Met wie ga je liever twee weken op vakantie?
- Kauai
- Soy
- Kali
- Instantramen
0 stemmers
Wie gooi je het eerst uit het vliegtuig omdat je het compleet zat bent?
- Kauai
- Soy
- Kali
- Instantramen
0 stemmers
Met wie ga je liever twee weken op vakantie?
0 stemmers
Wie gooi je het eerst uit het vliegtuig omdat je het compleet zat bent?
0 stemmers
Ik gooi nog liever mezelf uit het vliegtuig dan dat ik met jullie op vakantie moet.
Ik bereid me altijd voor op meerdere crises (want feestdagen) met veel minder personeel maar eigenlijk viel het dit jaar hartstikke mee. Deze dagen werken vind ik echt prima want het is meer aanwezig zijn dan werken, laat mij volgende week maar vrij zijn wanneer iedereen weer klagend op de werkvloer verschijnt 🫠
Ik heb echt totaal geen beeld bij @Kauai terwijl ze hier volgens mij al tering lang zit ook.
Maar ik vind dit (tenzij Kauai dus heel kut is) allevier wel mensen met wie ik het een vakantie zou kunnen uithouden denk ik. Denk alleen dat @instantramen heel cultureel verantwoord actief zou gaan doen en ik ben lui.
Een stuk meer dan mijn moeder maar fors minder dan mijn vader.
Nee hoor.
Bij mij precies andersom haha
Lol
0 stemmers
Scandinavië vind ik ook niks, maar in Australië heb je die fukking grote spinnen
Bedenk me net dat ons oprah naar nieuw zeeland was. Achja een pot nat.
Brrr
Ik hoef niet op seksvakantie naar Australië haha en wil wel naar Scandinavië dus niks ten nadele van Oprah
Gelukkig is dit een minispin, valt weer mee hè.
wie van deze 4 zal als eerst een louche huisjesmelker worden en alleenstaande moeders uit huis zetten?
0 stemmers
bron voor degenen die ook relpollen willen maken
Dit sowieso. Ik zit hier idd al sinds het jaar 0, denk echt al 10 jaar ofzo?
Ik zie net dit in m’n mailbox, 2010
Hahaha
Vind je nederlanders gastvrij?
0 stemmers
Nav het single leed topic. Ik merk pas sinds ik in het buitenland woon, dat het ook anders kan. Ik mag altijd ergens aansluiten. Snap dat spontaan ergens mee eten nog lastig kan zijn, maar in veel andere situaties denk ik: the more the merrier, wat maakt het uit? Maar misschien zit ik in een relatief ongastvrije bubbel hier
Gefeliciteerd! Je bent door de Admin geselecteerd. Morgen 09:00 word je geacht bij de Shell in Harderwijk te zijn, daar is het verzamelpunt. Fijne trip, don’t be late!
Er zijn er 2 in Harderwijk , straks staat ze bij de verkeerde!!