Maar waar de organisatie beloofde dat het ‘gegarandeerd zou sneeuwen’ in de evenementenhal, regent het tot nu toe vooral klachten.
Genieten
Maar waar de organisatie beloofde dat het ‘gegarandeerd zou sneeuwen’ in de evenementenhal, regent het tot nu toe vooral klachten.
Genieten
Ik weet nog dat zij iedereen toevoegden op hyves vroeger
Ja dit, ik snap dat je zo lang mogelijk je huisdier bij je wilt houden maar sommige mensen gaan echt ver. Bij een vriendin hadden ze vroeger een hond thuis die was oud, blind en later ook nog doof. Die stootte overal tegenaan en ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo’n hond nog laat leven?
OMG ja! En een paar vriendinnen van me waren enorme fan. Gingen zelfs naar fukking Friesland of all places om ze live te zien. @George
@Jumpsuit ik zou het ook niet in laten slapen, maar ik zou wel op zoek gaan naar gadgets om het leven van het beestje aangenaam te maken. Ringen zodat ze zich niet stoten etc.
Maar daar zitten alle activiteiten wel bij in. Dus schaatsen, reuzerad, sleeen etc. Er is een hoop te doen. Denk dat je voor een dagje kermis tegenwoordig meer kwijt bent.
haha ik denk ook niet dat het gemiddelde forumlid een dag naar de kermis gaat. maar veel plezier, geef ons een review
Groente soep met runderbouillon is:
0 stemmers
Hahaha wij duiken ook geen kermis op. Was meer een vergelijking. volgens mij is een dagje schaatsen tegenwoordig ooo heel prijzig.
Ben nu best nieuwsgierig naar de aanleiding van deze vraag, haha
Welke drie topics spreken je het meeste aan?
0 stemmers
En welke het minst?
0 stemmers
En buitenlandeditie: welke zijn het leukste:
0 stemmers
En het saaist:
0 stemmers
is er geen Scandinavië topic?
Ik zag een Facebook post waarin een chef een compliment van een gast kreeg die zei dat ze vegetarisch was en dit de lekkerste french onion soep was die ze ooit had gegeten. Maar french onion soep wordt met runderbouillon gemaakt.
In de comments zeiden de meeste mensen dat het wel vegetarisch was omdat er geen vleesstukjes in zitten. En dat ze het als bijproduct zien en dus alleen vegans die soep niet eten.
Ik eet zelf vegetarisch en ik was erg verbaasd want ik zou dat zelf nooit eten.
Vraag me dan af of die mensen wel door hebben waar die bouillon van gemaakt wordt? Bijzonder, haha
Niet vega, maar ik ga niet moeilijk doen als iemand het serveert
Zei jij op de middelbare school:
0 stemmers
Gore pietje
Is dat algemeen bekend of staat dat ook op de kaart, dat french onion soep van runderbouillon wordt gemaakt? Want ik weet dat niet.
Twijfel zelf ook altijd over de bouillon. Ik eet graag noodles / noodle soep (Japans en Chinees), maar ik krijg nooit 100% duidelijk of de vega versie nou toch met dierlijke bouillon is gemaakt. Ook dacht ik eerst dat fish noodle soup dan als basis bouillon van vis zou hebben, maar blijkbaar kan dat ook makkelijk kip of runderbouillon zijn. weet vaak niet waar de basis van is, dus het vragen heeft ook eigenlijk geen zin
Mijn vader heeft toen ik al jaren vega was een keer per ongeluk runderbouillon ipv groentebouillon door de risotto gegooid, ik had niet verwacht dat op te pikken (ik wist het niet) maar ik vond me dat toch een partij goor terwijl de rest van het gezin niks geks proefde, sindsdien denk ik maar dat ik het wel op zal pikken als het toch niet vega is haha
Is jouw werk vaak drukker of minder druk de periode rondom de feestdagen?
0 stemmers
voor de kerst was het drukker, vandaag weer een stuk minder dan normaal.