Dit jaar voor de grap de gedichten laten schrijven door Chat-GPieT
Haha ja same! Hier ligt alles ook al klaar onder de boom. Moet alleen voor mijn vriend nog wat scoren, maar heb wel al een idee.
Chat-GPT is wel slecht in rijmen, je kunt beter zelf woorden aan elkaar lijmen. Ik denk dat het komt omdat hij alles vertaalt uit het Engels, dus niet zo geschikt voor gedichten voor echte bengels(?!).
Het duurde even voordat ik die woordgrap doorhad
Ja heb t hier en daar een beetje getweakt. Maar al met al best geinig gedicht met weinig moeite
- Wat een wappie
- Zit wat in maar boeiend
- True maar alles liever dan koorts of pijn
- True daarom neem ik zo weinig mogelijk
0 stemmers
Ik kan echt niet met mensen die liever koorts/pijn hebben dan dat ze een pcm slikken
Alleen bij kids, als ze alleen verhoging/koorts hebben krijgen ze geen pcm want dat hebben ze zo vaak en is juist nodig voor het immuunsysteem. Als ze ook pijn hebben krijgen ze het natuurlijk wel.
Voor mezelf gewoon zodra ik me naar voel (en dat voelen volwassenen zich vaak met koorts) neem ik pcm.
nee maar koorts en pijn betekent dat je lichaam aan het werk is!!! laat je lichaam zijn gang gaan
echt m’n reet, bij het minste pijntje zit ik aan de 2x500mg pcm, ga geen pijnlijden want ik leef niet in de middeleeuwen joejoe
Ik leef echt op paracetamol, ik denk dat ik dat wel 3 dagen per week slik? Als ik hoofdpijn heb neem ik paracetamol en dat heb ik blijkbaar best wel vaak
Ik moet nog steeds een kind dat in juli jarig was een cadeau geven maar haar moeder zei gister tegen me dat dat eigenlijk perfect is, want ze is nu eindelijk door de berg speelgoed heen die ze kreeg en toe aan iets nieuws en dan kan ik volgende keer ~heel spontaan~ een cadeau geven.
Ik krijg zelf ook meestal cadeaus pas maanden later (maar ik vraag meestal om een ~ervaring dus een concert/show ofzo en dan vind ik het juist wel leuk als ik dan in februari te horen krijg dat we die week ergens heen gaan ofzo).
Vind het altijd juist stom dat cadeaus allemaal tegelijkertijd komen.
Probleem is dat je dan weer hoofdpijn van de pcm kunt krijgen
Krijgen jullie ook hele tijd video’s van live optredens van de Jonas Brothers op TikTok waarbij ze zo geilig (haha sorry) langzaam hurken terwijl ze Human zingen?
- JA - en heb echt niks met hen, maar heet
- JA - maar ben ook fan, en heet ja
- NEE - maar ik ben getriggerd
- NEE - ga weg met je boyband algoritme
0 stemmers
TikTok heeft door dat ik liever naar mini koeien en ezels kijk dan naar de jonas brothers
Nee maar krijg ze wel met z’n drieën op een rij, geen idee welk nummer want scroll steeds door, en diegene in t midden heeft echt een gevuld leren broekie. 🫠
Is jouw moeder je beste vriendin?
- Nee
- Ja
- Niet beste maar wel een goede
0 stemmers
Als jouw partner (er even vanuit gaande dat het een man is) zegt dat z’n moeder zijn beste vriendin is, dan vind ik dat:
- Leuk en lief!
- Nou nee doe ff normaal
- Geen mening over
0 stemmers
Na een relatie te hebben gehad met iemand die z’n moeder haatte en mijn relatie met mijn moeder niet begreep(en dat ook uitsprak), vond ik het echt heel fijn dat mijn huidige vriend zei dat z’n moeder z’n bestie is.
Klinkt echt sad als ik zeg dat mijn ma mijn bestie is, maar she is. Betekent niet dat ik geen andere beste vriendinnen heb maar ik doe ook gewoon echt hele leuke dingen met mijn moeder en we hebben een goede band.
Bij mijn partner vind ik dat anders. Ik ben je beste vriendin ja!!
Oh overigens ik deel geen seksuele dingen met mijn moeder daar heb ik andere besties voor, vind dat echt ongepast
Als docent zie ik soms leerlingen die zo’n “mn moeder is mn beste vriendin” band hebben en eigenlijk is dat nooit heel positief. Wel in dat ze zo close zijn met een ouder en een goede band hebben, maar het zijn vaak ook moeders die veel te veel emotionele dingen op het kind dumpen en niet streng/duidelijk zijn als het wel nodig is. Door die ervaringen ben ik een beetje huiverig voor mensen die dit zeggen.
(Zal echt niet bij iedereen zo zijn)
Nee joh dat krijg je alleen als je echt wekenlang de maximale hoeveelheid slikt. Niet als je een paar keer per week 1000mg slikt