Heel weinig mensen kunnen dit hebben. Net als witte trouwjurken.
In welk werkveld is dit? Wat rot wel, kan me voorstellen dat dat heel demotiverend is
Alleen bij ijsthee van mcdonalds
Wow de Opzij! Memory unlocked, was het helemaal vergeten. Heb even gegoogeld en het bestaan nog steeds.
Vind het nog steeds best een interessant blad, mijn moeder werkte gewoon veel en dat was tijdens mijn basisschooltijd nog wel onfebruikelijk maar mijn vrienden die ik op de middelbare school heb leren kennen hebben allemaal werkenee moeders gehad.
Is een leuk blad om te lezen!
Ja uiteraard, en vast ook qua leeftijd. Ik kom zelf uit een middelgroot dorp waar redelijk veel gelovige gezinnen woonden, dus dat zal er wel voor zorgen dat in mijn omgeving dit meer gebeurde. Maar alsnog denk ik dat het wel iets is waarvan in het verleden al vaak genoeg is gebleken dat als je er een aantal jaar tussenuit bent, je er echt heel moeilijk nog tussenkomt (op het ambitieniveau wat je wil)
Haha ik zag dit vanochtend en dacht waarom heb ik dit getypt maar was de lui het te veranderen
Ja, geloof ik graag. Het bestaan van het blad was gewoon verplaatst naar de krochten van mijn geheugen haha. Mijn moeder leest het dus blijkbaar ook niet meer, anders had ik het wel zien liggen bij mijn ouders.
Als er een knappe man in je buurt is ga je dan
- Extra weinig interesse in hem tonen
- Een beetje interesse in hem tonen
- Veel interesse in hem tonen
- Je doet helemaal niks
0 stemmers
Ik merk dat ik echt uit mijn weg ga om zo min mogelijk interesse te tonen. Het liefst doe ik alsof ze niet bestaan Helemaal bij mannen die een ego lijken te hebben en weten dat ze knap zijn haha. Geen idee waarom ik dit doe.
Heb je de film Saltburn al gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
vinden jullie het ook jammer dat je niet kan kunstschaatsen?
- ja, vind ik ook jammer
- nee, vind ik niet jammer
- kan ik welđ
0 stemmers
Ik heb nu 5 sessies gehad om mijn bikinilijn te laten laseren. Ik moet nog 3 of 4 keer terug komen. Degene die dat doet is een erg leuke vrouw en heb wel het gevoel dat we een klik hebben. Aan de andere kant is ze natuurlijk ook gewoon professioneel en kan ik me voorstellen dat ze goed kan kletsen met verschillende mensentypes. Ze heeft wel een keer aangeboden om vlechtjes in mijn haar te maken (dan zit je zeker 6 uur) om weer eens te oefenen omdat ze bij haarzelf alleen cornrows maakt.
Nu is mijn vraag: ik geef volgende maand een borrel voor mijn verjaardag in de stad en dacht eraan om haar ook uit te nodigen, ik vind haar echt leuk en denk dat er potentie is om vrienden te worden
- Ja, doen!
- Nee, niet doen, hou het professioneel
- Wel doen maar pas een keer als je sessies voorbij zijn
- Anders?
0 stemmers
Ik zou het doen maar wel op een manier dat ze gemakkelijk nee kan zeggen, of soort van disclaimer erbij: âhelemaal oke ook als je het niet leuk lijkt, maar voel je welkom als het je wĂ©l leuk lijktâ. Want als je haar on the spot vraagt en ze kan geen nee zeggen is het misschien awkward
Oh ja vreselijk, dat wil ik niet. Er moet wel een makkelijke uitweg zijn ja. Ik dacht erover zoiets te appen, als het het doe. Dan kan ze er rustig over nadenken en makkelijk zeggen (ook al is het niet zo) âah leuk, maar dan heb ik al wat anders, veel plezier!â Of zoiets haha
ja ik zou het (om eigen ongemak te voorkomen) ook digitaal doen haha, op een appje nee zeggen is toch makkelijker dan in een normaal gesprek
Ik zou het zelf wat intimiderende vinden als ik iemand nog niet privé ken en dan opeens op een verjaardag sta met alle vrienden/familie van diegene die elkaar misschien al kennen en zo. Dan zou ik eerder gewoon een keer vragen om een-op-een af te spreken
mjah ligt er toch heel erg aan wat voor type verjaardag/feest/borrel het is? volgens mij houdt @ZusjevanJoost wel het soort feestjes waar dit kan haha
Ja inderdaad, een borrel in de stad zoals @ZusjevanJoost het noemt in haar post is ook juist de perfecte manier om even langs te wippen als de vrouw zijnde! Als het klikt en leuk is blijf je langer en anders kom je alleen even langs voor felicitaties etc.
Haha ik ben waarschijnlijk mentaal 6 of zo, maar deze combinatie in één verhaal
Ik zou haar zeker uitnodigen, leuk toch