Ik ook niet, vind het in het artikel ook ‘heftiger’ overkomen dan in het fragment zelf.
Ja precies. Uit eigen beweging helemaal top. Vind het alleen dus stom als mensen er om vragen en het dus eigenlijk gewoon verwachten. Vooral als ze zeggen: “ik mag wel even voor hé?!”
Ligt eraan hoe stom ze zijn en of ze eerst achter me stonden te hijgen/zuchten/steunen/kreunen.
Ik las ooit dat vrouwen op hun 30/31ste het mooist zijn(?). Kan alleen nog maar mooier worden dus!!!
Eens! Als ze heel ongeduldig zijn laat ik ze niet voor
Wij waren ooit bij de Aldi waar een mevrouw met 1 dingetje zich naar voren werkte in de rij en toen ze daar stond naar haar man riep die een uitpuilende kar had, en iedereen in die rij stond zo perplex dat ze ermee weg kwamen
Is niet helemaal antwoord op je vraag (ik ga altijd naar het eiland om te scannen daar is geen rij) maar daar moest ik aan denken toen ik dit las
Als ik foto’s van toen zie, vind ik mezelf er vooral ‘frisser’ uitzien. En dan te bedenken dat ik in die tijd 3 keer per week uitging en dat combineerde met 2 banen en een uitgebreid sociaal leven. Hoe durf ik er nú dan zo vermoeid uit te zien??
Ik ben dus al voorbij m’n piek begrijp ik.
Haha wauw
Ja dan heb je wel lef of niet
Ja ik heb zo’n verhaal eens in een column ofzo gelezen en sindsdien vraag ik altijd iets van is dat alles wat u wilt afrekenen? Want echt geen zin om op een kar vol boodschappen te wachten, kan ik nog niet rustig uitpakken.
Asians don’t raisin
Stel dat je een kleine badkamer hebt:
- Dan heb ik graag een bad/douche in één, en douche ik in het bad
- Dan heb ik liever alleen een douche, zodat ik niet in bad hoef te douchen en iets meer ruimte in de badkamer overhoud
- Dan heb ik liever alleen een bad en geen mogelijkheid om te douchen
- Ik was me nooit dus de vraag is niet van toepassing
0 stemmers
Hoop het . Mijn moeder heeft nu pas op haar bijna 65e haar eerste lichte rimpels. Mijn vader daarentegen…
Heb m’n permanentje alvast ingepland de dag na m’n 60e.
Ik weet niet echt waarom, maar ik krijg altijd een beetje een viezig gevoel bij douchen in een bad. Misschien omdat ik dat hoofdzakelijk gedaan heb in studentenhuizen, niet-fantastische hotelkamers of middelmatige airbnbs. Zou er zelf dus niet snel voor kiezen
Oh slim!
Ja ik ook! en bang om uit te glijden. en vroeger bij mijn oma douchten we in bad maar dan met de stop erin omdat ze dat water wilde hergebruiken om de wc door te spoelen, dus dan stond je al in een laag vies koud water dus dat was daadwerkelijk viezig haha
Ja same, heb vaak dan ook het idee dat ik niet helemaal schoon ben ofzo. Misschien komt dat doordat de baden waarin ik heb gedoucht niet perse gemaakt waren om in te douchen en je de douchekop bijv niet op een fijne hoogte op kon hangen en je met dat ding in je hand stond onhandig te doen.
Ik heb een kleine badkamer en daar is echt geen plek voor een bad. Zou op zich graag wat meer plek hebben, maar vind alleen een douche echt prima. Het idee van een bad is leuk, maar toen ik het had ging ik er zo zelden in