Stel je persoonlijke vraag #47

Ja ik heb dezelfde ervaring! Ik zat in de trein toen ik werd gebeld dat een vriendin was overleden en had het zo fijn gevonden als iemand ook maar even naar me had gekeken! Nu zaten er best veel mensen in de coupe, maar iedereen negeerde het.

4 likes

Voor de mensen die wel aangesproken zouden willen worden, wat wil je horen?

• Gaat het?
  • Wat is er aan de hand?
  • Kan ik iets voor je doen?
  • Wil je een zakdoekje?
  • Anders, namelijk: …

0 stemmers

Ik vind ā€˜gaat het’ zo’n irritante vraag dan. Nee het gaat toch overduidelijk niet anders zou ik niet in t openbaar staan janken!!

Zou denk ik alleen ā€œkan ik iets voor je doenā€ passend vinden. Want als iemand staat te huilen omdat het een kutdag is en ze -naast dat de koffie vanmorgen van tafel flikkerde, de douche koud was, de toast is aangebrand en de accu van de auto leeg was- hun portemonnee vergeten zijn en nu geen kaartje voor de bus kunnen kopen… zou ik me kunnen voorstellen dat je heel pissig wordt van een zakdoek, maar zou t wel chill zijn als iemand je buskaartje betaalt zodat je naar fucking huis kunt

4 likes

voor mij zou het van de situatie afhangen. Als je huilt om pijn of omdat je gevallen bent oid vind ik het sws wel fijn als iemand even vraagt of hij kan helpen, maar is het iets anders kan het soms misschien minder prettig zijn

2 likes

Heb je wel eens een geldprijs gewonnen?

• Nee
  • €0-5
  • €6-10
  • €11-50
  • €51-100
  • €101-1000
  • €1001+

0 stemmers

1 like

En als je het wilt vertellen waar was het dan mee?

Kraslot (gekregen) en een keer 10 dollar bij een gokmachine in Las Vegas

3 likes

Bij mij was het inderdaad ook met krasloten en een keer 25 met een decemberlot

Hebben jullie last van haaruitval/haarverlies/kale plekken

• Ja
  • Nee
  • In het verleden weleens gehad

0 stemmers

4 likes

Vooral haarbreuk. Groeit al jaren niet verder dan een bepaalde lengte

9 likes

Ik heb dit ook, dichtbij mijn gezicht is die lengte ook heel kort (een soort van babyhair+) waardoor ik soms wel bang ben dat het haarverlies is, maar inmiddels gaat dit al zolang door dat ik besef dat mijn haar gewoon een kort leefcyclus heeft/snel afbreekt.

5 likes

Ik had een flinke prijs kunnen hebben aangezien de postcode loterij viel in mijn wijk, alleen speelde ik niet mee :joy:

Toevallig heb ik een tijdje terug toch in de bus maar iets gevraagd want het was zo ongemakkelijk dat de hele bus stil was en er een volwassene zo hard zat te huilen als kinderen vaak doen en gewoon niemand er aandacht aan schonk.

Maar ik wist echt niet wat ik moest zeggen. Het werd dus een vaag iets als er iets gebeurd kan ik wat voor je doen? Dat was het niet helemaal om te vragen en een zakdoek wilde ze niet, maar ze vond het wel okƩ dat ik iets vroeg. Ze zei ook nog sorry hoor en toen begon ze weer. Toen was het dus een geeft niet heb ik ook wel eens in het ovgehad en gewoon verdrietig zijn is ook ellendig.

Maar man wat heb ik gezweet en en ik d8 toen omg hoe eindig je weer zo’n gesprek, hoe moet dit?! En tering iedereen hoort dit natuurlijk.
Ik was wel blij dat ik wat had gevraagd maar het was wel heel ongemakkelijk om te doen. Het voelt zo privƩ terwijl als een kind had gehuild had ik ook gevraagd wat is er oid. Dus ik denk dat waarom veel mensen niet iets zeggen het komt omdat emoties en huilen enzo zo akward zijn en we vaak niet weten hoe er mee om te gaan.

12 likes

In de Staatsloterij, 1000 euro

10 likes

Haaruitval na zwangerschap.

3 likes

Wel ooit een kleurwedstrijd gewonnen maar kreeg toen potloden ipv geld

3 likes

Geen kale plekken maar m’n haar is sinds ik gestopt ben met de pil begin dit jaar wel een stuk dunner geworden. Dus nu aan het oliĆ«n in de hoop dat er nog wat terugkeert :smiling_face_with_tear:

1 like

Vaak kun je wel zien aan iemand of het een tranen verbijten situatie is, dan zou ik misschien even vriendelijk kijken en het daarbij laten. Maar als iemand duidelijk heel verdrietig is, beyond wegdrukken, zou ik er altijd op reageren

(Ik vind ā€œgaat hetā€ of ā€œben je okeeā€ trouwens niet eens zo slecht, omdat dat de ander ook de mogelijkheid geeft om te zeggen ā€œja gaat wel, dank jeā€ als diegene er niet over wil praten, versus ā€œwat is er aan de handā€ wat echt een antwoord vereist)

5 likes

Tv quiz gewonnen :upside_down_face:. Zo rond de 11k voor kansspelbelasting maar moest het wel delen met m’n vader helaas 🄹

32 likes

Oh ja ik was ook ooit op tv haha, de prijs was nog in guldens

3 likes

Vind jij dat je mooie oren hebt?

• Ja op zich wel eigenlijk
  • Mwah medium?
  • Nee eigenlijk niet

0 stemmers

2 likes