Welk cijfer geven jullie mijn oor
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Ik doe niet aan bodyscores
0 stemmers
Beetje vage foto moeilijk te zeggen, maar ik geef je sws een voldoende ![]()
Gelukkig ben ik zo iemand die blij is met een 6!
Was jij vroeger op school blij met een 6?
0 stemmers
Middelbare school; idc wat ik kreeg
Alles daarna: nee
5,5, studententien hè
Ging om de helft van het collegegeld. Ik moest gewoon alles betalen maar toen was net die regel dat eerstejaars de helft betaalde
Tot m’n huidige vriend echt extreeeeem; altijd (beste) vrienden van mn broer etc en uiteindelijk bijna 5 jaar een relatie gehad met iemand waarmee ik eerst 2 jaar “de ander” was
Heel ongezond
Maar in herinner mij ook echt dat ik het toen ik jonger was heel chill vond dat iets niets “echt” iets kon worden
Voor alle betavakken was een 6 echt helemaal top, voor de rest niet. ![]()
Liever een zes zonder stress dan een zeven zonder leven
Helaas waren mijn ouders meer van de 10 anders hoef ik je niet meer te zien.
Alsnog was ik een luie fucker daar niet van.
Heb jij batterijen in huis?
0 stemmers
Maar of ze opgeladen zijn…
Sowieso niet
Dan zijn ze wss best ok.
Hahaha mijn moeder behandelde me ook zo, maar dan om minimaal een 5.5 te halen en zelfs dat lukte me heel vaak niet eens
De discussies bij mij thuis joh, mijn god. Het is me nog steeds een godswonder hoe ik ben geslaagd haha
Ik had altijd een docent die zei dat een 5.6 al ruim voldoende was
Voor 1000 euro zou ik ook bellen ![]()
Beter en terecht! Ik heb het behoorlijk andersom en het is en blijft een eeuwige struggle er vanaf te komen, ik moet echt meer van ratio uitgaan dan gevoel en dat voelt zo tegenstrijdig. Ik hoop er ooit van te genezen.
Ballet doe ik praktisch altijd alleen. 1 keer met een goede vriendin en 1 keer met @FredPaillet en @Ludo maar verder nog nooit met een ander.
Ja echt heel vaak haha.
Soms heb je gewoon geen zin in de prikkels van iemand anders en ik vind het heel leuk om iets met mezelf te doen. Daarnaast heb ik soms ook geen zin in het gedoe om samen tot een afspraak te komen (welke dag, hoelaat gaan we, ext)
Zou jij het moeilijk vinden om maximaal 5 kledingstukken per jaar aan te schaffen? Ondergoed/sokken/panties niet meegenomen.
0 stemmers
Edit:
0 stemmers