Toevallig een TikTok gezien vandaag hierover? Ik wel haha en vond die inderdaad echt heerlijk
Jaa hahah was die helemaal vergeten maar nu mis ik hem.
Oohh dat hadden wij in de snoepautomaat op school! Als je chique wilde doen kocht je die!
Ja en ik vond milky way cripy rolls er een klein beetje op lijken maar die zijn er sinds kort ook niet meer
Cripsy rolls
- Lekker
- Ken ik niet
0 stemmers
Vies kan niet
Jaa crispy rolls Ik heb ze voor mān gevoel vrij recent nog bij de Action gezien (maar zou ook kunnen dat dat langer geleden is dan ik denk)
En ze waren altijd maar iets van 40 cent in de automaat op school (100 jaar geleden )
Ja soms zijn ze er en dan weer een tijd niet. Ik sla dan altijd in alleen vreet ik het alsnog binnen 2 dagen op.
Onbeperkt geld lijkt me hierin juist de hel, want dan moet je zelf over alles nadenken brr zou echt gek worden
Dan liever een huis kopen van iemand met smaak
Nu heb ik hier zin in š„¹
Dat laatste zou echt aan mijn (momenteel non existent) budget afhangen. Een klushuis of nieuwbouw wat je naar smaak kan inrichten lijkt me echt geweldig.
Ik compenseer het maar door mijn huurhuis naar smaak in te richten hahaha.
Toen ik het wist als kind deelde ik dit met mijn oudere neefje, ik ging er in mijn naiviteit vanuit dat hij het ook allang wist maar hij was nog heilig overtuigd van de echte sint. Oeps
Maar echt, ik vond het echt een verschrikking toen mijn badkamer en keuken werden verbouwd. Dan liever alles laten doen terwijl ik er niet woon haha.
Ik was er vrij jong achter als kind en vond dat iets te leuk. Voelde me echt even superieur dat ik iets wist wat leeftijdsgenoten niet wisten. Dus ik ging aan een vriendin verkondigen dat ik āiets weet over sinterklaas maar ik mag niet precies zeggen wat want het is een geheim volgens papaā.
De dag erna kregen mijn ouders een telefoontje van de moeder van die vriendin. Of ik iets over sinterklaas had gezegd? Want die vriendin geloofde niet meer en had het ook meteen aan haar kleine zusje verteld.
Een neefje van mijn man was bijna 10 rond Sinterklaas. Ik was er vanuit gegaan dat je rond je 8ste of eerder wel wist dat Sinterklaas niet bestond. Maar dat bleek niet zo te zijn en dankzij mij hadden we daardoor een akward avondje
huh serieus? wij deden volgens mij vanaf groep 4/5 surprises en dan ben je toch 8 ofzo?
Hier pas groep 6, en dan waren er nog kinderen die geloofden. Maar daar hadden ze ook weer een heel verhaal omheen verzonnen.
Ik weet nog dat er een hele boze moeder naar school kwam omdat we in groep 6 surprises deden met de klas. Een klasgenoot bleek nog in sinterklaas te geloven, hij was toen 9 of 10
ik dacht eraan door een ander topic en was benieuwd. ga jij wel eens naar de dierentuin?
- ja en ik let niet echt ergens op
- ja, alleen naar dierentuinen die er goed uitzien
- nee vroeger wel, nu niet meer
- nee nooit gedaan
0 stemmers
Ik dacht hier niet over na tot ik met onze oudste naar Artis gingen, toen hij net 1 was ofzo. En daar schrok ik zo van? Zo klein en die dieren lagen er echt beetje sneu bij.
Dat vind ik in Beekse Bergen echt anders, maar dat had ik dus pas sinds ik als volwassene Artis had gezien
Ik ben heel erg van het milieu en vega zijn, beter leven voor dieren etc maar toch vind ik dierentuinen erg leuk. Ten minste in Nederland of andere landen waar het goed geregeld is (in mijn ogen dan, maar wat weet ik nou).
In de woorden van de grote poƫet Pommelien Thijs: ik ben een hoog functionerende hypocriet.