Wij hebben een douche boven het bad hangen. Voor mijzelf vreselijk irritant (zeker na een bevalling het bad in klimmen is bijvoorbeeld naar en een keer kapot hard uitgegleden op de rand), maar voor ons kind ideaal en die vindt in bad gaan fantastisch.
Leugens
Wij hebben een aparte douche en bad, maar die douchebak heeft al twee jaar lekkage waardoor we in bad douchen. Super irritant en gevaarlijk mer uitglijden. En ik haat dat gore douchegordijn met een passie. Komend voorjaar krijgen we een nieuwe badkamer met een inloopdouche en komt er geen bad meer.
Toen we ons huis kochten zat er al een bad met douche in. Het bad gebruiken we echter nooit en ik vind het ook onhandig om in een bad te douchen (al ben ik er wel minder negatief over dan in het begin). We willen op termijn de badkamer gaan verbouwen en dan gaat het bad zeker plaatsmaken voor een inloopdouche.
Een bad is best handig, maar het schoonmaakwerk is wel wat minder.
En @WhereTheLightIs Misschien heb je dat al hoor maar is zo’n badmat met noppen niet wat om in je bad te legge? Dat heb ik en dat helpt goed tegen uitglijden.
Heb jij goed geslapen?
- Ja, als een
- Nee, ik werd wakker van de wind
- Nee
0 stemmers
Hahahaha dit is zo herkenbaar. Als ik jk nu een avondje wijn drink of op stap ga zie ik er nu standaard uit alsof ik door drie bussen overreden ben.
Daar hebben we er idd een paar van gehad, maar ik vond die zo snel goor worden (en een gedoe met steeds erin en eruit) dat ik na de laatste geen nieuwe meer heb gekocht Dus mocht ik nog ff mn nek breken voordat we de nieuwe badkamer hebben, dan ben ik het zelf schuld.
Haha een old school logeerpartijtje gehad met m’n vriendinnen, dus slecht geslapen maar dat neem ik voor lief omdat het zo gezellig was
Oh best veel stemmen op bad/douche in 1. Ik zie dat nog vaak in huizen in duitsland en ik vind dat echt niks. Vaak zo’n douchegordijn ervoor en brr, ik krijg het nu al koud. Het staat ook niet fijn.
Ik heb nu geen bad, dat moet sowieso nog verbouwd worden maar ik twijfel of ik dat uberhaupt wil.
Als de ruimte het toelaat zou je dan een bad willen?
- Ja sowieso
- Nee
- Ik weet het niet/twijfel
0 stemmers
Als je echt genoeg ruimte hebt voor een fijne ruime douche eneen apart bad zou ik het doen! Mocht het een koophuis zijn verkoopt het vaak ook beter, alleen al omdat mensen zien dat er ruimte voor is (mocht het huidige hun smaak niet zijn)
Wij hebben nu een opblaasbad en gaan echt al jaren minstens 30 x per jaar in bad. In ons nieuwe huis past geen bad in de huidige badkamer en ik baal daar echt heel erg van. Wij hadden vroeger trouwens geen douchegordijn maar een deur.
Ik zou het alleen doen omdat mijn vriend graag in bad gaat en het met eventuele kinderen handig is, maar verder gebruik ik m gewoon als grote wasmand.
Deel jij dezelfde moedertaal als je partner?
- Ja
- Nee
- Ik heb meerdere moedertalen
- Mijn partner heeft meerdere moedertalen
- Nvt
0 stemmers
Zo nee, in welke taal communiceren jullie?
- Mijn moedertaal
- Diens moedertaal
- Een andere taal
- Een mix van onze moedertalen
- Een mix van andere talen
- Een mix van onze moedertalen en andere talen
- Nvt we hebben dezelfde moedertaal of ik heb geen partner
0 stemmers
Als je in een andere taal dan jullie moedertalen communiceert, is het dan Engels?
- Ja
- Nee, namelijk
0 stemmers
Haha same we hadden de matrassen in de woonkamer gelegd, echt gezellig
Maar zijn moedertaal is Engels, dus niet omdat ik nog een andere vreemde taal spreek ofzo.
Ik heb het nooit echt gemist maar nu we verhuisd zijn en wel een bad hebben is het wel mooi meegenomen.
Ah ja dat is wel logisch dan. Hoe vind je dat om in zijn taal te communiceren?
Gelukkig delen we een moedertaal, dus Nederlands haha. Ben wel zijn andere moedertaal aan het leren maar voordat we daar een fatsoenlijk gesprek in kunnen voeren zijn we wel even verder
Oh wat leuk, welke taal is dat?