Volgens mij zijn de dierentuinen in Nederland wel goed, heb @Loxodonta daar vaker over horen vertellen.
nou ja zo zwart is het niet toch, dierentuinen zijn niet of goed of slecht. er zijn plus- en minpunten maar ik vind een leeuwentroep in het centrum van amsterdam niet per se geweldig
Nee niet perse geweldig, maar wel goed omdat ze onderzoeken kunnen doen enz. dacht ik. Maar ik weet het fijne er niet van hoor, dacht alleen dat @Loxodonta wel eens had uitgelegd waarom veel dierentuinen juist wel goed/nuttig zijn.
Ook de vernieuwde leeuwenverblijven in Artis?
ja het heeft zeker nut maar alsnog zijn er ook veel minpunten, daarom vond ik je bericht gewoon iets te ongenuanceerd.
@Schaakmat ik heb me er niet in verdiept maar ik kan me niet voorstellen dat het voldoet aan hun natuurlijke behoeften gezien de locatie
Je nieuwe vriend(in) heeft dezelfde naam als je exā¦
- Itās a no for me
- Geen probleem, maakt me niet uit
- Liever niet, maar ik zou hem hierom niet dumpen
0 stemmers
Je nieuwe vriend(in) heeft dezelfde naam als je broer/zusā¦
- Itās a no for me
0 stemmers
Je nieuwe vriend(in) heeft dezelfde naam als je vader/moederā¦
- Itās a no for me
0 stemmers
edit: bovenste was niet openbaar en de hem/haar zijn ook niet goed ugh jullie snappen het wel denk ik haha
Dit heeft mijn man, ik heb dezelfde naam als zijn moeder. Extra detail: hij heeft geen contact meer met haar. Heb even nagevraagd of hij er moeite mee heeft maar hij denkt er niet over na was zijn antwoord.
Heb twee exen met dezelfde naam. Allebei in real life leren kennen. Op apps zou ik wel mensen met dezelfde naam als een ex skippen.
Copy paste dit verhaal haha. De juf had aan mān ouders gevraagd of ze 't wilden vertellen want ik leek nog te geloven en we gingen surprises doen.
Nouja en toen dus precies wat jij zegt.
Ik kan me er weinig van herinneren, maar mān ouders vertellen het verhaal iedere sinterklaas weer (en ja we vieren het nog steeds, ben ondertussen 31)
Zijn die 160 vierkante meter groot? Want zo groot kan hun territorium in het wild zijn. het zal allemaal wel wat beter zijn tegenwoordig maar ik word altijd somber van dierentuinen. Er hoort geen olifant op 10 km van een Albert Heijn.
Maar dan voldoet niets in nederland of andere landen in europa. alles is dichtbij steden.
Voor wie āthe Staircaseā (true crime) op Netflix heeft gezien, wat denk jij?
- Michael Peterson is schuldig
- Het was een ongeluk
- Er was een derde partij betrokken
0 stemmers
Meer context: Michael Peterson trial - Wikipedia
Sorry hoor een dierentuin kan wel af en toe onderzoek doen of een fok programma hebben maar uiteindelijk blijft het een commercieel bedrijf en is hun hoofddoel geld verdienen en entertainen
Klopt. Dus gewoon mee kappen.
ik heb zelf ook op āniet meerā gestemd maar alsnog vind ik dat er een verschil zit tussen de beekse bergen en artis. maar verder wat @Echo zegt.
Ik vind dierentuinen sowieso zielig al die kinderen die ook steeds op de glazen wanden beuken en dat geschreeuw naast die dieren. Ik zie het nut niet er van in
Wat is het langst dat je vrijgezel bent geweest sinds je relaties hebt gehad?
- minder dan een jaar
- 1 jaar
- 2 jaar
- 3 jaar
- 4 jaar
- 5 jaar
- 6 jaar
- 7 jaar
- 8 jaar
- 9+ jaar
- ik heb nog nooit een relatie gehad
- ik zit nog altijd in mijn eerste relatie
0 stemmers
4 jaar en still counting haha
Ik zit nu in mān eerste vrijgezelle periode na mān eerste relatie dus ik weet het niet! In ieder geval al 10 maanden