Stel je persoonlijke vraag #47

Want ons huis zit zo in elkaar dat dit niet kan :roll_eyes:

4 likes

Lucht hier genoeg door met al die tocht

15 likes

Tegen elkaar open sowieso nooit want heb katten die niet naar buiten mogen. :smiling_face_with_tear:

Ik wacht al 3 jaar tot abn amro mij het geld geeft voor slimste student van Nederland. Ik had 2x gemaild en toen maar opgegeven maar technisch gezien heb ik toen het collegegeld van 2020-2021 gewonnen. Alleen nooit gekregen dus.

4 likes

Alle ramen in mijn huis kunnen alleen op de kiepstand🥲

1 like

Omg ja, ik zit al klaar met popcorn

4 likes

Ja dat zei ik ook maar dat is dus niet hetzelfde helaas. Niet dat het me gemotiveerd heeft ooit wel te luchten.

Ik heb een wtw-installatie, dus er wordt de hele dag lucht van buiten aangevoerd.

5 likes

Heb jij de neiging romantisch sterker aangetrokken te zijn tot figuren om het feit dat ze onbeschikbaar/onbereikbaar zijn?

• Ja
  • Is weleens gebeurd
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Opzich ging het gewoon over een uurtje van mijn tijd even een online quiz maken en een foto op het kantoor. Zou het geld chill zijn ja opzich wel, maar is het zoveel energie waard? Nee. Ik had een gezellige activiteit in coronatijd en ik kan nu altijd af en toe zeggen dat ik ooit de slimste student van Nederland was. Prima zo. Is gewoon vooral niet zo netjes van zo’n groot bedrijf en ik zal nooit iets bij ze afnemen.

4 likes

Ik weet niet, maar voor 2000 euro zou ik toch echt wel het hoofdkantoor bellen of in ieder geval iets meer doen dan 2 mailtjes sturen :open_mouth:

50 likes

Voordat jij gaat slapen en je je omkleedt/uitkleedt.
Je oude kleding gaat waarheen?

• Op de grond naast mijn bed
  • Semi opgeruimd (niet op de grond maar over de stoel/deur/kruk oid)
  • Netjes opgeborgen in de kast of in de was wat in de was moet

0 stemmers

1 like

Welk cijfer geven jullie mijn oor

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ik doe niet aan bodyscores

0 stemmers

Beetje vage foto moeilijk te zeggen, maar ik geef je sws een voldoende :joy:

4 likes

Gelukkig ben ik zo iemand die blij is met een 6!

Was jij vroeger op school blij met een 6?

• Ja hoor dikke prima
  • Alleen als ik het vak moeilijk vond
  • Nee, dat kon beter

0 stemmers

5 likes

Middelbare school; idc wat ik kreeg
Alles daarna: nee

5,5, studententien hè

17 likes

Ging om de helft van het collegegeld. Ik moest gewoon alles betalen maar toen was net die regel dat eerstejaars de helft betaalde

Tot m’n huidige vriend echt extreeeeem; altijd (beste) vrienden van mn broer etc en uiteindelijk bijna 5 jaar een relatie gehad met iemand waarmee ik eerst 2 jaar “de ander” was

Heel ongezond

Maar in herinner mij ook echt dat ik het toen ik jonger was heel chill vond dat iets niets “echt” iets kon worden

3 likes

Voor alle betavakken was een 6 echt helemaal top, voor de rest niet. :joy:

4 likes