Beetje mosterd na de maaltijd ook misschien haha
Nou waarschijnlijk niet maar als je niks doet heeft het ook geen zin
dit gaat toch gewoon tegen de agv in?
Zoals jullie zien heb ik de hoop op kumbaya nog niet opgegeven š«§
Krasloten kalender toch vaak 5-10ā¬. En vorig jaar 60⬠met de oudenaadsloterij.
Maar eigenlijk was het zelden winst als je de aankoopprijs er af haalt eigenlijk
Ik denk het niet, want dit is al de 3e keer dat ze het doen. Ik neem aan dat dat wel uitgezocht is. Vind het ook vrij bizar!
Oh ik had er nog geeneens bij stilgestaan dat ze dat waarschijnlijk ook vanaf die telefoon versturen, dan sta je wel even te kijken ja
Als er een āWrapped FFā versie zou bestaan wat zou jij er dan graag in terug willen zien?
- De woorden die je het meest hebt gebruikt
- De links waar het meest is op geklikt
- Het aantal uur dat je had gespendeerd aan FF met een vergelijking naar iets raars (bijv. de tijd die men gemiddeld spendeert op het toilet)
- Het tijdstip waarop je het vaakst actief was
- De dag waarop je de meeste berichten had getypt en dat vergeleken met eerdere jaren
- Door hoeveel mensen en wie je op ānegeerā staat.
0 stemmers
- Je meest gelikete berichten
- Wie je 'bitch eating crackers ā zijn
- Een beoordeling van je taal- en schrijfvaardigheid
- Hoeveel dagen je zonder onderbreking iets hebt gepost of FF
- Het ratio comments versus likes
- Je meest gequote bericht
- Hoe vaak je genoemd werd in de ergenissentopics
- Lulaās ongezoute mening
- Hoe groot de kans is dat Cynthia/Misslipgloss aan de haal gaat met een door jouw geopperd idee en daar geld mee gaat verdienen.
- Het percentage dat de kans uitdrukt of je problemen kan krijgen met een bepaalde jurist op basis van jouw uitspraken
- Hoe juiceyyy je bent volgens Yvonne Coldeweijer
- Een schatting van hoe goed jij de Romeinen kent
- Een overzicht van al je aankopen en hoeveel geld je over de balk hebt gegooid
- Andersā¦
- Niksā¦
- Of je middelmatige Luxe bent volgens Bergamot
0 stemmers
Je meest gelikete berichten kan al he!
I know
Nou tot op heden alleen ik, @Nescio, @Krabsalade en nog ƩƩn andere forummer. Dus als je bedenkt dat we vanaf 2018 online zijn en ongeveer 4000 leden hebben, is die kans echt heel klein.
Het lijkt me ook leuk een soort van forum persoonlijkheids analyse te hebben gebaseerd op wat je liket/post etc. Een beetje a la sterrenbeeld/Meyer Briggs en welke leden dan het meest op elkaar lijken ofzo haha.
Hoeveel dagboek posts je geplaatst hebt
Oh en hoeveel je hebt ontvangen
Heb jij deze prullenbak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb het idee dat iedereen deze heeft
Kijk jij weleens op omaweetraad.nl?
- Ja regelmatig
- Af en toe
- Nee kijk er nooit maar ken het wel
- Nee nooit van gehoord
0 stemmers
Wel by proxy die uitspraak gebruiken we thuis ook nu
Hahahaha nee ik ben ronduit discount
Ik heb dit alleen de laatste werkdag voor kerst in de auto met driving home for Christmas op de radio.
Andere dagen vloek ik als een bootwerker en scheld ik iedereen en zijn moeder uit.
Misschien niet helemaal juiste topic, soms geen idee waar iets moet. Maar ik heb dus bedacht dat ik mijn fiets een leuk kleurtje wil geven maar kan niet kiezen.
Nu zullen er genoeg zijn die denken meid wat lelijk haha maar dan stem je maar niet haha. De jasbeschermers moet je weg denken en er komt nog een zwarte fietstas op.
- 1
- 2
0 stemmers
(@lula verplaatst het als je zou willen maar naar het goede topic als het verkeerd staat. )
Je huis luchten: zet minstens een keer per dag 15 minuten een raam of buitendeur tegen elkaar wijd open.
Doe jij dit?
- Ja, iedere dag
- Ja, soms
- Ja, met mooi weer maar verder niet
- Nee nooit
- Nvt
0 stemmers
Ik ben echt al heel trots dat ik tegenwoordig een rooster open zet als ik van huis ga