanochtend mank dus :pray::pray: dat dit niet binnenkort een niet meer zo filosofische discussie is :smiling_face_with_tear::sob:

4 likes

De Bounty komt om of wordt doorgegeven aan een ander huishouden

3 likes

Stuur ze maar door naar mijn moeder. Bounty is haar lievelings.

1 like

Haha ik snap dat echt niet, jij?

Er waren ook ooit met pure chocolade die vond mijn vader zo lekker :no_mouth:

2 likes

Bounty kan ik me helemaal misselijk aan eten.

9 likes

Ja heerlijk! Kokos met chocolade, wat kan er niet lekker aan zijn?!

14 likes

Ja 1 hap is genoeg hĂš :wink:

1 like

Sommige dingen wil ik niet snappen

1 like

Het is sowieso fucking ongepast dat hij met
(Niet zijn eigen) kinderen in een bed sliep.

Kan me niet schelen hoe veel verder dat is gegaan, dat is fuuuuuuuuuuuuucking nasty.

15 likes

De kokos. Gadverdamme man.

Ja dat kan natuurlijk maar dat ligt dan niet per se aan de chemo maar aan dat de dierenarts/de behandeling te stressvol is

2 likes

Waarschijnlijk doordat ie verplicht op de kerstfoto moest!! :grimacing:

Welk kinder product pak je als eerste?

• Kinder maxi
  • Kinder bueno
  • Kinder ei
  • Kinder cards
  • Kinder country
  • Kinder schoko bonbons
  • Happy hippo
  • Nutella cookies
  • Kinder dĂ©lice

0 stemmers

Welk kinder product pak je als laatste ?

• Kinder maxi
  • Kinder bueno
  • Kinder ei
  • Kinder cards
  • Kinder country
  • Kinder schoko bonbons
  • Happy hippo
  • Nutella cookies
  • Kinder dĂ©lice

0 stemmers

1 like

Ik vind al deze dingen tussen meh en gadverdamme liggen.

13 likes

Ik houd niet van Kinder en Nutella, die andere ken ik niet.

5 likes

Happy Hippo ken ik niet. Lijkt op het plaatje wel een beetje op een bueno?

2 likes

Kinder délice op 1 voor mij

2 likes

Is dat nog iets anders dan melkschijfje? Die liggen in de ijskast.

Voor mij is choco fresh superieur

4 likes

@Zemraluani @Kiwi :hushed: Wow! can’t relate helaas haha. Ik zou een stuk dunner zijn als ik het niet lustte allemaal haha. @the.rebel.club Ja klopt ze zijn ook niet zo bekend. Je kan ze wel bij de action vinden. Maar die hebben een chocolade vulling en niet die hazelnoot vulling die zo lekker is :drooling_face: @Daelyss @Doperwt Ohh ja die ben ik vergeten! Die moet ik er even bij zetten haha

1 like