ik heb m’n ogen laten laseren en dat was voornamelijk wel gewoon omdat een bril me niet leuk stond, ik weet niet of dat telt? het is niet echt een cosmetische ingreep maar mijn reden erachter wel
Overhangende oogleden, helaas een genetisch ding
Oh ja ik ook. Vergeet vaak dat ik het heb gedaan. Niet alleen staat een bril mij niet, voelde me er ook altijd zo’n sukkel mee. Is het koud? Je bril beslaat. Warm? Bril beslaat. Regen? Vol druppels. Wil je sporten? Bril hobbelt mee op je neus. Maak je hem niet 23x per dag schoon? Bril vol vlekken, geen idee waar ze massaal vandaan komen. Zet je je bril af hierdoor? Je ziet wazig.
Love mijn ogen open doen elke dag en ik zie alles en met dit weer naar buiten gaan zonder bril. Had het duizend jaar eerder moeten doen, heel wat gekloot met mijn lenzen (tot ik die niet meer kon dragen) bespaard.
Heb dit echt al meerdere keren gehoord
Ik voel dit zelf normaal helemaal niet maar ik had pas geleden toen ik lang in de trein moest zitten het hele cosmetische ingrepen topic gelezen en daarna werd ik me ineens hyperbewust van verouderingskenmerken bij mensen??? echt irritant ik heb het nu op negeer haha
Volgens mij heeft ze in de poll van een maand geleden ofzo zelfs aangegeven dat ze jonger is dan 21.
Ik ben dus 1 van die sukkels waarbij het dan mislukt.
En sommige ingrepen vind ik ook lelijker worden wanneer men ouder wordt. Het is teveel onderhoud.
Dit zou gelden voor zowel mijn partner als ikzelf, we wonen in een land dat voor ons beiden niet ons thuisland is. We delen deze reiskosten altijd, betalen dit van de gezamenlijke rekening waar we allebei hetzelfde bedrag inleggen (we verdienen ook vrijwel hetzelfde, scheelt 100 euro ofzo)
Ik heb een klein gesprongen adertje op m’n wang. Ik irriteer me er heel erg aan, zo’n klein rood vlekje. Ik heb laatst opgezocht of er iets aan te doen is en blijkbaar kun je dat voor €45 laten weglaseren. En dat is het me zo waard.
Oh haha inderdaad. Al denk ik nog steeds dat Mette eerder haar leeftijd heeft genoemd, maar zal wel
Betalen samen de tickets en de auto, dus naar rato.
Zou het heel gek vinden als er verwacht wordt dat ik alles betaal omdat het toevallig mijn familie is die in het buitenland woont. Ik verwacht toch ook niet dat mijn partner de benzine of ov-kosten betaald als we naar zijn familie gaan.
En hoe lang doe je dat? Alleen de eerste keer of altijd. Zou in mijn geval dan mijn vader na bijna 40 jaar nog steeds alles moeten betalen voor mijn moeder omdat het zijn familie is?
Zoals welke? Bedoel je dat fillers kunnen gaan migreren o.i.d.?
Welke 21 jarige noemt zichzelf ook Mette idk hoor
luister je wel eens naar k-pop? heb het idee dat het hier veel minder populair is dan in mijn omgeving maar misschien waait die hype in 2035 over naar hier
- ja (bijna) alleen maar
- ja soms
- nee
- wat is kpop?
0 stemmers
Ik heb laatst met een vriendin een halve nacht k-pop music video’s gekeken maar verder luister ik eigenlijk alleen af en toe naar één nummer van (G)I-dle
Huh, dit kan toch gewoon je naam zijn?