Ja, door de afgekeurde “politiehond” van de buren in m’n been. Hij zat in training en was afgekeurd omdat hij niet los liet. Precies hetzelfde dat hij bij mij ook deed…
Ik was samen met m’n vader en zusje aan het wandelen door ons weiland richting het bos en toen kwam hij ineens door de bosjes naar ons toe gerend. ‘Gelukkig’ was m’n vader slecht ter been en wandelde hij standaard met een stok. Daarmee heeft m’n vader hem toen mega hard en vaak mee geslagen. Uiteindelijk liet hij los maar bleef agressief.
Een paar weken erna heeft hij een andere buurvrouw die in de tuin aan het werk was in haar kont gegrepen. Zij heeft jarenlang een open wond gehad omdat er teveel vlees weg was.
Vlak daarna hebben ze hem in laten slapen. Veel te laat naar mijn mening.
Edit:
Zelf hadden we op ons hoogtepunt (zat leeftijdsverschil in dus het was een korte periode) 4 grote honden en 1 kleine hond. Een van die honden had een hekel aan blonde vrouwen en viel die ook aan. Had iemand blond haar en deed die een bruine pruik op dan was het prima. Die hond zat altijd in een kennel als er een blond iemand langs kwam omdat we wisten dat het anders onveilig was.
Door deze situatie zou ik zelf nooit een hond willen, ik vind ze veel te onvoorspelbaar. Ik blijf ook altijd ver bij ze uit de buurt. Ondanks dat ik altijd met ze ben opgegroeid.