Hoeveel snacks neem jij als je friet besteld?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Hoeveel snacks neem jij als je friet besteld?
0 stemmers
Dit deed ik ook en dan riep mijn moeder me weer naar beneden en zei āvolgens mij kun je nog veel harder stampen.ā Dus ik nog bozer naar boven. En dat bleef ze dan herhalen. Woest werd ik daarvan
.
Hahahaha ja dat deed mijn moeder ook wel eens! Volgens mij lachte zij zich echt kapot op zoān moment haha
Misschien het fysieke niet per se altijd, maar wel dat de ouder dan duidelijk niet genoeg manieren heeft om met frustratie om te gaan. Ik denk dat dat meer impact heeft dan de tik.
Heb jij wel eens je mond afgeplakt voor tijdens het slapen?
0 stemmers
Indien ja, heb je er effect van gemerkt?
0 stemmers
Ja bij ons stond agressie centraal, zeker wanneer mijn vader te veel dronk dan werd hij daarna heel erg agressief en ook naar mijn moeder en het gekke is ook nog dat het soms random ging. Je kon de klappen soms zomaar krijgen, mijn vader (politieagent) noemt het nog steeds een corrigerende tik vandaar dat ik een bloedhekel heb aan dat woord. Want vroeger waren de klappen zo erg dat er bloed kwam en dat mijn moeder ons met coldpacks die standaard in de vriezer lagen moest koelen.
Ja en dan ging ik stiekem op mn kamer een boek zitten lezen, dus vond het helemaal niet erg. Kon ik lekker in alle rust lezen ![]()
Ik moest buiten op de mat zitten
Soms 3 š„¹š„¹
Een portie kaastengels. Zijn er feitelijk vijf, maar heb toch maar voor 1 gestemd ![]()
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat is de reden dat mensen dit doen?
Bij ons was het dreigement dat ze het āverbeteringsgestichtā gingen bellen. Wat een gedrocht van een woord ook. :'D
OkƩ single gal met twijfels hier in de nacht
Ben jij met je partner omdat je verliefd bent (geweest)?
0 stemmers
Voelde je je in de eerste instantie seksueel aangetrokken?
0 stemmers
Heb je wel eens een bot gebroken?
0 stemmers
Allemaal tijdens het sporten dus voor mān eigen veiligheid is het beter dat ik niet sport. Dit hou ik nu al heel lang vol.
Ja meerdere keren en mān voornemen is om nooit meer in mn leven een bot te breken. Wat een hel.
Denk jij dat je ooit (of weer) in je leven een bot breekt?
0 stemmers
Eigenlijk denk ik van wel maar ik wil daar niet op stemmen ![]()
In had een navelbreuk met de geboorte en een gebroken sleutelbeen en een schouderluxatie. Dus ik ben gedoemd voor het leven om een bot te breken lol. Die heb ik overigens niet mee geteld.
Heb je ooit een spier gescheurd?
0 stemmers
De meniscus is toch geen spier?
Anyway, nee. Wel een keer mān kuitspier gescheurd (zweepslag) en qua banden wel vaker mān binnenste enkelbanden ingescheurd en de buitenste volledig afgescheurd (heb nu 1 kunstenkelband).
Ja van onaantrekkelijk naar aantrekkelijk heb ik zelf ook nog nooit ervaren.
Heb jij iemand wel eens onaantrekkelijk gevonden en diegene daarna toch aantrekkelijk bent gaan vinden?
0 stemmers
Ik denk zelf dat je altijd wel ietsss aantrekkelijks moet hebben gevonden vanaf het begin. Als ik denk nee, vanaf moment 0, gaat dat ook nooit veranderen.
Een navelbreuk is toch geen botbreuk?