Ohh lol uittekenen wel, uitrekenen nahh denk het niet
Het is toch overduidelijk het profiel van een showpoedel. Dacht echt dat iedereen dat zag.
De tijd is weer aangebroken om weer te gaan dichten. Ben jij goed in kerst/sinterklaasgedichten te schrijven?:
- Jazeker
- Mwa het lukt
- Met pijn en moeite
- Gewoon nee
- ChatGPT for the win
0 stemmers
Ben jij iemand die vroeg cadeautjes koopt of op het laatste moment?:
- Ik koop ze maanden van te voren
- Ik koop ze redelijk op tijd
- Ik koop ze de dag van te voren of op de dag zelf
- Meestal krijgen mensen een cadeautje van mij te goed
0 stemmers
Als november, misschien eind oktober, als maanden telt. Ik vind het leuk om de cadeautjes in te pakken en onder de boom te leggen als versiering.
Dit jaar voor de grap de gedichten laten schrijven door Chat-GPieT
Haha ja same! Hier ligt alles ook al klaar onder de boom. Moet alleen voor mijn vriend nog wat scoren, maar heb wel al een idee.
Chat-GPT is wel slecht in rijmen, je kunt beter zelf woorden aan elkaar lijmen. Ik denk dat het komt omdat hij alles vertaalt uit het Engels, dus niet zo geschikt voor gedichten voor echte bengels(?!).
Het duurde even voordat ik die woordgrap doorhad
Ja heb t hier en daar een beetje getweakt. Maar al met al best geinig gedicht met weinig moeite
- Wat een wappie
- Zit wat in maar boeiend
- True maar alles liever dan koorts of pijn
- True daarom neem ik zo weinig mogelijk
0 stemmers
Ik kan echt niet met mensen die liever koorts/pijn hebben dan dat ze een pcm slikken
Alleen bij kids, als ze alleen verhoging/koorts hebben krijgen ze geen pcm want dat hebben ze zo vaak en is juist nodig voor het immuunsysteem. Als ze ook pijn hebben krijgen ze het natuurlijk wel.
Voor mezelf gewoon zodra ik me naar voel (en dat voelen volwassenen zich vaak met koorts) neem ik pcm.
nee maar koorts en pijn betekent dat je lichaam aan het werk is!!! laat je lichaam zijn gang gaan
echt mān reet, bij het minste pijntje zit ik aan de 2x500mg pcm, ga geen pijnlijden want ik leef niet in de middeleeuwen joejoe
Ik leef echt op paracetamol, ik denk dat ik dat wel 3 dagen per week slik? Als ik hoofdpijn heb neem ik paracetamol en dat heb ik blijkbaar best wel vaak
Ik moet nog steeds een kind dat in juli jarig was een cadeau geven maar haar moeder zei gister tegen me dat dat eigenlijk perfect is, want ze is nu eindelijk door de berg speelgoed heen die ze kreeg en toe aan iets nieuws en dan kan ik volgende keer ~heel spontaan~ een cadeau geven.
Ik krijg zelf ook meestal cadeaus pas maanden later (maar ik vraag meestal om een ~ervaring dus een concert/show ofzo en dan vind ik het juist wel leuk als ik dan in februari te horen krijg dat we die week ergens heen gaan ofzo).
Vind het altijd juist stom dat cadeaus allemaal tegelijkertijd komen.
Probleem is dat je dan weer hoofdpijn van de pcm kunt krijgen
Krijgen jullie ook hele tijd videoās van live optredens van de Jonas Brothers op TikTok waarbij ze zo geilig (haha sorry) langzaam hurken terwijl ze Human zingen?
- JA - en heb echt niks met hen, maar heet
- JA - maar ben ook fan, en heet ja
- NEE - maar ik ben getriggerd
- NEE - ga weg met je boyband algoritme
0 stemmers
TikTok heeft door dat ik liever naar mini koeien en ezels kijk dan naar de jonas brothers
Nee maar krijg ze wel met zān drieĆ«n op een rij, geen idee welk nummer want scroll steeds door, en diegene in t midden heeft echt een gevuld leren broekie. š«
Is jouw moeder je beste vriendin?
- Nee
- Ja
- Niet beste maar wel een goede
0 stemmers
Als jouw partner (er even vanuit gaande dat het een man is) zegt dat zān moeder zijn beste vriendin is, dan vind ik dat:
- Leuk en lief!
- Nou nee doe ff normaal
- Geen mening over
0 stemmers