Stel je persoonlijke vraag #47

Maar ik bedoel niet een hele diepe v-hals of zo hoor, gewoon dit verschil:

Heb je dat dan ook?

Ik draag dus ook nooit v-hals truien en heb het idee dat ik het ook minder zie, vroeg me af of dat klopte. Lijkt er wel op dus!

2 likes

ik mis nog steeds die american apparel shirts, die hadden voor mij de ideale v
had er 2 maar ben ze allebei verloren? snap niet hoe dat werkt eigenlijk, het is niet alsof je ergens weggaat zonder shirt aan

12 likes

Ben jij muzikaal?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Kan jij goed zingen?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Kan jij een instrument bespelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welk instrument?

• Piano
  • Gitaar
  • Drums
  • Viool
  • Bas
  • Fluit - instrument
  • Anders

0 stemmers

Doe je iets met deze talenten? Professioneel bijvoorbeeld of op social media of hobby

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

En ik wil kijken of ik mezelf kan leren gitaar spelen

4 likes

Ik had een kleine docu serie aanstaan van NPO over tradwives en de trend hiervan.

Zou jij een tradwife willen zijn?

• Zou ik wel willen
  • Zou ik niet willen
  • Ben ik al
  • Heb ik geen mening over
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zie dit ook wel eens voorbij komen op Instagram en ik word er helemaal nerveus van. Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar niks voor mij. Lijkt me echt verschrikkelijk om zelf niks op te bouwen, maar volledig afhankelijk te zijn van iemand anders.

8 likes

Piano, bas en gitaar

5 likes

Ik kan do re mi op de blokfluit en vader jacob op de piano. Laten we een band beginnen.

14 likes

Ik ben er niet geschikt voor.

1 like

Laat horen! Ik vind piano by far het mooiste instrument. Dat kan ik wel een beetje spelen maar de rest nee, heeft ook niet mijn interesse moet ik zeggen. Ik moest als klein kind met blokfluit beginnen en gatverdamme die smaak van dat hout in je mond.

2 likes

Ik heb mezelf in 20 jaar dat ik muziek speel nooit opgenomen en ga dat ook niet doen. Je bent welkom om eens samen te spelen! :cowboy_hat_face:

En ik wil juist heeel graag leren drummen! Mijn zusje is een fantastische drummer en ik denk altijd met spijt terug aan toen ik haar drumstel tot mijn beschikking had in huis om te leren, maar nul interesse om dat te doen. :frowning:

4 likes

En dan die speekselborstel haha. Ik heb ook op blokfluitles gezeten op de basisschool zelf, en dan met Pasen in de kerk een opvoering. Had echt medelijden met m’n ouders (en Jezus).

6 likes

Ken jij iemand persoonlijk die goed de harp kan spelen?

• Nee
  • Ja
  • Ja ikzelf

0 stemmers

3 likes

Nee, meestal gewoon zo

Sorry voor de vlek

@Depeche heeft een hele belangrijke vraag gesteld in de wjekw topic. Heb jij weleens filet-o-fish besteld?:

• Ik bestel het regelmatig
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Eens maar nooit meer
  • Ik kom nooit bij de McDonald’s
  • Nee, nooit

0 stemmers

Vervolg vraag; Ben jij een zieke geest

• Ja, maar ik bestel geen filet-o-fish
  • Ja, ik eet filet-o-fish
  • Nee, mijn geest is kerngezond

0 stemmers

1 like

Ja, lijkt me echt geweldig! Maar ik ben bang dat ik als mijn oma d’r buurvrouw eindig en de hele dag op bed ga liggen en 10 minuten voor mijn man thuiskomt met een bus luchtverfrisser door het huis ga. Die man heeft gewoon niks doorgehad en ik vind haar een held (ook al ken ik haar niet).

16 likes

Wel de king fish van de quick is die is zeer lekker.

Piano, cello en basgitaar :cowboy_hat_face: maar talent is een groot woord

4 likes

Hoe vind jij het om gewoon zo voor jezelf bas te spelen? Ik twijfel al heel lang om een basgitaar te kopen en het te gaan leren (speel verder alleen piano maar daar heb ik geen ruimte voor in huis en een minibeetje gitaar). Het lijkt me superleuk maar ik hoor nog wel eens dat mensen er snel op uitgekeken zijn als ze niet ook met anderen spelen, dus daarom is het er nog steeds niet van gekomen er een aan te schaffen

Ik zou nooit volledig financieel afhankelijk van m’n partner willen zijn. Daarnaast denk ik dat het tegenwoordig best wel moeilijk is om een beetje een leuk leven (met genoeg geld voor vakantie, uit eten, concerten en andere uitjes) op één salaris.

Mocht ik volledig financieel onafhankelijk zijn door bijv. een erfenis of prijs uit de loterij dan zou ik het misschien wel willen. Ik heb best wel veel hobby’s en een groot sociaal leven dus zou me volgens mij prima vermaken als ik de hele boel thuis zou runnen en de rest van de tijd voor mezelf heb.

6 likes