dit is echt m’n droom
Plaats jij wel eens foto’s waarop jij, je outfit of huis zichtbaar zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk jij dat je anoniem bent?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Nouja ik denk dat als iemand die ik ken een deepdive gaat doen door al m’n posts er vast wel de link naar mij gelegd kan worden. Maar denk niet dat het overduidelijk is.
Denk je dat je herkenbaar bent voor een bekende?
- Ja
- Misschien een goede bekende
- Nee
0 stemmers
En denk je dat je traceerbaar bent door een vreemde?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Zo ja, hou je daar rekening mee qua informatie die je deelt?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Ja het was echt fijn. Yoghurt met cruesli en andere ‘toppings’, belegde broodjes en losse broodjes en boterhammen met beleg, eieren, een saladebar, altijd 2 soorten soep en altijd 2 warme dingen waarvan 1 vega
Hmmmm
Omg, ik had dit helemaal verdrongen maar ik ben heel lang terug op EGF wel eens ‘herkend’ en dat liep toen best wel naar.
Krijg jij bij je tandarts een herinnering als het weer tijd is voor je controle?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht ik bel even om te vragen of het al tijd is en ik ben blijkbaar al een jaar niet geweest. Een herinnering zou ik wel handig vinden haha
Ja maar die negeer ik al 2 jaar oeps
En ze herinnert mijn moeder er zelfs aan als ik weer te lang niet geweest ben
Maak gewoon gelijk een nieuwe afspraak als ik wegga
Ik maak eigenlijk na elke controle direct een nieuwe afspraak.
Als mijn afspraak dan bijna is, krijg ik wel een herinnering
Nee, ik heb wel wat beters te doen
hierom post ik bijna nooit persoonlijke dingen haha
Ik zou niet weten waarom haha.
Wel dat ik hier soms iets las en dacht dat het niet klopte naar aanleiding van iemand zijn insta account
Omg geweldig, vind ik het geld meer dan waard! Ik kook voor mezelf niet eens zo lekker
Bij wat voor soort organisatie of bedrijf moet je nou werken voor dit soort dingen?
Ik word zo verdrietig van onze te dure kantine met veel vlees en sowieso ongeinspireerd eten wat ook nog fucking duur is en ik moet volgend jaar een nieuwe baan en ik ben echt bereid de lunch een grote rol te laten spelen :")
Ik ken iemand die bij een tech start up werkt waar ze een kok in dienst hebben die ook zulke lunches regelt, zo ontzettend fijn lijkt me dat. Zeker als je ook nog wat voor het avondeten mee kan nemen.
Wij hebben trouwens een tijdje op werk gehad dat er lunch werd geregeld, maar dat was duur (5e per dag) en niet bijzonder lekker (gewoon bammetjes met simpel broodbeleg). En ik merkte dat ik eigenlijk altijd teveel at, aan een lange drukke tafel met mega veel keuze, dus ik vind het chiller om zelf wat mee te nemen.
Ik werd herkend door een egf’er en ben toen en plein public belachelijk gemaakt op een festival, was op dat moment met iemand daar die ik helemaal nog niet goed kende.
What the fuck?