Lekker, maar succes met de stank. Of kun je het ergens in de garage of schuur ofzo doen? Mn ex heeft me ooit leren oliebollen bakken maar hun huis rook echt serieus wekenlang nog naar oliebollen ![]()
Kom even brengen
Ik ben normaal niet dol op oliebollen, maar omg met kokos?! ![]()
Oh kokos lijkt me heel lekker!
Buiten onder een afdakje! Binnen wil ik dat echt niet ![]()
@Bunnyslippers kom maar halen!
@Blush @Echo ik zal laten weten of t lukt. Ik heb kokosmelk en geraspte kokos dus verwacht een heel groot succes. En spekkoek om in stukken door de andere helft van het beslag te doen ![]()
De geur van gist
- Jammieee
- Jakkiebakkie
0 stemmers
Ik denk toen ik heel klein was nog wel eens, maar toen was het allemaal nog niet zo groots. Daarna keken we altijd vuurwerk in de buurt.
Bij ons gebeurde dat vroeger altijd, maar de volwassenen deden dat voor ons, dus niet dat ze dan als wij op bed lagen als volwassenen onder elkaar nog vuurwerk afstaken
Nee bijna nooit. De buren haalden altijd een gigantisch mega duur siervuurwerkpakket. Dus daar profeerde de rest van. Maar die hadden ook 4 zonen dus ik denk altijd dat dat er ook mee te maken heeft.
Denk je dat er in een huishouden met alleen zonen meer vuurwerk wordt afgestoken?
- Nee
- Ja ik denk het wel
0 stemmers
Ja ik moest dan eerst slapen want tot middernacht opblijven lukte niet. Dan werd ik iets voor 12 wakker gemaakt om vervolgens halfslapend naar siervuurwerk te kijken. Echt nostalgisch haha
Ja het sloeg echt helemaal nergens op, ik zou ook als +1 van een andere single vriendin komen, maar de andere dames waren bang dat het dan een te groot vrouwending zou worden en de mannen niet meer wilden komen, echt zo raar.
Een te groot vrouwending omg, wat is dat überhaupt. Hopelijk heb je toen alsnog een leuk oud&nieuw gehad.
Ja gelukkig wel! Ik mocht op het laatste moment aansluiten bij een klein huisfeestje van een collega van een vriendin. Spelletjes gedaan, nog gezoend met een kerel, volgende dag met het groepje wezen nieuwjaarsduiken en nog in het lokake krantje beland!
Ik vind dit zo belachelijk stom en bekrompen dat ik serieus de vriendschap dan zou heroverwegen. Wat burgertruttig.
Jij geeft aan dat je er uiteindelijk iets positiefs uithaalt. Nu ben ik absoluut geen positief ingesteld persoon, maar ik vraag me echt af wat voor positief iets je haalt uit al je jeugdfoto’s die weg zijn bijvoorbeeld?
Hahah dat zeker, maar zou ik niet positief noemen al zou je het wel zo kunnen bekijken natuurlijk
Opzich lijkt mij jouw huidige modus fijner dan stressaanvallen, verdriet en overstuur voelen. Dus als het werkt voor je is dat prima toch.
En wat kost deze visfriet met saus op de markt denk je? In een niet al te grote stad dus geen Amsterdam ofzo
- € 2,50
- € 3,75
- € 5,00
- € 6,75
- € 7,50
- € 8,75
- € 10,00
0 stemmers
€ 7,50
Denk dat het ~7 kost en vind het ~4,50 waard. Also, “visfriet” ![]()
Ik had eigenlijk ook verwacht rond de 4-5 euro af te moeten rekenen
was gelukkig wel lekker