Uiteindelijk vond ik Leids leuker dan wat het nu is, vooral omdat het nu altijd zo druk is.
Ben echt verbaasd dat bijna niemand op u dont have to call stemt. Is echt mijn all time faveeee ![]()
Mariah Carey editie, gebaseerd op haar greatest hits:
- Vision of Love
- Love Takes Time
- Someday
- I Don’t Wanna Cry
- Emotions
- Can’t Let Go
- Make It Happen
- I’ll Be There
- Dreamlover
- Hero
- Without You
- Anytime You Need a Friend
- Endless Love
- Fantasy
- One Sweet Day
- Always Be My Baby
- Forever
- Underneath The Stars
- Honey
- Butterfly
0 stemmers
- wie is Mariah Carey???
0 stemmers
Ik mis all I want for Christmas
Blame Google!!! Ik mis zelf ook fly like a bird 2006 grammy’s editie ![]()
Ik stond ook al op het punt om te rellen. En ik mis de soundtrack van Prince of Egypt
Oké voor de echte liefhebbers nog 1. Als ik wat ben vergeten moet je zelf maar een poll maken!!! Part 2, Mariah Carey:
- Touch my body
- Fly like a bird
- It’s like that
- I know what you want
- Heartbreaker
- Obsessed
- Get your number
- Beautiful
- Shake it off
- Against all odds
- O holy night
- All I want for christmas is you
- Loverboy
- I’ll be loving you long time
- My all
- We belong together
0 stemmers
Buren die in een woonwijk met een drone vlak langs de ramen van mensen vliegen.
(Een drone heeft volgens mij bijna altijd een cameraatje, je ziet dan op je afstandsbediening wat de drone ziet. Dit betekent niet automatisch dat er opnamen worden gemaakt. )
- Ik zie geen probleem
- Beetje irri maar ik zou er ook niets van zeggen
- Zou zeggen dat ik dat liever niet heb, maar ik maak er geen groot issue van
- Fucking invasief, ik wil dit niet hebben!
0 stemmers
Mag ook niet
Werd ook vaker langs “onze” flat gevlogen
Vond het zo kut.
Denk je dat het je goed zou doen als je een maand niet op het forum zou komen?
- ja
- nee (geen verschil)
- nee het zou dan minder goed met me gaan
0 stemmers
Ik weet dat ze extreem getalenteerd is, maar ik vind haar stemgeluid wanneer ze hoogt zingt zo hoog en schel dat ik er gek van wordt.
Enige nummer van haar dat ik luister is I know what you want vanwege Busta Rhymes en dat zij zelf vooral fluistert en weinig uithalen doet.
Ik heb een illusie dat ik dan ineens heel productief ga zijn qua werk maar dan vind ik vast wat anders om me af te leiden
Witblonde kinderen ?

- Neutraal
0 stemmers
Alleen al in mijn dagelijkse handtas zitten 6 lippenbalsems. Ik wil niet weten wat er nog in mijn badkamerkastjes + alle andere tassen ligt.
En ook nog goede lippenbalsems!!
Haha hier ook. Ik hoorde ooit iemand zeggen dat ze nog nooit een lipbalsem had opgemaakt. Ik maak elke maand wel een lippenbalsem op, denk ik.
Ik heb het idee dat veel witblonde kinderen op latere leeftijd veel donkerder haar hebben gekregen. Zoveel vrienden en collega’s enzo met jeugdfoto’s met van dat melkboerenhondenhaar en nu lichtbruin oid. Alsof de kleur nog effe 10 jaar moet intrekken ofzo