@Xiomara
Haiii
Dat was ik inderdaad
Dit zou gelden voor zowel mijn partner als ikzelf, we wonen in een land dat voor ons beiden niet ons thuisland is. We delen deze reiskosten altijd, betalen dit van de gezamenlijke rekening waar we allebei hetzelfde bedrag inleggen (we verdienen ook vrijwel hetzelfde, scheelt 100 euro ofzo)
Ik heb een klein gesprongen adertje op m’n wang. Ik irriteer me er heel erg aan, zo’n klein rood vlekje. Ik heb laatst opgezocht of er iets aan te doen is en blijkbaar kun je dat voor €45 laten weglaseren. En dat is het me zo waard.
Oh haha inderdaad. Al denk ik nog steeds dat Mette eerder haar leeftijd heeft genoemd, maar zal wel
Betalen samen de tickets en de auto, dus naar rato.
Zou het heel gek vinden als er verwacht wordt dat ik alles betaal omdat het toevallig mijn familie is die in het buitenland woont. Ik verwacht toch ook niet dat mijn partner de benzine of ov-kosten betaald als we naar zijn familie gaan.
En hoe lang doe je dat? Alleen de eerste keer of altijd. Zou in mijn geval dan mijn vader na bijna 40 jaar nog steeds alles moeten betalen voor mijn moeder omdat het zijn familie is?
Zoals welke? Bedoel je dat fillers kunnen gaan migreren o.i.d.?
Welke 21 jarige noemt zichzelf ook Mette idk hoor
luister je wel eens naar k-pop? heb het idee dat het hier veel minder populair is dan in mijn omgeving maar misschien waait die hype in 2035 over naar hier
0 stemmers
Ik heb laatst met een vriendin een halve nacht k-pop music video’s gekeken maar verder luister ik eigenlijk alleen af en toe naar één nummer van (G)I-dle
Huh, dit kan toch gewoon je naam zijn?
Ik doe sinds 3-4 jaar 2x per jaar botox in m’n frons en daar ben ik heel blij mee. Er zijn genoeg dingen waarvan ik denk dat het mij “mooier” zouden maken en waar ik (vroeger) heel onzeker over ben/was, maar daar wil ik verder echt ver vandaan blijven voor mijzelf.
Kan, maar ik gok dat het een nickname is toch? Niet veel mensen hebben hun echte naam hier. En zelfs al is het haar eigen naam, is ook geen naam die je vaak bij 20-jarigen ziet volgens mij?
Ik wil geen hele conspiracy beginnen over haar leeftijd hoor maar ze typt en praat net als mijn moeder, vandaar mijn opmerking.
wie weet
Oprecht ik heb naar haar posts gekeken omdat ik er ff bang voor was. Zelfs de stad klopt
Niks.
Kan toch? Ik vind het niet zo aardig, dat over leeftijden steeds…ja interessant om te weten dat wel en zo’n observatie van @kali vind ik ook niet ongezellig maar dit weer wel.
Doet mij ook weer denken aan de discussie over ouderen: ik denk dat mensen vaak vergeten hoe verrijkend het kan zijn om ook met mensen om te gaan die níet in de meeste opzichten op jou lijken.
Ik wil graag 2 moedervlekken weg laten halen in m’n gezicht… maar vind het ook spannend dus stel het steeds uit
Ohh nouja ik hoop niet dat @Mette12 het als onaardig opvat dat ik haar vind typen als mijn moeder. Dat was niet de bedoeling. Ik vind mijn moeder overigens heel leuk. Of je nou 18 of 50 bent Mette, ik vind je hartstikke gezellig.
En ik typ als een 16 jarige dus achja. Zo hebben we allemaal wat.
O dat is fijn te horen! Ik probeer het nu ook vaak weg te concealer, maar is nog best lastig. Ik ga het snel plannen!
Oh, ik heet gewoon echt Spaarlamp hoor. Spaarlamp W.