Ohh Afkes tiental. Ik zag dit boek als kind bij ons in de boekhandel in het dorp en wilde het zo graag. Toen heb ik het verstopt in die winkel en toen ik genoeg geld had gekocht.
@Soy.peor hele jeugd doorgebracht daar mien wicht
Ohh Afkes tiental. Ik zag dit boek als kind bij ons in de boekhandel in het dorp en wilde het zo graag. Toen heb ik het verstopt in die winkel en toen ik genoeg geld had gekocht.
@Soy.peor hele jeugd doorgebracht daar mien wicht
Alleen op de wereld (Hector Malot, 1878) heb ik vroeger als kind zooo vaak gelezen en was volgens mij het eerste boek waarbij ik ooit gehuild heb
Ik vind het woord wellicht ook heel fijn. Outlook geeft me wel altijd andere suggesties wanneer het gebruik, beetje jammer.
Ik deel het altijd op: ongeveer een tiende deel naar een goed doel, ik koop iets wat ik graag wil voor mezelf maar te duur vond om āzomaarā te kopen dit jaar en de rest spaar ik voor verschillende doeleinden.
Maar ik probeer het af te leren want het is een stom antwoord.
Wel altijd in een context, dus niet van ādruk, druk, druk he!!!ā, maar wel āheel goed, lekker druk op het werk en thuis loopt het op rolletjesā of āniet zo goed, het is een beetje te druk op het werk en priveā oid
Ik woon in Drenthe ja
Ik verpest het net
Voor degene in loondienst: Verzorgt jullie werk de lunch?
0 stemmers
Half? Ik moet het wel zelf klaarmaken/klaarleggen maar betaal er niet voor.
Ik dacht altijd dat mān moeders kant van de familie uit Groningen kwam, maar kwam er van de week achter dat ze uit Drenthe komen
Zijn dat dan broodjes en dan zelf smeren ofzo? Dat vind ik nog wel tellen als dat het werk t verzorgt!
Zou het echt fijn vinden als ze op mijn werk lunch zouden hebben, scheelt toch weer nadenken over een maaltijd
Ik werk als externe bij een universiteit. Dus mijn werkgever verzorgd niks, maar kan op usp wel overal wat kopen.
Ik ga volgende week starten bij een nieuwe baan, dus ben benieuwd hoe het daar is. Bij mijn vorige baan konden we bestellen bij de groothandel waar we zin in hadden, dus was er iedere dag een vers gebakken brood, allerlei soorten beleg, salade etc. Het was altijd zoān zondagsontbijt met alles op tafel en degene die het klaarzette (wisselde tussen collegaās) kookte ook altijd een eitje of wokte wat groenten oid.
Bij mijn vorige werk was een heel buffet, mis ik echt. Nu werk ik wel op loopafstand van een ah to go en koffie/donutzaakje en in het gebouw heb je ook wel wat broodjes dus niks aan de hand maar dat buffet was zo chill en we gingen ook altijd samen
Ja ik lunch met de patiƫnten/cliƫnten op de afdeling mee. Boodschappen worden meestal wel besteld door de groepsleiding, en dan meestal gewoon brood inderdaad. Op sommige locaties in het weekend een eitje etc. Maar ja moet het wel zelf fixen dus, alleen ik betaal het niet. Wel fijn hoor. Net zo met avondeten (al zijn dat afhankelijk van de locatie vaak van die kant en klare bakken die je opwarmt dus die vind ik vaak niet zo lekker), maar als er wel vers gekookt wordt is dat ook gewoon gratis. Soms kookt een cliƫnt ergens en soms kookt groepsleiding en heel soms hebben ze ergens een leefstijlondersteuner die voor de groep kookt.
Ik vraag me echt af of mensen in het echt me wel eens herkennen van hier, want ik heb weleens fotoās gepost enzo, en een paar hebben mijn insta. Voor werk kom ik bij heel veel verschillende organisaties. Zou me niet verbazen als dat ooit gaat gebeuren.
Zou jij het ongemakkelijk vinden als een nieuwe collega tegen je zou zeggen hey ben jij niet die en die van forumfeminarum?
0 stemmers
Keer meegemaakt was leuk haha.