Is toeval
Ik zie het vaak juist andersom.
Is toeval
Ik zie het vaak juist andersom.
Moet beetje lachen om deze vraag, want mijn man is altijd zo verbaasd dat ik vaak niks zeg als we mensen tegenkomen. Hij zegt praktisch tegen iedereen hoi. Bij ons is de reden dat hij toch wat socialer is aangelegd.
Mijn vriend zegt het vaak eerder dan dat ik zou doen en vervolgens glimlach ik alleen even, ik vind het ook zo overbodig om met z’n allen gedag te zeggen.
Oké maar dan ben ik wel heel benieuwd naar de reden @Baratheon @MrsCarr @50193905 @Huismus @WhereTheLightIs @dblauw @SpeedOfSound. Misschien zie ik iets over het hoofd want ik zou zo niet weten waarom ik dat zou doen.
Of hebben jullie allemaal het tragische probleem dat je kind anders de au pair niet verstaat net als @anon50301661.
Nee is een foto van m’n ouders badkamer!!
(nee grapje was de eerste Google hit)
Geen reden eigenlijk. Het kind kijkt graag engelstalige filmpjes en begon opeens engelse zinnen te formuleren. Dat ben ik een beetje gaan voeden om te kijken hoe snel ze het oppikt. Bizar snel dus.
ja ook wel benieuwd naar
het is volgens mij vaak juist slecht voor taalontwikkeling om je kind een taal te leren die niet (een van je) eigen moedertaal is
Ligt aan de omgeving / cultuur, dit is vooral bij katholieken (praktiserend of niet) een ding.
Ik heb als ex-gereformeerde neo-katholiek zelf geen peetouders, maar mijn kind heeft wel peetouders waaronder een grefo. Daar moesten wel eerst wat gesprekken over gevoerd worden maar dat is allemaal goedgekomen.
En ik ben zelf peettante van 3 kids uit verschillende gezinnen.
Haha ja same here, het is niet alsof ik engels moet leren spreken. Dat spreek ik al vanaf mijn geboorte.
Wat zou jij kiezen?
0 stemmers
Spaans met mijn verstand, Italiaans met mijn 🩷
ik vind spaans zo lelijk dus ondanks dat het praktischer is dan de andere twee zou ik die skippen
Turks! Geen makkelijke taal om te leren helaas haha
ANONIEM
Non-binary …
0 stemmers
NIET ANONIEM
De aandacht in de media voor non-binary mensen
0 stemmers
Hoe vaak zit jij hardop om iets op dit forum te lachen?
0 stemmers
Geen zin om tegen iedere vreemde gedag te zeggen?
M’n partner en ik delen sowieso geen moedertaal, dus het zal sowieso een taal leren die niet in het land wordt gesproken waar we wonen. We hebben beiden familie in het buitenland die we regelmatig spreken en zien. Verder zijn we moslim, mocht ons kind ervoor kiezen om daar zelf ook verder op in te gaan is het ook wel fijn om Arabisch te kunnen spreken/verstaan.
Inparkeren
0 stemmers
Ik ben soms misschien wat overanalyzing in menselijk gedrag maar ik let hier nu een tijdje op in mijn omgeving en ik zie echt overeenkomsten in karakter en inparkeergewoontes
Achteruit omdat ik daar beter in ben dan vooruit, haha
Ah shit heb je die mensen ook. Haha knap hoor!
Alleen achteruit als er veel ruimte is een geen tijdsdruk met veel mensen