Heb je wel eens iets bij je ex gedaan wat niet zo netjes was?
- Ja, iets met woorden
- Ja, iets met spullen
- Ja, iets anders
- Nee ik ben wel civiel
- Nee maar wilde het eigenlijk wel
- Heb geen ex
- Helaas niet, eigenlijk wel moeten doen
0 stemmers
Heb je wel eens iets bij je ex gedaan wat niet zo netjes was?
0 stemmers
Nee, we zijn gewoon ânormaalâ uit elkaar gegaan dus totaal geen geen rancune.
Ja, dat ik zei dat ik hoopte dat hij snel doodging. Echt belachelijk natuurlijk om te zeggen maar hij mishandelde mij fysiek en ik kon weinig anders doen dan mân woede zo te uitten. Ik haat hem nog steeds. Dus niet per se spijt van.
Anoniem. Ken jij iemand die fysiek is mishandeld door zijn of haar partner?
0 stemmers
Ik heb zijn asbak geleegd in zijn la met boxers. Is wel echt lang geleden en nadat bleek dat hij heel vaak was vreemdgegaan.
En ik heb wel vaker bij break ups mijn boosheid geuit en dan zeg je ook niet altijd aardige dingen. Dus ik vind dat niet per se netjes maar ook niet heel gek omdat dat wel mannen waren die fucked up shit hadden gedaan.
Mijn tip voor je collega is om ovalen pcm te nemen ipv ronde. Echt een wereld van verschil.
Capsules van de appie zijn echt de uitkomst van de eeuw.
Ja hoor maar ik wil nog even het buitenlandse benadrukken dus diegene had het niet door er vielen wel wat puzzelstukjes op hun plaats (en ik heb nog nooit zo hard gelachen)
@chachaloco inmiddels zijn ze weer terug in het land van mogelijkheden dus kunnen ze weer snoepjes paracetamol nemen maar nav een tip van @Krabsalade een paar jaar geleden om idd ovalen paracetamol te kopen is mijn leven echt verbeterd.
Als ik de cijfers mag geloven dan ken ik die persoon zeker alleen ik weet het van niemand in mijn directe omgeving.
Ik heb een pillensnijder en dan heb ik acht stukjes die ik met mijn eten tegelijkertijd doorslik
Ik heb altijd de ovale en die kan ik prima met 2 tegelijk slikken maar de gewone absoluut niet
wat gebeurt er bij jou meestal eerder met kleding?
0 stemmers
zou je met een onbeperkt budget en niks dat ooit verslijt of niet meer past denk je een garderobe samen kunnen stellen die je over 10-20 jaar nog zou willen dragen?
0 stemmers
Ik snap je verwondering. Toch denk ik dat men gewoon niet zo geëmancipeerd is als men misschien wil voorkomen. Daarnaast zijn er ook allerlei andere redenen te verzinnen dan dat je je maar naar je man laat hangen. Bijvoorbeeld dat het kind al de naam van de moeder heeft.
Zelf zou ik het niet willen, omdat ik een slechte band met mijn vader had en daarnaast ook nog eens een heel lastige buitenlandse naam heb. Voor mij past het en weet ik niet beter, maar hoef hem niet zo nodig door te geven. Mijn vriend heeft ook een lastig spelbare naam dus dat is voor mij nog een extra reden (al telt dat het minst mee). Ook speelt wel mee dat we het gesprek al tijdens mijn zwangerschap hebben gevoerd en hij heeft nu mijn partners naam en ik vind het om bovengenoemde redenen wel prima zo. Ik heb een betere band met mijn vriends familie dan met die van mijn vader. Als ik mijn moeders naam had gehad had ik het zeker wel gewild.
Ja hier ben ik het ook zo mee eens! Mijn zusjes, ik en moeder hebben allemaal een andere achternaam, dus 3 verschillende achternamen. En mijn moeder heeft ook weer een andere achternaam dan haar gezin, omdat haar moeder is hertrouwd en haar jongere broertje ene andere vader heeft.
Terwijl als we de naam van de moeder hadden gehad, was het allemaal hetzelfde geweestâŠ
Ik heb meerdere kledingstukken die ik al 15 jaar draag omdat ze gewoon netjes blijven maar mijn smaak is gelukkig wel heel anders dan toen ik 17 was
Ik hoop dat ik de genen van mijn oma heb. Ze is 80 en past nog in haar trouwjurk van 60 jaar geleden.
ja in de pollvraag is het dus wel zo dat het voor altijd blijft passen!
maar in het echt ben ik de laatste tijd een beetje geobsedeerd met een capsule wardrobe samenstellen die dan tijdloos moet zijn enzo maar vraag ik me tegelijkertijd ook af hoe lang mijn keuzes van nu houdbaar gaan zijn haha
Ik koop best vaak tijdloze items dus ik denk dat ik met gemak dingen zou kunnen kopen die ik over langere tijd nog mooi vind. Heb nu ook nog dingen van pak hem beet 4 a 5 jaar terug in mijn kast hangen.
Die ovale PCM lukt wel die ronde no way.
Voor degenen met een dertiende maand.
Wat doe jij met het extra geld?
0 stemmers
Ik heb er zelf nog niks mee gedaan, maar een aantal collegas hadden al een nieuwe telefoon/tv/auto gekocht. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die er van te voren al een doel mee hebben.