Ik kan niet achteruit
Haha en wat voor karakter eigenschappen verbind je aan achteruit parkeren?
Ik vind het soms ook makkelijker achteruit. Of het is gewoonte geworden omdat mijn rij-instructeur destijds zei dat dat het beste was
Vooruit (lol) kunnen denken, niet voor de weg van de minste weerstand gaan, discipline, niet alleen voor het hier en nu leven, altijd gaan voor veilig, zoiets?
Het moge duidelijk zijn dat ik vooruit inparkeer vind dat NU gewoon het makkelijkst.
Ik had niet gedacht dat je achteruit ook het makkelijkst kan vinden. Vind het zelf echt lastiger en kost meer tijd meestal.
Ik vind dat er wel een beetje te veel aandacht uitgaat naar non binair en dan eigenlijk vooral de manier waarop de mainstream media dat brengt. Het is ook vaak op een manier dat ik plaatsvervangende schaamte voel. En dan bedoel ik niet dat de NB mensen cringe zijn, maar de omgang met hen in de media.
Ik vind sowieso dat we allemaal minder van elkaar moeten weten, ik ben helemaal niet geĆÆnteresseerd in hoe iedereen identificeert, wat iedereens kern is etc. We zijn met 17,5 miljoen, echt geen tijd om dat allemaal van elkaar te weten.
Achteruit omdat:
- Dan heb ik beter overzicht als ik wegrij, dus minder kans op botsingen.
- Ik heb voorwielaandrijving, en kan bij wegrijden de bocht in 1 keer maken, met achteruit wegrijden moet ik vaak steken.
leer jij je kind love language
- ja, sinds de geboorte, bizar snel aangeleerd
- nee, wij zijn beide niet vloeiend in deze taal
0 stemmers
Er moet nog iemand uit de achterkant dus ik ben achteruit parkeren ook wel echt verleerd inmiddels haha
Wat is dat?
Portugees want dat vind ik van de 3 by far het lastigste om te leren en Spaans en Italiaans zijn wel te doen als je Portugees kunt.
Ik vind dit eigenlijk heel erg meevallen, maar ik heb maar 1 kindje. Geen idee hoe het voor anderen is.
Nog meer talengedoe
Wat is je level Engels volgens deze test?
- Rot op met je testjes
- A1
- A2
- B1
- B2
- C1
- C2
0 stemmers
Afhankelijk van de plaats af hoe ik parkeer.
Spreek jij een niet-Europese taal? Vanuit huis? Dus niet van ja ik ben heel erg into kpop ofzo
Turks en Russisch is gewoon Europees in dit geval
- Nee
- Ja, namelijk
0 stemmers
Nou, leer mijn kind gelukkig geen slecht engels
Deze test was anders wel behoorlijk simpel Dus ik weet niet hoeveel dat over je Engels zegt.
Perzisch, is van oorsprong wel een indo-Europese taal dus missh is het antwoord half ja haha
Telt vind ik! Ik heb helemaal geen verstand van talen dus alles wat niet in Europa ligt tellen we mee
Het was ook niet zo serieus bedoeld
Lingala
Wist toevallig waar ze dat spreken, omdat het een van de 8 (?) talen is die Lukaku spreekt geloof ik. En zie nu dat een van mān vrienden een achternaam heeft die in het Lingala een betekenis heeft, cool!