Stel je persoonlijke vraag #47

Ja, dit doe ik ook! Tegen de tijd dat klaar ben met bodylotion is het daar ook best wel droog en meestal loop ik daarna nog even rond in badjas

Heb net wel voor het eerst bewust daar afgedroogd!

2 likes

Lol hier heb ik echt geen tijd voor ‘s ochtends hoor, om :sparkles: aan de lucht te drogen :sparkles:

9 likes

Nav een filmpje op YouTube

Ken jij iemand die (gedeeltelijk) genezen is naar het bezoeken van de Lourdes grot?

• Ja
  • Nee
  • Wat?
  • Anders…

0 stemmers

4 likes

Nou eigenlijk zelfs bij mn vriend niet met douchen, maar dat is omdat ik het irritant vind. Ben echt veel te preuts om ooit in een sportschool te gaan douchen. Dat terwijl ik jarenlang na de training wel samen heb gedoucht met mn teamgenoten. Maar die ken je iig. En naar de sauna gaan lijkt mij al helemaal de hel. Heb liever zelf de controle over wie mij naakt ziet.

5 likes

Ja, ik ook. Misschien zelfs juist liever niet omdat ik een kind heb gekregen. Mijn lichaam is toch best veranderd na het hebben van kind.

8 likes

Volgens mij heb je dit al meerdere keren gevraagd hier

Edit:

Waarom?

48 likes

Aha een steekproef voor haar proefschrift: preutsheid door de jaren heen.

50 likes

Hahahaha ja dan heb je idd wel elk halfjaar dezelfde poll nodig. Alleen @Missy je nieuwste kan je niet gebruiken om te vergelijken want je hebt de antwoorden veranderd. Dus anderhalf jaar onderzoek voor niks.

11 likes

Maar ze waren al jaren feitelijk gescheiden.

Ja die optie staat er ook tussen dus die kon je ook aanklikken :smiley:

1 like

Kleedt :no_mouth:

10 likes

Oh daar heb ik geen last van dat ik m’n lichaam veranderd vind. Maar wat ik al zei: dat zoveel mensen mij tijdens de bevalling (deels) naakt hebben gezien maakt niet dat ik daardoor nu denk ach ja dat was toen zo dus nu ga ik vaker naakt zijn in het bijzijn van anderen. Dat is voor mij iets totaal anders en hangt ook niet samen. Dat was noodzaak, dit niet.

3 likes

Mijn moeder is als enige met kinderpolie van de ziekenhuisafdeling volledig genezen zonder rest-verschijnselen. Volgens mij oma had het Lourdes-water daarbij geholpen.

Dit doet me denken aan die x dat @Spaarlamp in de winkel stond en @Karl_Lagerfeld stroopwafel zei.

8 likes

Huh hoe kennen jullie dat verhaal

4 likes

Ooh zo bedoelde ik het niet hoor! Het is voor mij persoonlijk gewoon meer een soort keerpunt geweest ofzo waardoor het me nu minder boeit.

3 likes

Volgens mij trek je met dat hele moeilijke gedoe met omkleden onder een handdoek ook veel meer de aandacht dan dat je hup hup de boel aan- en uitdoet

6 likes

Ik draag dit soort shirts meestal als ik uit ga ofzo omdat ik me dan wat ‘sexier’ voel haha

1 like

Haha ik weet niet precies waarom maar ik moet lachen om die aanhalingstekens

1 like

Ik vind dat wel mooi bij andere mensen maar bij mezelf totaal niet + al snel te sexy

1 like