Heb je ooit een spier gescheurd?
- Ja
- (Nog) niet
0 stemmers
Heb je ooit een spier gescheurd?
0 stemmers
De meniscus is toch geen spier?
Anyway, nee. Wel een keer m’n kuitspier gescheurd (zweepslag) en qua banden wel vaker m’n binnenste enkelbanden ingescheurd en de buitenste volledig afgescheurd (heb nu 1 kunstenkelband).
Ja van onaantrekkelijk naar aantrekkelijk heb ik zelf ook nog nooit ervaren.
Heb jij iemand wel eens onaantrekkelijk gevonden en diegene daarna toch aantrekkelijk bent gaan vinden?
0 stemmers
Ik denk zelf dat je altijd wel ietsss aantrekkelijks moet hebben gevonden vanaf het begin. Als ik denk nee, vanaf moment 0, gaat dat ook nooit veranderen.
Een navelbreuk is toch geen botbreuk?
Wel eens
Nee
Ja vanaf het begin moet ik idd wel denken “hm, leuk” en als dat niet is dan gaat het ‘m ook niet worden.
Maar ik kan iemand al helemaal kut vinden omdat diegene verkeerd ademhaalt, gek loopt of gewoon stom kijkt dus het is eigenlijk best een wonder dat ik een relatie heb
Daarom ook niet meegeteld! Maar idd geen botbreuk.
1x.
Het ging bij ons heel vaak over Bloody Mary.
Er was ook een tijd van een geest charlie
Er zit geen bot in je navel?
Wij waren in groep 7/8 helemaal in de ban van glaasje draaien. Daar hebben we nog speciaal een les over gehad toen de leraren daar achter kwamen om ons daarvoor te beschermen.
Jup ik was bang voor klopgeesten en kinderlokkers.
Same en pendelen en ouijaboard. Even al onze kinderproblemen voorleggen aan de geesten
Van die mails die je moest doorsturen anders werden ‘s nachts je ogen uitgekrabt
Wij hadden een gevaarlijke zeemeermin/boze geest in een waterput.
Mijn basisschool was relatief nieuw dus de geesten hadden ons nog niet gevonden
Ja en soms zie ik wel eens mensen in het echt en dan denk ik “Wat een leuke man! Bizar want als ik deze op tinder was tegen gekomen had ik hem direct weggeswiped” dus ik vind soms dat gedrag iemand ook wel echt aantrekkelijk kan maken.
Heb je wel eens in een bestuur gezeten en/of zit je daar nu in?
0 stemmers