Mijn ouders hebben die bij mijn geboorte afgesloten en betaalden die ook. Vorig jaar vond mijn vader het toch echt tijd dat ik het zelf ging betalen.
En nu moet ik die €20 per maand zelf betalen, waar ik nog steeds geïrriteerd over ben ondanks dat ik een 38 jarige werkende vrouw ben die het prima kan missen ![]()
Ik gok dat kinderen het nog wel leuk vinden. Die arme ouders
Als ik takkeherrie wil horen zet ik het zelf wel op.
Binnen kaders super leuk.
Tijdens de intocht ofzo haha. En dan na 10.30 enzo ![]()
Same. Sowieso haat aan knallen. Siervuurwerk is nog mooi om naar te kijken, maar wat is de meerwaarde van alleen maar lawaai? Ben dit jaar ergens am arsch der welt met O&N en hoop op weinig/geen vuurwerk en vooral geknal ![]()
Haha dit lijkt mij echt onmogelijk. Zie helemaal voor me dat zulke jongens op zo’n moment echt geen tijd en oog voor “de vrouwtjes” hebben.
Wel een overlijdensrisico verzekering, dus daar kunnen ze de uitvaart wel van betalen.
Wat vind jij de engste volwassenen?
- Disney adults
- Efteling fanaten
- Harry potter fans
- Mensen die naar de studio 100 sing along gaan
0 stemmers
Same ![]()
Jeetje nog nooit zo getwijfeld over een stem
Echt love het huis anubis maar die Tiktoks waren gewoon eng
Hahaha ik heb oprecht spijt dat ik niet naar dat Studio 100 ding ben gegaan ![]()
![]()
![]()
Die singalong is eenmalig, volwassenen indelen in Hufflepuff en Slytherin niet ![]()
![]()
![]()
Bassie en Adriaan mannen
Die baby kijkt echt zo van mam wat doe je naast Geert Wilders in de droomvlucht laat ME ERUIT
Heb al de hele dag dat rotlied in m’n hoofd
Er wonen 2 motteeh!
Zo nu heb je die in je hoofd.
Dat kind ![]()
![]()

