Stel je persoonlijke vraag #47

Euthanasie weet ik niet maar ik had een neefje met een ernstige en vrij onbekende ziekte die op 17-jarige leeftijd zelf heeft gezegd dat hij geen behandeling meer wilde omdat hij dat al zijn hele leven had en zo vreselijk vond. Wetende dat hij dan zou sterven. Toen zijn ze overgegaan op palliatieve zorg en heeft hij nog vijf wekend geleefd, inclusief grote afscheidsbbq etc.

Hij had met bepaalde behandelingen wel langer kunnen leven maar wilde dat zelf niet meer.

16 likes

Hahaha ja hij moest ook eigenlijk een kerst pakje aan maar dat wilde die echt niet :joy:

1 like

Het heeft een andere naam bij in Nederland maar dit is nog anders dan het melkschijfje

5 likes

Je bent de allerbeste vergeten. Deze is zĂł lekker. Het ligt in de koeling (geen ijs). Ik heb het al een tijd niet meer in Nederland gezien maar in Duitsland wordt het sowieso verkocht.

10 likes

Ik ken ĂŒberhaupt alleen het kindersurprise ei en “gewone kinderchocolade” en kinder bueno, de rest heb ik nooit geprobeerd :sweat_smile:
Kinder bueno is wel heerlijk (ook de witte versie mm) maar kinderchocolade is 3x niks verder, er is zooo veel betere chocola.

6 likes

nou het is natuurlijk sowieso raar om met kinderen te slapen maar ik denk dus niet dat hij meer heeft gedaan dan gewoon slapen. ik heb een aantal docu’s erover gekeken waarin het allemaal wordt besproken incl bewijs en degene die als eerste de aanklacht heeft gedaan heeft toegegeven dat het een leugen was. hij bezat veel muziek van de beatles en sony wilde die rechten. en dat kon dus alleen als hij of controversieel zou worden of dood zou gaan (oid heb niet goed opgelet lol). en het is natuurlijk allemaal een theorie en ik ben niet zo’n complot persoon, maar dat er rare dingen gebeuren voor geld geloof ik zeker wel (terwijl heel hollywood vol zit met verkrachters die ermee wegkomen)

2 likes

Pingui is m’n allerlievelings
image

8 likes

Nav de andere topics. Ben jij in aanmerking geweest met Halt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben gepakt voor pikken bij de H&M heel dom en heb die winkel een jaar lang met een smoesje ontweken als ik ging winkelen met mensen. Maar goed omdat ik nog minderjarig was moest ik naar Halt en ik kreeg geloof ik iets van 3 uur taakstraf? Ik mocht na een halfuur al gaan omdat ik volgens hem het nut wel had ingezien (was beleefd, vroeg om nieuwe werkzaamheden etc.) en kennelijk was dat een uitzondering haha.

Ben hier verder ook totaal niet trots op maar kan er nu wel om lachen.

8 likes

Haha ik ben nooit met halt in aanraking gekomen, want ik was te braaf om te stelen, maar dit zou ik ook 100% zijn in zo’n situatie.

23 likes

is jullie ooit opgevallen hoe extreem recht de oostkust van madagascar is?

• nee, maar cool
  • nee, interesseert me ook 0
  • ja, al eerder opgevallen

0 stemmers

1 like

Ik vond het vreselijk, ik schaamde me dood. Ik werd met twee vriendinnen opgepakt voor strooptocht ofzoiets (dat je meerdere winkels langs gaat om te jatten). Ik was duidelijk de zwakste schakel van de drie ook. Die winkelmedewerker pakte een lege doos op en vroeg mij waar het product was, toen barstte ik in huilen uit en zei ik ‘IN MIJN TAS SORRY :sob:’.

Nouja 8 uur lang in een ophoudcel gezeten, verhoor gehad, meerdere gesprekken met HALT, excuusbrieven moeten schrijven en die langsbrengen aan alle winkels, en idd een dag taakstraf (broeken vouwen bij v&d). Nooit meer gedaan!

35 likes

Nee wel bijna. Ik woonde echt op 5 minuten fietsafstand van school maar tijd inschatten was (en is) niet echt mijn ding. Dus ik kwam altijd te laat. Een keer zelfs het excuus gebruikt dat de treinen niet reden door de sneeuw. Moest toen 2x naar de leerplichtambtenaar. Bij de 3e keer zou ik doorgestuurd worden naar halt. Nou, er kwam een 3e keer maar ze hadden mij gematst (geen idee waarom)

4 likes

Zou jij naar het Winterparadijs in Amsterdam willen?

• Ja leuk
  • Meh misschien
  • Eh nee
  • Al geweest

0 stemmers

3 likes

Oh ja die excuus brief schrijven, vreselijk. Voelde ook diepe schaamte naar mijn ouders toe.

2 likes

Ik ga toevallig morgen :joy:

het concept vind ik leuk maar het ziet er altijd zo slecht uitgevoerd uit. echt hyde park van de action dus ik durf niet hahaha

10 likes

Hier was vorig jaar een heel negatief artikel over verschenen:

4 likes

Haha weer een pareltje van powerkoppel Bas Smit en Nicolette van Dam.

9 likes

Naar aanleiding van het Influencertopic, ken jij de band Only Seven Left?

• Ja, maar alleen van naam
  • Ja, ik luisterde ook muziek van ze
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Wel alleen toen Wouter de zanger was dus ik ken niks van na 2008, ik heb gisteren wat liedjes geluisterd en ik begrijp wel waarom ik ben afgehaakt :grimacing:

2 likes