Stel je persoonlijke vraag #48

dit vind ik zo irritant bij dr Martens!!! Hopelijk gaan ze ooit nog aan halve maten doen, maar 37 is me daar altijd te krap en 38 te ruim (en voelt dan al snel clownesk met hun modellen)

4 likes

Koop jij wel eens wat bij Ekoplaza?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

De schoenmaat die ik altijd standaard aanhoud daarvan weet ik bij alle merken dat ik er sowieso in pas. Anders eventueel een zooltje. Liever te groot dan te klein. Met slippers alleen wel wat meer een probleem haha

2 likes

Oh heb ik nooit zien liggen! Kom er alleen om daar van die pure aloe vera stengels/bladeren te halen.

3 likes

Ik gebruik ze voor na het scheren bij mn bikinilijn, tegen bultjes of ingegroeide haartjes. Schijnt ook geweldig te werken als aftersun als je verbrand bent.

1 like

Prikt het niet na het scheren?

Ja ben echt fan, en elke creme of gel in een winkel die beweert 100% aloe vera te zijn, is het dat natuurlijk nooit. @kaworu nee! Helemaal niet, je moet natuurlijk wel die aloe vera eruit knijpen/snijden.

2 likes

Ken jij Noah Kahan?

• Nee, nooit van gehoord
  • Ja en ik vind zijn muziek leuk
  • Ja en ik vind zijn muziek mwah
  • Ja en ik vind zijn muziek stom

0 stemmers

Spotify

Spotify

1 like

Vond ik erg als in dat het toen natuurlijk janken was maar niet dat ik het daarna of nu nog erg vind ofzoiets

8 likes

Nja niet erg. Ik vond het toen vervelend maar het is zo weinig voorgekomen dat ik het me ook niet goed meer kan herrinneren.

3 likes

Kreeg jij vroeger meer dan een corrigerende tik, wat dus onder kindermishandeling zou vallen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja heb wel eens een schop onder mn hol gehad, op dat moment rot maar gebeurde idd zo weinig en kan me er vrij weinig van herinneren.

3 likes

Vind je een corrigerende tik kindermishandeling?

• Nee een ā€˜corrigerende’ tik vind ik meestal geen kindermishandeling
  • Nee, maar wel per definitie pedagogisch onverantwoord
  • Ja altijd
  • Soms

0 stemmers

3 likes

Bouillonblokjes van De Compagnie.

3 likes

Nee een zachte ā€˜pets op de billen’ deed me niks, ik wist alleen dat ik daarna heel snel naar mn kamer moest, en van de oma van een vriendin een letterlijke draai om de oren. Ik zat toen al in groep 8 of 7 en vertelde dat aan mn ouders. Die hadden toen wel aangegeven dat dat uiteraard niet mocht. Ze was zo dement als het maar kan kwamen we later achter.

3 likes

Werd jij vaak als straf vroeger naar je slaapkamer gestuurd om erover na te denken wat je had gedaan? En dan mocht je alleen weer terug komen naar beneden als je het kon uitleggen en sorry zei :joy:

• Nooit
  • Ja wel eens
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

ā€œJa blabla heb dit gedaan dat mocht niet, sorry!!!ā€ Weetniet of het echt heeft geholpen. Was gelukkig een heel makkelijk kind.

Ik ben aan m’n haar getrokken, geslagen, uitgescholden, achterna gezeten met een open haard pook… ik kwam er heel laat achter dat dat soort dingen niet normaal waren. :melting_face:

7 likes

In Nederland heb ik gewoon schoenmaat 38 maar in Amerika 7 1/2??

Gelukkig zijn er wel vaak halve maten maar soms irritant zoals @Janniebeton zit ik bij Dr Martens ook tussen twee maten in.

1 like

Het zou toch zo handig zijn als iig qua schoenen we overal dezelfde nummers/maatvoering zouden gebruiken, ik zei in US dat ik maat 3 of 3.5 was, maar dat is dus een UK maat. Etc.

1 like

Haha ja ik heb ook in de UK gewoond en daar was ik 5 :face_with_spiral_eyes:

1 like