Stel je persoonlijke vraag #47

Het lijkt me ook leuk een soort van forum persoonlijkheids analyse te hebben gebaseerd op wat je liket/post etc. Een beetje a la sterrenbeeld/Meyer Briggs en welke leden dan het meest op elkaar lijken ofzo haha.

16 likes

Hoeveel dagboek posts je geplaatst hebt :smile:

Oh en hoeveel :+1: je hebt ontvangen

14 likes

Heb jij deze prullenbak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb het idee dat iedereen deze heeft

Kijk jij weleens op omaweetraad.nl?

• Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Nee kijk er nooit maar ken het wel
  • Nee nooit van gehoord

0 stemmers

3 likes

Wel by proxy :joy::joy: die uitspraak gebruiken we thuis ook nu

3 likes

Hahahaha nee ik ben ronduit discount

3 likes

Ik heb dit alleen de laatste werkdag voor kerst in de auto met driving home for Christmas op de radio.

Andere dagen vloek ik als een bootwerker en scheld ik iedereen en zijn moeder uit.

1 like

Misschien niet helemaal juiste topic, soms geen idee waar iets moet. Maar ik heb dus bedacht dat ik mijn fiets een leuk kleurtje wil geven maar kan niet kiezen.

Nu zullen er genoeg zijn die denken meid wat lelijk haha maar dan stem je maar niet haha. :joy: De jasbeschermers moet je weg denken en er komt nog een zwarte fietstas op.

• 1
  • 2

0 stemmers

(@lula verplaatst het als je zou willen maar naar het goede topic als het verkeerd staat. :blush:)

2 likes

Je huis luchten: zet minstens een keer per dag 15 minuten een raam of buitendeur tegen elkaar wijd open.

Doe jij dit?

• Ja, iedere dag
  • Ja, soms
  • Ja, met mooi weer maar verder niet
  • Nee nooit
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ik ben echt al heel trots dat ik tegenwoordig een rooster open zet als ik van huis ga :joy:

5 likes

Lucht hier genoeg door met al die tocht

15 likes

Tegen elkaar open sowieso nooit want heb katten die niet naar buiten mogen. :smiling_face_with_tear:

Ik wacht al 3 jaar tot abn amro mij het geld geeft voor slimste student van Nederland. Ik had 2x gemaild en toen maar opgegeven maar technisch gezien heb ik toen het collegegeld van 2020-2021 gewonnen. Alleen nooit gekregen dus.

4 likes

Alle ramen in mijn huis kunnen alleen op de kiepstand🥲

1 like

Omg ja, ik zit al klaar met popcorn

4 likes

Ja dat zei ik ook maar dat is dus niet hetzelfde helaas. Niet dat het me gemotiveerd heeft ooit wel te luchten.

Ik heb een wtw-installatie, dus er wordt de hele dag lucht van buiten aangevoerd.

5 likes

Heb jij de neiging romantisch sterker aangetrokken te zijn tot figuren om het feit dat ze onbeschikbaar/onbereikbaar zijn?

• Ja
  • Is weleens gebeurd
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Opzich ging het gewoon over een uurtje van mijn tijd even een online quiz maken en een foto op het kantoor. Zou het geld chill zijn ja opzich wel, maar is het zoveel energie waard? Nee. Ik had een gezellige activiteit in coronatijd en ik kan nu altijd af en toe zeggen dat ik ooit de slimste student van Nederland was. Prima zo. Is gewoon vooral niet zo netjes van zo’n groot bedrijf en ik zal nooit iets bij ze afnemen.

4 likes

Ik weet niet, maar voor 2000 euro zou ik toch echt wel het hoofdkantoor bellen of in ieder geval iets meer doen dan 2 mailtjes sturen :open_mouth:

50 likes

Voordat jij gaat slapen en je je omkleedt/uitkleedt.
Je oude kleding gaat waarheen?

• Op de grond naast mijn bed
  • Semi opgeruimd (niet op de grond maar over de stoel/deur/kruk oid)
  • Netjes opgeborgen in de kast of in de was wat in de was moet

0 stemmers

1 like