Stel je persoonlijke vraag #47

Wij hebben een jaar geleden bij de haribo outlet in Bonn een verrassingsdoos gekocht van 6kg geloof ik en daar hebben we het hele jaar van gegeten hahaha. Love snoep :heavy_heart_exclamation:

7 likes

Ik koop deze 1x per jaar of zo en eet dan dat hele pak in een keer op. :drooling_face:

En helemaal aan de andere kant van het snoepspectrum vind ik Dragibus heel lekker.
En verder alles wat zuur is.

10 likes

Ik hou van snoep. Probeer daarom niet te vaak te kopen, want ik vreet een zak zo leeg.

5 likes

Ik zou, door mijn studie en werk, ook vanuit een soort professionaliteit het contact willen onderhouden. Ook omdat ik mijn hele studie al leer dat iedereen mens is, dus ik hoop dat ik dat kan blijven zien in een dergelijke situatie. Maar nu makkelijk praten hoor, heb zelf geen kinderen bijvoorbeeld

1 like

Oh deze ga ik binnenkort maar eens proberen.
Ik heb gestemd op dat ik 1x per maand Snoep koop, maar denk eigenlijk wel vaker :sweat_smile: love red band zoet/zuur, haribo kindermix en ik heb sinds kort een bak zure Snoepjes bij de laidl ontdekt :heart_eyes:

6 likes

Toevallig vorige week weer voor het eerst sinds 10 jaar denk ik een snoepzak geschept bij Kruidvat :100:

Echt zelden! Verbaasde ik me laatst ook over haha
Heb het nooit in huis en ik eet het echt alleen als ik op vakantie en dan vooral onderweg, heel specifiek :joy:

3 likes

Ik koop ook echt bijna nooit snoep maar een zakje Katja’s zure matten als ik op vakantie ga is echt onmisbaar

3 likes

Voor de mensen die wel eens blowen: eet daarna Dragibus! :heart_eyes:

7 likes

Hoe vaak kom jij bij de drogist, bijv. Etos of Kruidvat?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Om de week
  • Maandelijks
  • Eens per kwartaal
  • Halfjaarlijks
  • Jaarlijks
  • Nooit ik bestel online

0 stemmers

Er zit een Kruidvat net een paar deuren naast de supermarkt waar ik m’n boodschappen doe en dat vind ik zoooooo chill. Kom er voortaan dus om de week. Wasmiddel, verzorgingsproducten of noem t maar op, zo handig. Maar ook bijv. koek of chocola, soms hebben ze daar zulke chille acties.

2 likes

Bijna elke maand als ik ongesteld moet worden haal ik een zakje schepsnoep bij de kruidvat. Die inhaleer ik in een paar minuten, en dan ben ik er ook weer voor een maand klaar mee.

7 likes

Ben vooral verslaafd aan deze. Door de inflatie wel 30% duurder geworden :cry:
image`

8 likes

Momenteel wekelijks dit

IMG_9825

19 likes

Eens in de zoveel tijd heb ik zin in snoep, koop ik een zakje van die perzikjes ofzo en vreet mezelf dan misselijk in een uur, dan ben er ook weer klaar mee voor de komende paar weken

2 likes

Als jij hebt besloten dat je iets groots wil kopen, een auto of nieuwe laptop bijv, wanneer wil je dit dan kopen?
voor.

• Morgen
  • Ik doe uitgebreid onderzoek en ga wikken en wegen
  • Ik zoek wat informatie op en koop het binnen een week
  • Eigenlijk had ik het gisteren al willen hebben

0 stemmers

Mijn vriend en ik gaan een nieuwe auto kopen en ik had ‘m gisteren al willen hebben, maar hij wil echt uitgebreid dingen uitzoeken en doen, schiet gewoon opppppp. Heb daar zo geen geduld voor.

Je moet het hele aankomende jaar een van deze dingen doen, welke kies je?

• 3x per week voor je werk fitnessen
  • Iedere avond een uur wandelen
  • Elke zondag gezonde maaltijden preppen
  • Het hele jaar geen alcohol drinken

0 stemmers

1 like

Is voor je werk onder werktijd of is het voorafgaand werk?

2 likes

Ik ga al 3-4x pw voor m’n werk en het is zo heerlijk als je er eenmaal aan gewend bent :heart: kan het iedereen aanraden

3 likes

Ik heb een snoeppot in huis die ik elke maand een keertje aanvul. Mijn bezoek (voornamelijk neefjes) eet er meer uit dan ik trouwens haha. Als ik ongesteld ben heb ik wel echt ZIEKE zure matten cravings dus die haal ik maandelijks in huis.

3 likes

Ik heb weleens gelezen dat je voor beslissingen die iets groter zijn het beste is (als in: waar je gelukkiger van wordt, ongeacht of je rationeel gezien de “beste” keuze maakt) om er een nachtje over te slapen. Dus dat doe ik meestal en dan ga ik op mn gevoel af maar wil het dan wel snel hebben ja.

3 likes