Stel je persoonlijke vraag #48

99% van de tijd vind ik de interpretatie van ~outraged moeders veel problematischer en enger dan het bronmateriaal.

Wat zegt het over jezelf als je alles seksualiseert?

30 likes

Echt precies dit, het leest wel als een zieke mindfuck maar iedereen snapt hopelijk dat er niet mee bedoeld wordt 🫠

1 like

Van wie komt deze printscreen?

1 like

Ik vind het gedrag van pedohunters ook ziekelijk hoor. Waarom ben je er op zon heftige manier obsessed mee. ( En dan vind ik vooral de mensen die alles omtrent Homosexualiteit als Pedofilie zien ) Soms lijkt het wel alsof het van die mensen zijn die zelf een scheet laten maar om dat te verbloemen dan als eerste roepen “Iehl ruik jij dit ook”

6 likes

ja ik ben ook benieuwd. tannaz hajeby had er ook een hele boze tiktok over geplaatst

Pedos vermommen zich vaak als pedohunter.

2 likes

Nee, vind ik echt niet lekker. Vet, boterig, te zoet, mondgevoel vind ik niet prettig. Ik eet ook geen ben en jerry’s cookiedough, vind ik ook niet lekker. Koekjes wel hoor. Zodra het gebakken is vind ik al die smaken veel meer in balans. En lekker krokant.

2 likes

Och ik start al met snoepen als ik alleen nog maar de boter en suiker gemengd heb :clown_face: en dat rauwe ei kan me echt niet boeien eigenlijk

6 likes

Door deze poll ben ik net koekjes gaan bakken en heb heerlijk het restje deeg opgegeten tijdens het wachten tot de koekjes klaar waren.

6 likes

Marwa van zo’n fb groep

Denk je dat dit een ongeluk was?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

2 likes

Hoezo zou ‘t geen ongeluk zijn?

32 likes

Ik weet hier echt niks vanaf dus geen idee, wel ongelooflijk triest.

4 likes

Dit is de 3e lange afstandsrenner met recordtijden die dood gaat op die leeftijd door een ongeluk, de eerste wel in 1975 hoor. De moeder van Samuel Wanjiru, die in 2011 overleed, dacht dat haar zoon vermoord was. Ik denk niet per se dat ze alle drie vermoord zijn, maar ik kan me wel voorstellen dat als iemand op het punt staat de 2 uur barriere te verbreken er grote belangen zijn. Echt zo sneu :frowning:

2 likes

Met deze context vind ik het inderdaad wel sus

5 likes

Ik vind drie in bijna 50 jaar niet zo’n hoog aantal eigenlijk

34 likes

Ik weet echt niks van atletiek hoor maar wat zouden dat dan voor belangen moeten zijn?

4 likes

Voelt een beetje raar en tactloos voor mij om hierover te speculeren

66 likes

Bij mij kwam de twijfel-associatie meer door dit recente bericht

Atleet Benjamin Kiplagat (34) uit Oeganda vermoord in Kenia | RTL Nieuws.

Ja snap ik en deels met je eens, dit forum is er ook niet de juiste plek voor denk ik. Er komt vast een onderzoek.