Stel je persoonlijke vraag #47

tyfoneren

4 likes

Truc of truuk?

2 likes

Truck

3 likes

Heb jij al last van Henk?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb altijd last van Henk

0 stemmers

1 like

‘t waait hier behoorlijk.

3 likes

Per 1 januari mag je in heel 2024 de achternaam van je kindje aanpassen door bijv jouw achternaam eraan toe te voegen (als hij/zij vanaf 2016 is). Als je een kindje hebt, hoe sta jij daarin?

• Ja dat ga ik doen
  • Ja ik overweeg dat
  • Mijn partner wil dat niet
  • Nee, ik hou het zoals het is

0 stemmers

2 likes

Een kindje dat nu wordt geboren zou ik over nadenken of ik dat zou willen maar een kind dat al een achternaam heeft gekregen zou ik geloof ik niet wijzigen

6 likes

Ja mn haar is nat geworden

6 likes

Mijn kind heeft al beide achternamen.

4 likes

Nee ik vind dat zo’n onzin dat dat kan.

6 likes

Kan ook zo in dingen waar je laat achterkwam. Maar ik dacht tot nu toe dus oprecht dat dit een verzinsel van mijn vader was! :open_mouth: Die maakte dan in het bos een raar geluid en liet mij en mijn broertje zoeken naar een ‘poelifinario’.

2 likes

Yes meteen al afspraak bij gemeente gemaakt. Ons kind staat overal al onofficieel met 2 achternamen en stond ook al zo op geboortekaartje

16 likes

Wat eten mensen weinig snoep :flushed:

10 likes

ik vind snoep echt underrated. ‘sinds ik volwassen ben lust ik geen snoep meer’ oke saai ik wel. ik koop het ook expres niet omdat ik dan voor dat ik het weet wekelijks zakken biggetjes of dozen cadillacs wegwerk

20 likes

Maar niet voor mezelf, mijn kind heeft een snoepbakje dat 1x per week gevuld wordt

Schepsnoep vind ik echt heel vies, helemaal sinds ik een keer een dikke pluk haar in zo’n bak tussen de gummies zag, brrr

1 like

Snoep is echt m’n zwangerschapscraving, maar daarvoor altijd liever chips dan snoep.

3 likes

Ik vind dit dus echt vieslekker he, boeit me niet dat er kinderen aanzitten. Hoe taaier hoe beter
IMG_9885

Wel voornamelijk dropjes

19 likes

Zure matten 1 keer in het half jaar ofzo :heart:

2 likes

Ik snoep heel veel, maar echt alleen maar drop en chocola? 1 keer per jaar of halfjaar koop ik perzikjes

1 like

Ik heb niet zoveel met snoep maar deze zijn echt heel erg lekker

https://www.ah.nl/producten/product/wi559261/ah-rood-fruitmix-zacht-en-zuur

5 likes