Stel je persoonlijke vraag #47

daarover gesproken, voedde jij je baby born?

• Ik had geen babyborn
  • Nee
  • Ja alleen de 3 zakjes die erbij zaten
  • Ja! Hele pakken behanglijm

0 stemmers

2 likes

Waar gaat die voeding heen en komt het er weer uit?

4 likes

Haha deze post in combinatie met je naam, foto en ondertitel

12 likes

Die baby born voeding was een keer helemaal aangekoekt aan de binnenkant van de pop. Toen liep er ook geen water meer door heen. Ik herinner mij nog dat mijn vader toen met een schroevendraaier oid via de onderkant van de baby born de prut er uit probeerde te schrapen :joy:

Dit weekend ben ik toevallig bij mijn ouders en mijn kinderen (met name mijn dochter) zijn nu zo lekker aan het spelen met mijn poppen spullen en baby born van vroeger. Zo leuk :face_holding_back_tears:

9 likes

Net echt dus hahaha

3 likes

Haha ik at dit zelf ook en kan me precies die smaak voor de geest halen :eyes:

5 likes

Heb jij iets thuis liggen wat je door de Repair Shop zou willen laten repareren?

• Ja
  • Nee
  • Niet bij mij thuis, maar ik heb wel bij andere familieleden iets liggen

0 stemmers

3 likes

Ik heb meerdere items die wachten op een reparatie maar dat doet mijn man (electronica etc) of ik zelf (kleding / Barbiespullen).

3 likes

Wat is de repair shop?

13 likes

NEEEEEE MEEN JE DIT?!?!
Het beste chillprogramma op tv!
The Repair Shop - Wikipedia.
Er is ook een Belgenversie

2 likes

Oh my god ik wou dit zou graag maar kreeg het niet van mijn ouders. Geen idee waarom niet en verder was ik qua speelgoed best verwend maar dit voelt toch nog steeds als een gemis :smiley:

1 like

Deze Reddit-post is de inspiratie van deze poll geweest: Reddit - Dive into anything

Is jouw partner (of ex-partner of date) romantisch, in de zin van spontaan bloemen voor je kopen, briefjes voor je schrijven, je verrassen, etc.?

• Niet romantisch
  • Zeer zelden dat zoiets gebeurt
  • Af en toe
  • Met regelmaat dat zoiets gebeurt
  • Mijn partner is super romatisch

0 stemmers

5 likes

Hij is echt super romantisch en love that :heart_eyes: maar het is niet per se dat ‘romantisch’ een karaktereigenschap van hem is ofzo. Meer dat hij weet dat je moeite moet doen in een relatie en hij mij gelukkig wil zien en daar zijn best voor doet door me regelmatig te verrassen, cadeautjes voor me te kopen, lieve dingen te doen/regelen/zeggen.
Niet omdat hij een mega romantisch persoon is maar omdat hij weet dat ik dat leuk vind? Idk hoe ik het moet uitleggen.

6 likes

Zou jij uit je hoofd de omtrek van de wereldkaart weten? Dus ongeveer (edit) uittekenen wat de vorm van de continenten is. Afzonderlijke landen binnen het continent hoeft niet.

• Ja weet ik wel ongeveer
  • Nee echt geen idee

0 stemmers

1 like

Nou dit gaat niet over continenten, maar op de map zie ik in Nederland al heel m’n leven een gezicht. Zo irritant, can’t unseen

3 likes

Haha hoe? Ik zie een rennend mannetje

Edit:

29 likes

Hahahah ik heb ook ff getekend. Ik zie dus dit, een gezicht van de zijkant

19 likes

Je wilt om 12 uur slapen op zaterdagavond maar je bovenburen maken herrie waardoor je niet kan slapen.

• Niks doen en accepteren
  • Aanbellen en vragen of het zachter kan

0 stemmers

2 likes

oh ik dacht dat je bedoelde of je kon berekenen hoe groot alle continenten waren, vond het al raar dat heel veel mensen ‘ja’ reageerden

28 likes

Lol zie nu ook dat ik een heel verwarrende typo heb gemaakt. Uitrekenen ivm uittekenen

2 likes