Stel je persoonlijke vraag #48

Ja dat vraag ik dus, of dat hetzelfde is. Maar iemand legde hierboven al uit dat het heel anders werkt

oh whoops helemaal over die reactie heen gelezen haha

2 likes

Daar heb je ook wel een punt

2 likes

Emotie dagboek app adhv pictogrammen

2 likes

Ik houd altijd een dagboek bij als ik op vakantie ga, verder niet.

2 likes

Ik heb na een paar jaar nog steeds een abbonoment op de quest en die blijft leuk

4 likes

Een vriend van mij heeft nu 7 dates gehad met een jongen en ze slapen vaak samen en er wordt gewoon niet getongd alleen gekust??? Zou gek worden

4 likes

ligt eraan hoe erg die ertegen is want ik zou het prima vinden als diegene er zelf niet mee scheldt (uiteraard) maar elke x een preek als ik ff boos ben zou ik wel helemaal gek van worden

5 likes

Vind het heel satisfying dat iedereen het over je tweede poll unaniem eens is

Edit:
Niet meer :sob::sob:

3 likes

Wel bijna :sob::sob: maar we waren allemaal te ongemakkelijk

3 likes

Heb ooit gezegd niet meer met iemand verder te willen daten, omdat hij alleen kuste. Dat was echt de enige reden, hij was heel leuk verder.

Tijdens de eerste date ging ik onwetend vol op in het zoenmoment, eenzijdig. Hij had niet hetzelfde idee dus z’n mond en lippen deden wat heel anders. We vonden geen tempo samen. God wat moet dat er afgrijselijk uit hebben gezien van een afstandje ook haha. Je ziet het altijd direct als mensen geen zoenmatch zijn.

En dan eindigde het telkens alleen met kusjes. Keurig afgemeten kusjes. Voelde elke keer zo’n halve teleurstelling bij die kusjes. Ik wilde gewoon helemaal in elkaar opgaan met zoenen.

Sowieso vroeger, urenlang zoenen, dat was toch geweldig. Nee na date drie hield dit avontuur echt op. Ik voelde me ook lomp en onhandig erdoor. Hij had wilde plannen voor in bed, maar zag voor me dat we daar ook alleen steriel kussend zouden liggen haha, danke nein.

19 likes

Ja geen idee hij wil ook niet seksen als ze samen slapen want hij is meer een middagsekser (??)

7 likes

Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen tongzoenen fijn of zelfs lekker vinden. Forever single dus :joy:

6 likes

Tongzoenen is de hemel

29 likes

Kon ik ook niet maar het is echt fantastisch. Als de andere partij kan zoenen dan anders is het wat minder.

Haha dit is sowieso bs natuurlijk. Is hij nog maagd misschien?

2 likes

4 jaar geleden weer begonnen toen ik in een best wel heftige periode in mn leven zat. Wel blij dat ik t heb gedaan want het is wel echt interessant terug te lezen hoe ik me toen voelde enzo. Maar nu schrijf ik nog steeds dagelijks ook al maak ik echt niets mee, maar het voelt als falen ofzo als ik stop :cry:

Ik heb wel een zeer belangrijke vraag in dit thema:

Ik gebruik Moleskineboekjes als dagboek maar als deze vol is heb ik alle kleuren gehad. Een optie is over gaan op Leuchtturmboekjes maar die hebben een ander formaat en dat vind ik echt zo lelijk :angry: Wat nu?

• Gewoon weer opnieuw beginnen aan de verschillende kleuren Moleskine boekjes
  • Overgaan op Leuchtturm
  • Dit als teken zien om te stoppen met schrijven
  • Ik heb een ander heel goed idee

0 stemmers

7 likes

Je staat wel voor een onmogelijke dilemma zeg

5 likes

Nou dan is er nog hoop :joy:

4 likes

Ik ben van moleskine overgestapt op rhodia webnotebook, fijnere boekjes en bijna precies hetzelfde formaat.

7 likes