Stel je persoonlijke vraag #48

Zou fukking saai zijn

4 likes

Ik vond de camera bij mijn intercom wel heel fijn maar is dat hetzelfde?

Als het goed is kom jij niet zo makkelijk aan die beelden dan bijvoorbeeld een eigen deurbelcamera. Bij ons zijn die beelden van de woningbouw en die kunnen ze niet zo makkelijk delen en moeten zich aan de avg regels houden

Heb je wel eens een trio of met meer mensen seks gehad?

• Ja een keer
  • Ja vaker
  • Ja met m’n partner
  • Ja met een stel
  • Ja op een feestje
  • Met meer dan 3
  • Met mijn partner met een ander stel
  • Nog nooit
  • Wil ik wel een keer proberen

0 stemmers

1 like

In een flat heeft het ook nog wel een veiligheidsfunctie, want je kan niet makkelijk zien wie je binnenlaat.

1 like

Ja klopt, je kunt in mijn appartement wel op elk moment met de camera meekijken op straat en sommige buren filmen dat dan zelf. Plus dat er altijd een foto wordt gemaakt als iemand aanbelt en die blijven in je intercom staan. Op zich zou enkel geluid ook genoeg moeten zijn om te beslissen wie je binnenlaat @Pippin

1 like

Ja ik ook maar dat vind ik wel echt iets heel anders? Die beelden worden niet opgeslagen en je ziet alleen wat op het moment dat iemand aanbelt.

1 like

Ja dat vraag ik dus, of dat hetzelfde is. Maar iemand legde hierboven al uit dat het heel anders werkt

oh whoops helemaal over die reactie heen gelezen haha

2 likes

Daar heb je ook wel een punt

2 likes

Emotie dagboek app adhv pictogrammen

2 likes

Ik houd altijd een dagboek bij als ik op vakantie ga, verder niet.

2 likes

Ik heb na een paar jaar nog steeds een abbonoment op de quest en die blijft leuk

4 likes

Een vriend van mij heeft nu 7 dates gehad met een jongen en ze slapen vaak samen en er wordt gewoon niet getongd alleen gekust??? Zou gek worden

4 likes

ligt eraan hoe erg die ertegen is want ik zou het prima vinden als diegene er zelf niet mee scheldt (uiteraard) maar elke x een preek als ik ff boos ben zou ik wel helemaal gek van worden

5 likes

Vind het heel satisfying dat iedereen het over je tweede poll unaniem eens is

Edit:
Niet meer :sob::sob:

3 likes

Wel bijna :sob::sob: maar we waren allemaal te ongemakkelijk

3 likes

Heb ooit gezegd niet meer met iemand verder te willen daten, omdat hij alleen kuste. Dat was echt de enige reden, hij was heel leuk verder.

Tijdens de eerste date ging ik onwetend vol op in het zoenmoment, eenzijdig. Hij had niet hetzelfde idee dus z’n mond en lippen deden wat heel anders. We vonden geen tempo samen. God wat moet dat er afgrijselijk uit hebben gezien van een afstandje ook haha. Je ziet het altijd direct als mensen geen zoenmatch zijn.

En dan eindigde het telkens alleen met kusjes. Keurig afgemeten kusjes. Voelde elke keer zo’n halve teleurstelling bij die kusjes. Ik wilde gewoon helemaal in elkaar opgaan met zoenen.

Sowieso vroeger, urenlang zoenen, dat was toch geweldig. Nee na date drie hield dit avontuur echt op. Ik voelde me ook lomp en onhandig erdoor. Hij had wilde plannen voor in bed, maar zag voor me dat we daar ook alleen steriel kussend zouden liggen haha, danke nein.

19 likes

Ja geen idee hij wil ook niet seksen als ze samen slapen want hij is meer een middagsekser (??)

7 likes

Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen tongzoenen fijn of zelfs lekker vinden. Forever single dus :joy:

6 likes