Oprecht ik heb naar haar posts gekeken omdat ik er ff bang voor was. Zelfs de stad klopt
Niks.
Kan toch? Ik vind het niet zo aardig, dat over leeftijden steedsâŚja interessant om te weten dat wel en zoân observatie van @kali vind ik ook niet ongezellig maar dit weer wel.
Doet mij ook weer denken aan de discussie over ouderen: ik denk dat mensen vaak vergeten hoe verrijkend het kan zijn om ook met mensen om te gaan die nĂet in de meeste opzichten op jou lijken.
Ik wil graag 2 moedervlekken weg laten halen in mân gezicht⌠maar vind het ook spannend dus stel het steeds uit
Ohh nouja ik hoop niet dat @Mette12 het als onaardig opvat dat ik haar vind typen als mijn moeder. Dat was niet de bedoeling. Ik vind mijn moeder overigens heel leuk. Of je nou 18 of 50 bent Mette, ik vind je hartstikke gezellig.
En ik typ als een 16 jarige dus achja. Zo hebben we allemaal wat.
O dat is fijn te horen! Ik probeer het nu ook vaak weg te concealer, maar is nog best lastig. Ik ga het snel plannen!
Oh, ik heet gewoon echt Spaarlamp hoor. Spaarlamp W.
Hallooo bestelde deze broek. Hij moet sowieso in de taille ingenomen worden, dat wist ik van te voren. Heb nu er nu een knijper ingezet aan de achterkant. Hij hoort baggy te zijn maar ik twijfel of hij niet nog een maatje groter moet zodat hij meer baggy is.
- Goed zo
- Maatje groter
0 stemmers
Bedankt, ik ben er al uit en bestel hem groter!
nee echt perfect zo wanneer de taille ingenomen is!
Ik denk dat ie bij meer baggy nog specialer is (rare zin, maar je snapt me)
Dit vind ik een beetje âKijk eens mama draagt ook een baggie broekâ en dan baggy lekker NL uitgesproken.
Dus maatje groter nemen dan is ieh goed baggy.
Als ik 'm vergelijk met hoe hij bij jou zit, en bij het model op de website, dan zit hij wel wat strakker/meer regular fit bij jou.
Dus als je 'm graag wilt als op die foto dan kan hij nog wel wat groter denk ik?
luister aub niet naar de meerderheid, het is een leuke broek maar dit vind ik zo net niet baggy. inderdaad wat soy en kali zeggen, minimaal 1 maat groter! denk dat hij dan mooier tot zn recht komt
edit: oh vitaminwater zei het ook sorry voor dit pestgedrag
@vitaminwater @Soy.peor @kali
@Nova
Ah ja wel hè. Ik twijfelde idd zelf ook. Dan doe ik iig 1 maat groter. Tnx!
Dank je voor de erkenning, ik voel me meteen niet-gepest
dat iemand dat nog mocht ervaren op dit forum
Lid van de club hierzo, neem twee maten groter voor echt baggy. Je moet toch uw taille laten innemen.
Jaaa precies!
Ik vind het zo leuk hoe klantgericht ze zijn! Heb net geappt dat ik graag 1 en 2 maten groter wil en hij gaat ze gewoon opsturen zonder dat ik nu moet betalen!
Echt een tof bedrijf haha
Tis ook altijd datzelfde clubje