Sorry, ontwikkelingslanden! (toch?) Ik ging het na plaatsen googelen want twijfelde al idd.
Wil het aanpassen maar nu heb je het getagd
Sorry, ontwikkelingslanden! (toch?) Ik ging het na plaatsen googelen want twijfelde al idd.
Wil het aanpassen maar nu heb je het getagd
Ja, ontwikkelingslanden of lage- en middeninkomenslanden
Thanks. Ik zat te twijfelen joh, ik hoorde mijn moeder in gedachten zeggen “voor Afrika” maar wist wel dat dat niet helemaal klopte
Hebben jouw ouders gestemd naar jouw tevredenheid?
0 stemmers
VVD met een opmerking over ‘dikke Frans’. Zo fucking frustrerend.
Mijn vader woont godzijdank niet in Nederland anders zou die zeker PVV hebben gestemd
hahah hou op ik was dat helemaal vergeten
Ik mis de optie: ik weet het niet. Niet over gepraat.
Grote kans dat ze op een christelijke partij hebben gestemd en ik vind sowieso dat dat niet zou mogen bestaan.
Volgende maand alweer 3 maanden en ik ben echt zo aan het genieten
Toen ik die poll zag moest ik hier ook gelijk aan denken. Ik liep vorige week langs die sit-in op Utrecht CS en het was echt hartverscheurend gewoon? Zoveel mensen, zo gepassioneerd, zo hard. Ik had al een crappy dag dus ben met een brok in mn keel naar huis gelopen en daar heel erg hard lopen huilen.
Die van vandaag ook een beetje maar die eerste maakte echt heel veel indruk.
Sinds ik mij kan herinneren stemt mijn vader op PVDA én op een vrouw. Mijn moeder stemt ook PVDA en vraagt meestal aan mij welke vrouw ik kies zodat zij die ook stemt.
Geen idee. Mijn ma gok ik d66, kan ermee leven. Mijn pa stemt al zijn hele leven niet uit protest
Ik houd enorm veel van ze maar dit is voor mij en m’n zusje echt onbegrijpelijk. Het zijn notabene vegetariërs met een volledig verduurzaamd huis die normaal GL, PvdD of PvdA stemden. Hoe kom je dan in vredesnaam op de vvd of pvv uit mijn nichtje is aan het uitvinden of ze non-binair is of transgender en heeft daar hulp bij van mijn ouders omdat ze het niet met haar eigen ouders durft te bespreken. HOE heeft een van mijn ouders pvv kunnen stemmen?!
M’n pa’s beste vriend is moslim en niet eens zo heel veel generaties terug onze eigen familie ook, we (m’n ouderlijk gezin) zijn deels Arabisch. En mijn niet-Nederlandse opa SGP???
Hahaha nee sorry dit heb ik niet wel als opa’s in hun eentje koffiedrinken of lunchen
Ja en vooral dat het inderdaad 2 jaar heeft geduurd? Ik ben denk ik weer zo gewend aan een leven zonder maatregelen dat die periode veel korter lijkt
Die hele periode is sowieso nogal wazig en ik kan gebeurtenissen van die twee jaar moeilijker in chronologische volgorde zetten, voelt zo vreemd
Als je in het openbaar aan het huilen bent wil je dan met rust gelaten worden of vind je het fijn als mensen dan ff naar je toekomen om te vragen of het gaat ofzo
0 stemmers
Als er ruimte is om me echt af te zonderen wil ik met rust gelaten worden, maar ik vind het wel superongemakkelijk als iemand bijvoorbeeld in een vierzits in de trein zit te janken en iedereen maar doet alsof er niks aan de hand is. Ik heb zelf nooit in die situatie gezeten maar ik denk dat ik het wel fijn zou vinden als iemand een zakdoekje zou aanbieden ofzo, zodat het erkend wordt dat er iets gaande is zonder dat er een rare spanning blijft hangen.
Ja ik zou denken liever met rust gelaten worden, maar ik had dit laatst in de trein. Ik kon gewoon echt niet stoppen met huilen en dan veegde ik elke keer mijn tranen weg zodat het niet zo zou opvallen maar het bleef maar komen. Dus na 5 minuten waren mijn mouwen al compleet doorweekt en had ik niets meer om mijn tranen aan af te vegen. Dus ik zat gewoon volledig onder het snot en toen besefte ik dat me hoe stom en goor dit er uit moest zien voor die andere mensen in de trein. nouuu toen kon ik echt niet meer stoppen met janken haha. Dus als dan iemand me toen een zakdoek had gegeven was het echt mijn redding geweest. Dus niet vragen wat er is maar wel zakdoeken verstrekken ajb
Ik was laatst gevallen en kwam heel lelijk terecht en er was werkelijk niemand die even kwam checken hoe het ging dat heeft me wel verdriet gedaan