Stel je persoonlijke vraag #47

Als er een knappe man in je buurt is ga je dan

• Extra weinig interesse in hem tonen
  • Een beetje interesse in hem tonen
  • Veel interesse in hem tonen
  • Je doet helemaal niks

0 stemmers

Ik merk dat ik echt uit mijn weg ga om zo min mogelijk interesse te tonen. Het liefst doe ik alsof ze niet bestaan :joy: Helemaal bij mannen die een ego lijken te hebben en weten dat ze knap zijn haha. Geen idee waarom ik dit doe.

1 like

Heb je de film Saltburn al gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

vinden jullie het ook jammer dat je niet kan kunstschaatsen?

• ja, vind ik ook jammer
  • nee, vind ik niet jammer
  • kan ik wel😎

0 stemmers

1 like

Ik heb nu 5 sessies gehad om mijn bikinilijn te laten laseren. Ik moet nog 3 of 4 keer terug komen. Degene die dat doet is een erg leuke vrouw en heb wel het gevoel dat we een klik hebben. Aan de andere kant is ze natuurlijk ook gewoon professioneel en kan ik me voorstellen dat ze goed kan kletsen met verschillende mensentypes. Ze heeft wel een keer aangeboden om vlechtjes in mijn haar te maken (dan zit je zeker 6 uur) om weer eens te oefenen omdat ze bij haarzelf alleen cornrows maakt.

Nu is mijn vraag: ik geef volgende maand een borrel voor mijn verjaardag in de stad en dacht eraan om haar ook uit te nodigen, ik vind haar echt leuk en denk dat er potentie is om vrienden te worden :smile:

• Ja, doen!
  • Nee, niet doen, hou het professioneel
  • Wel doen maar pas een keer als je sessies voorbij zijn
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Ik zou het doen maar wel op een manier dat ze gemakkelijk nee kan zeggen, of soort van disclaimer erbij: ‘helemaal oke ook als je het niet leuk lijkt, maar voel je welkom als het je wĂ©l leuk lijkt’. Want als je haar on the spot vraagt en ze kan geen nee zeggen is het misschien awkward

10 likes

Oh ja vreselijk, dat wil ik niet. Er moet wel een makkelijke uitweg zijn ja. Ik dacht erover zoiets te appen, als het het doe. Dan kan ze er rustig over nadenken en makkelijk zeggen (ook al is het niet zo) “ah leuk, maar dan heb ik al wat anders, veel plezier!” Of zoiets haha

4 likes

ja ik zou het (om eigen ongemak te voorkomen) ook digitaal doen haha, op een appje nee zeggen is toch makkelijker dan in een normaal gesprek

1 like

Ik zou het zelf wat intimiderende vinden als ik iemand nog niet privé ken en dan opeens op een verjaardag sta met alle vrienden/familie van diegene die elkaar misschien al kennen en zo. Dan zou ik eerder gewoon een keer vragen om een-op-een af te spreken

7 likes

mjah ligt er toch heel erg aan wat voor type verjaardag/feest/borrel het is? volgens mij houdt @ZusjevanJoost wel het soort feestjes waar dit kan haha

Ja inderdaad, een borrel in de stad zoals @ZusjevanJoost het noemt in haar post is ook juist de perfecte manier om even langs te wippen als de vrouw zijnde! Als het klikt en leuk is blijf je langer en anders kom je alleen even langs voor felicitaties etc.

5 likes

:biggrin:

Haha ik ben waarschijnlijk mentaal 6 of zo, maar deze combinatie in één verhaal :joy: :joy: :joy:

Ik zou haar zeker uitnodigen, leuk toch

27 likes

Ah ja snap ik! Maar het is met een aantal vriendinnen wat drinken, cocktails, of cola haha, beetje kletsen, dat. Er komt verder geen familie.

2 likes

Ik had dit precies ‘tzelfde ahahahaha zo kinderachtig :joy:

2 likes

Ik zou een half jaar geleden nee gestemd hebben, maar sinds ik in het buitenland woon (en dus echt initiatief moet nemen in het zoeken van nieuwe vrienden) nodig ik echt iedereen en z’n moeder uit om samen leuke dingen te doen. Waarom niet? Als er leuke vriendschappen uit ontstaan super en anders heb je een leuke avond samen gehad en weer doorrrrr😄

27 likes

Superleuk idee vind ik, als ik zo’n uitnodiging krijg van iemand die ik aardig vind zou ik gaan!

3 likes

Nou iemand die jouw puni lasert kent jou wel heel privé :joy::joy:

6 likes

Ja, echt! Vond het wel spannend de 1e keer. Ze zei ik heb in de zorg gewerkt. Een vagina is voor mij hetzelfde als een oor. En toen was het goed haha

5 likes

Ik zou het dan weer eerder persoonlijk vragen omdat het dan “terloopser” kan lijken en via app is dan weer “meer officieel” in mijn hoofd. :grinning: Maar soit, ik vind dat je het gewoon moet doen als het je leuk lijkt, niks te verliezen toch. Het is niet alsof je een mega awkward vraag gaat stellen waarbij je bij een negatief antwoord nooit meer kan terugkeren.

1 like

@ZusjevanJoost Gewoon vragen. Ze is niet je dokter en je vraagt dr geen verkering. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Wat miss vervelend is maar verder geen ramp.

13 likes

dit inderdaad. als je mij zou vragen in deze setting, zou ik het superleuk vinden en en zeker (eventjes) gaan!

2 likes