mja waarschijnlijk denken ze in mexico hetzelfde over hun eigen namen
je eigen taal is altijd het meest cringe
mja waarschijnlijk denken ze in mexico hetzelfde over hun eigen namen
je eigen taal is altijd het meest cringe
ik snap overigens echt niet waarom je nu nog je hypothetische kind alleen naam van de vader zou geven? (tenzij je echt een hele lelijke naam hebt of verstoorde relatie met eigen familie). je doet je kind daar imo ook tekort mee, ik ken veel mensen voor wie het heel prettig is geweest uit die namen te kunnen ākiezenā op latere leeftijd zonder dat daar een dure naamsverandering of rare blikken aan te pas kwamen.
heb je ook een jeugdtrauma aan zetpillen?
0 stemmers
Wel aan dr. Vogel
Nee maar ik moet nu wel denken aan mijn buitenlandse collega die klaagde hoe goor onze paracetamol is en die zetpillen oraal nam
Ik heb een simpele Nederlandse achternaam maar ook zo Nederlands dat niemand verwacht dat ik niet volledig Nederlands ben. Dus ja ik ben er blij mee want werkt in mijn voordeel met sollicitaties, maar mijn moeders achternaam was misschien wel makkelijker geweest qua duidelijkheid van 1 gezin. Nu zijn er officieel 3 achternamen in omloop en onofficieel 4. Terwijl als mijn broertje en ik mijn moeders achternaam hadden gekregen dan was het beperkt geweest tot twee achternamen. Even uittypen voor duidelijkheid.
Situatie nu
Broer 1 Naam Vader 1 (boven de 18 dus geen adoptie mogelijk)
Broer 2 Naam Vader 1 (boven de 18 dus geen adoptie mogelijk)
Zus 1 Naam Moeder (geadopteerd door mijn vader maar boven de 12 dus mocht haar eigen nieuwe achternaam kiezen en koos dus voor onze moeder en niet voor mijn vader)
Zus 2 Naam Vader 3 (geadopteerd door mijn vader maar onder de 12 en mocht niet zelf kiezen. Wij waren er al dus naam van mijn vader gekregen) en onofficieel naam Vader 2 (haar orginele naam)
Ikzelf Naam Vader 3
Broer 3 Naam Vader 3
Alternatief scenario
Broer 1 Naam Vader 1
Broer 2 Naam Vader 1
Zus 1 Naam Moeder
Zus 2 Naam Moeder
Ikzelf Naam Moeder
Broer 3 Naam Moeder
En in theorie hadden mijn broers er dan ook nog voor kunnen kiezen om hun achternaam te veranderen en dan was er maar 1 achternaam. Broer 1 stelt zich überhaupt altijd al voor met mijn moeders achternaam tenzij het officieel is.
Ik heb er geen herinneringen aan. Dus ja�
smaakt paracetamol in andere landen anders? ik vind het ook echt vies altijd
Nou, een zetpil is wel wat anders dan een gewone tablet
Nou heb ik toen ik in Amerika was aspirine met smaakjes ingekocht en dat smaakt naar snoep (zelfs de sinaspril hiero smaakt nog meer naar medicijn).
Maar het duurde even voordat we daarom doorhadden wat het probleem was tot hun begon over dat rare vettige laagje
ohh ik had het verkeerd gelezen oeps, ik dacht dat diegene zetpillen nam omdat diegene de gewone nederlandse paracetamol viezer vond dan andere paracetamol! (en dat er dus minder vieze paracetamol bestaat ergens)
Heh?! Een zetpil in de mond?! Wtf is mis met mensen. Werkt dat uberhaupt?
trauma response1!!!1
Als jij 2 paracetamol moet nemen, doe je ze dan tegelijk in je mond?
0 stemmers
Ik moest dus laatst van alles slikken qua medicatie en mn moeder wilde me 2 paracetamol direct door de mond duwen haha maar ik ben dan bang dat ik stik.
Mijn moeders achternaam is super Westlands en is heel makkelijk op te zoeken. De achternaam van mijn vader is simpel en moeilijk op te zoeken, maar zijn biologische achternaam is dan wel weer interessant qua afkomst.
Ik slik al mān andere medicatie makkelijk met 5 pillen tegelijk maar paracetamol niet hoor, zo stroef
Jaa klopt, tenzij het van die zachte capsules zijn, dat gaat wel. Die grote tabletten krijg ik echt niet per 2 tegelijk weg in 1 keer. Ik zag mezelf al stikken bij de gedachte.
Heb je wel eens iets bij je ex gedaan wat niet zo netjes was?
0 stemmers
Nee, we zijn gewoon ānormaalā uit elkaar gegaan dus totaal geen geen rancune.
Ja, dat ik zei dat ik hoopte dat hij snel doodging. Echt belachelijk natuurlijk om te zeggen maar hij mishandelde mij fysiek en ik kon weinig anders doen dan mān woede zo te uitten. Ik haat hem nog steeds. Dus niet per se spijt van.