Vergeleken met samenwonen met partner of kinderen?
Oh die polls kan ik ook niet invullen hoor.
Vergeleken met samenwonen wel I guess. Maar heb het idee dat lang niet iedereen hier per se samenwoont? Dus vandaar dat ik dat niet echt als reden ging aangeven waarom mijn leven heel anders is (en verder heb ik het type baan waar een topic aan gewijd is en geen hele bijzondere hobbyâs ofzo dus dat leek me ook niet zo afwijkend haha)
Dertigers gaan ook naar feestjes hoor Volgens mij staat die optie er juist altijd wel tussen
Omg ik heb ook nog een december lot liggen van vorig jaar van 10 euro bedenk ik me nu
Maar dat is toch ook gewoon anders dan het gemiddelde? Dat kan op verschillende vlakken en in meerdere of mindere mate, is toch geen wedstrijd
Maar mogen alleen mensen die in heel extreem andere situaties zitten zeggen dat ze meer niet dan wel hetzelfde zijn als andere forummers? Ik bedoel meer: hier niet gemiddeld zijn is dus deels afwijkend op punten. Dat er anderen zijn die zoals jij zijn, betekent toch niet dat je dan nier anders bent dan gemiddeld
chronisch ziek, wel werken maar ook veel vaak moeten laten.
Ik vind het zo dapper dat je daar altijd zo open over praat
Sommige dingen mogen taboe blijven
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Wat hebben die forumobservaties/-ergernissen te maken met hoe jouw leven al dan niet anders is?
(Ik zou willen zeggen âoprechte vraagâ haha - puur omdat het anders kan worden gelezen als een negatief gekleurde vraag)
@Evert wtf ben jij een baby in disguise?
Ik vind mezelf waarschijnlijk gewoon een special snowflake lol maar ik herken mijn leven gewoon vaker niet dan wel in posts van andere mensen op het forum (anderzijds: het is niet alsof je veel via het forum of sociale media kunt aflezen, hetzelfde geldt voor mij!). Misschien is het gewoon omdat ik elders woon of een taalkwestie, maar ik zou liegen als ik zei dat ik mijzelf eerder wel dan niet herken. Niet positief noch negatief, overigens, en ik herken mijn denkbeelden enzo juist wel vaak!
Ja
Nu ben ik benieuwd hoe oud je bent
Nee, maar snap ook niet wat er bijzonder aan dat merk is? Dacht dat het in 2019 hip was
11,5
Dat zeg ik ook niet!
In mijn beleving is die optie er vaak niet en als die er al is wordt die weinig gekozen. Maar misschien zit ik niet in de juiste topic voor gelijkgstemden haha
Geen huis, kind of relatie en ook geen behoefte hieraan, geen vaste baan, geen randstad, geen universiteit gedaan, geen hecht gezin, geen behoefte aan dure kleren, schoenen en make-up. Ik heb 1 paar schoenen haha dat was het wel
Wat er vooral anders is aan jou dat jij ipv vlees eter / vlieger naar vegan/ alles met de fiets juist alles andersom hebt gedaan. Van extreme vegetarier die mensen ontvolgt naar hey smack is best lekker hahah.
Ik ben chronisch ziek maar werk wel 40 uur. Ik woon in Drenthe en werk in Amsterdam dus ik rij heel veel maar er is geloof ik niemand zo debiel als ik om in deze constructie te zitten lol.