Die worden hier even ziek geout door een mod.
Uhh hebben ze zelf al lang gemeld hoor.
Een deurbelcamera
(Alle uitzonderlijke gevallen van mensen die gestalkt worden o.i.d. niet meegenomen.)
- Super handig!
- Ik snap de bezwaren maar het gemak gaat toch voor
- Een zorgelijke ontwikkeling
- Ik ben hier fel op tegen
- Ik heb geen mening
0 stemmers
Vind de camera zelf niet zo boeiend. Vind iets van dat ze met opslag, internetverbinding en constante toegang tot de beelden komen.
Je bent ergens iets eten en je krijgt je drinken in een blikje.
Neem je deze mee naar huis voor statiegeld?
- Nee, te veel moeite en onhandig voor statiegeld
- Nee, nooit aan gedacht
- Ja, statiegeld
- Ja, anders
0 stemmers
Deze agressieve schrijfwijze is opzich ook wel gewoon herkenbaar als mij, idc.
ik zet het meestal wel op/naast een vuilnisbak of in zo’n ding ernaast zodat iemand het makkelijk kan pakken
Hou jij een dagboek bij?
- Ja
- Nee
- Niet meer vroeger wel
0 stemmers
Hou je een ander soort dagboek bij?
- Nee
- Dankbaarheidsdagboek
- Natuurdagboek
- Een vraag per dag
- Eetdagboek
- Sportdsgboek
- Anders
0 stemmers
Heb je een abonnement op een tijdschrift?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ga je ook valentijnskaartjes schrijven en versturen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb de discipline niet om een dagboek bij te houden
Het is bij mij ook meer een week- of soms zelfs maandboek haha maar ik noem het alsnog een dagboek waarin in schrijf wat ik heb meegemaakt
Ik noteer wel dingen die ik wil herinneren maar niet zo uitgebreid als een dagboek normaal is denk ik
Fel op tegen. Als jij jouw behoefte aan ‘zien wat er voor je deur gebeurt’ belangrijker vindt dan het recht op privacy van post-/pakketbezorgers, visite of je buren of zelfs random voorbijgangers, dan vind ik dat echt een bepaald egocentrisme.
En ja natuurlijk heeft iedereen opeens een vet zwaarwegende reden en moeten ze wel zo’n deurbel want hun Porsche is al drie keer in een week gestolen ofzo.
Nah. En als je wilt afschrikken, kun je ook een nep camera installeren. Er zijn andere manieren om je huis veiliger te maken.
Bezorgers ontvangen doorgaans minimumloon en kijken wel uit voordat ze zich ergens tegen uitspreken, maar dan is het nog niet vanzelfsprekend dat je ze op beeld mag vangen. Anderen ook niet. Ook niet omdat je graag je fokking tuin en bolide in de gaten houdt en dat in jouw eigenbelang is.
Maarja ik trek sowieso beeldopnames slechter dan anderen denk ik.
als ik een dief was zou ik vooral nog eerder gaan inbreken bij een huis met een deurcamera
ga er dan meteen vanuit dat ze allerlei dure onzin gadgets hebben
Zou fukking saai zijn
Ik vond de camera bij mijn intercom wel heel fijn maar is dat hetzelfde?
Als het goed is kom jij niet zo makkelijk aan die beelden dan bijvoorbeeld een eigen deurbelcamera. Bij ons zijn die beelden van de woningbouw en die kunnen ze niet zo makkelijk delen en moeten zich aan de avg regels houden
Heb je wel eens een trio of met meer mensen seks gehad?
- Ja een keer
- Ja vaker
- Ja met m’n partner
- Ja met een stel
- Ja op een feestje
- Met meer dan 3
- Met mijn partner met een ander stel
- Nog nooit
- Wil ik wel een keer proberen
0 stemmers
In een flat heeft het ook nog wel een veiligheidsfunctie, want je kan niet makkelijk zien wie je binnenlaat.
Ja klopt, je kunt in mijn appartement wel op elk moment met de camera meekijken op straat en sommige buren filmen dat dan zelf. Plus dat er altijd een foto wordt gemaakt als iemand aanbelt en die blijven in je intercom staan. Op zich zou enkel geluid ook genoeg moeten zijn om te beslissen wie je binnenlaat @Pippin
Ja ik ook maar dat vind ik wel echt iets heel anders? Die beelden worden niet opgeslagen en je ziet alleen wat op het moment dat iemand aanbelt.