Die was er net uit 🥹
Die baby is echt sprekend een Baby Born.
Heeft die mond precies zo als die pop, klaar om het behanglijmsel erin te gieten.
daarover gesproken, voedde jij je baby born?
- Ik had geen babyborn
- Nee
- Ja alleen de 3 zakjes die erbij zaten
- Ja! Hele pakken behanglijm
0 stemmers
Waar gaat die voeding heen en komt het er weer uit?
Haha deze post in combinatie met je naam, foto en ondertitel
Die baby born voeding was een keer helemaal aangekoekt aan de binnenkant van de pop. Toen liep er ook geen water meer door heen. Ik herinner mij nog dat mijn vader toen met een schroevendraaier oid via de onderkant van de baby born de prut er uit probeerde te schrapen ![]()
Dit weekend ben ik toevallig bij mijn ouders en mijn kinderen (met name mijn dochter) zijn nu zo lekker aan het spelen met mijn poppen spullen en baby born van vroeger. Zo leuk ![]()
Net echt dus hahaha
Haha ik at dit zelf ook en kan me precies die smaak voor de geest halen ![]()
Heb jij iets thuis liggen wat je door de Repair Shop zou willen laten repareren?
- Ja
- Nee
- Niet bij mij thuis, maar ik heb wel bij andere familieleden iets liggen
0 stemmers
Ik heb meerdere items die wachten op een reparatie maar dat doet mijn man (electronica etc) of ik zelf (kleding / Barbiespullen).
Wat is de repair shop?
NEEEEEE MEEN JE DIT?!?!
Het beste chillprogramma op tv!
The Repair Shop - Wikipedia.
Er is ook een Belgenversie
Oh my god ik wou dit zou graag maar kreeg het niet van mijn ouders. Geen idee waarom niet en verder was ik qua speelgoed best verwend maar dit voelt toch nog steeds als een gemis ![]()
Deze Reddit-post is de inspiratie van deze poll geweest: Reddit - Dive into anything
Is jouw partner (of ex-partner of date) romantisch, in de zin van spontaan bloemen voor je kopen, briefjes voor je schrijven, je verrassen, etc.?
- Niet romantisch
- Zeer zelden dat zoiets gebeurt
- Af en toe
- Met regelmaat dat zoiets gebeurt
- Mijn partner is super romatisch
0 stemmers
Hij is echt super romantisch en love that
maar het is niet per se dat ‘romantisch’ een karaktereigenschap van hem is ofzo. Meer dat hij weet dat je moeite moet doen in een relatie en hij mij gelukkig wil zien en daar zijn best voor doet door me regelmatig te verrassen, cadeautjes voor me te kopen, lieve dingen te doen/regelen/zeggen.
Niet omdat hij een mega romantisch persoon is maar omdat hij weet dat ik dat leuk vind? Idk hoe ik het moet uitleggen.
Zou jij uit je hoofd de omtrek van de wereldkaart weten? Dus ongeveer (edit) uittekenen wat de vorm van de continenten is. Afzonderlijke landen binnen het continent hoeft niet.
- Ja weet ik wel ongeveer
- Nee echt geen idee
0 stemmers
Nou dit gaat niet over continenten, maar op de map zie ik in Nederland al heel m’n leven een gezicht. Zo irritant, can’t unseen
Je wilt om 12 uur slapen op zaterdagavond maar je bovenburen maken herrie waardoor je niet kan slapen.
- Niks doen en accepteren
- Aanbellen en vragen of het zachter kan
0 stemmers

