nav het biechttopic, hoe meer zielen hoe meer vreugd…
- ben ik het meestal mee eens
- ben ik het meestal mee oneens
- anders/nvt/uitleg
0 stemmers
nav het biechttopic, hoe meer zielen hoe meer vreugd…
0 stemmers
Hoe meer zielen hoe ingewikkelder de Tikkie achteraf
Ik vind eigenlijk alleen groepen met mijn eigen vrienden leuk, dus ik hoef niet allemaal extra mensen overal mee naartoe te hebben.
hahaha tja ik ga persoonlijk ook niet graag naar plekken met zulke menigtes, deels om de reden dat ik groepen niet fijn vind. maar ik snap wel dat je het zelfs in zo’n setting niet leuk vindt om dan andermans vrienden mee te hebben
Haha ik vind dat zooo ongezellig en ook een gevalletje kleuterklas ‘jij mag niet met ons spelen!!’
Ligt aan de zielen die er mee gaan. Niet iedereen brengt vreugd.
Ligt er helemaal aan in wat voor situatie. Als ik gewoon met mensen afspreek om koffie te drinken en bij te praten, dan liever 1 op 1. Maar een feestje of festival liever met meer mensen. Ik wil dan ook mn eigen ding kunnen doen en rondlopen. Als je met 2 mensen bent ben je toch soort van gedwongen de hele tijd bij elkaar te blijven.
dat vind ik echt een rare associatie want voor mij is het gewoon dat ik liever individuele vrienden heb en met kleine groepjes afspreek dan een hele gang met mensen. ik snap totaal niet hoe dat ‘kleuterklas’ is, ‘je mag niet mee’ is totaal niet ter sprake
Ik vind het echt zo gezellig om de vrienden van mijn vrienden beter te leren kennen, en de leukste avonden zijn meestal de avonden met een heel willekeurig gezelschap! Al gaat mijn vriend hier soms wel heel ver in, als we een date gepland hebben is hij in staat allemaal random mensen erbij uit te nodigen
Je hebt met vrienden een doorlopende wie betaalt wat. Mensen zetten er ook kleine bedragen op die ze voor elkaar betaald hebben. Dan staat er “biertje 2,70” of “bus 1,50”.
0 stemmers
Haha ik las gisteren een verhaal van iemand wiens vriend die ochtend had gevraagd of het oké was een vriend mee te nemen naar hun Valentijns diner. Zij had gezegd nee liever niet en toen had hij het toch gedaan en was vervolgens boos geworden dat zij boos was geworden
Omg ja ik heb hier zo’n hekel aan als mensen dat doen op vakantie/weekend weg. Dan stond er ineens een flesje water in voor 40 cent ofzo.
Als ik dit zou gebruiken zou ik gewoon alles erin zetten maar ook verwachten dat iedereen dat doet, want als je een grens afspreekt voor wat er in die app gaat, waarvoor is die app dan
Met je vader naar de prive spa gaan
0 stemmers
Ja dit, als je een doorlopende app hebt is dat toch de manier om alles te berekenen. Als er dan mensen gaan lopen piepen dat iemand iets erin zet, werkt dit systeem toch gewoon niet voor jullie.
Met je moeder naar de privé spa gaan
0 stemmers
Ongemakkelijk kan ik me voorstellen, maar vreemd of gek niet.
Is het dan gek omdat je elkaar naakt ziet?
Nou naakt hoef ik ook niet met m’n moeder, maar meer dat ik echt niet zo een band heb met m’n vader om lekker samen naar de privé spa te gaan. Vind het eerder gek dat mensen zich dat niet kunnen voorstellen haha.
You do you verder hoor, maar je doet mij of mijn vader daar echt geen plezier mee.
Ben sowieso nog nooit naar een privé spa geweest, maar wel naar gewone thermen/sauna’s met zowel vader als moeder, heerlijk toch. Privé lijkt me niet heel anders
Nouja hoeft niet eens je kan in principe gewoon je badpak aan. Maar veel mensen associeren het met iets romantisch.