Stel je persoonlijke vraag #48

Soms kant en klare nasi, soms friet, soms een keertje sla maaltijd of komkommer, soms eet ik een belegd broodje van de ah to go, lasagna van de AH to go, soms avgtje van mn moeder, kant en klaar diepvriesmaaltijd en een enkele keer maak ik spinazie a la creme.

Ik haat echt avg en gekookte groenten (behalve bloemkool) en lekker Bami of Nasi verziek ik gewoon dus dan maar kant en klaar.

3 likes

niet elke dag nee?? tuurlijk zijn er wel zulke gerechten maar ik vraag me gewoon af hoe een dagelijks avondmaal er dan uitziet

1 like

Ja komkommer kan ik eten en augurken dus, maar daar ben je op een gegeven moment ook wel klaar mee dus dat is zeker niet dagelijks dat dit op brood gaat
Die augurken knaag ik zo weg

5 likes

Pasta pesto eet ik wel eens, zit ook niet echt groenten in. Off tomatenrisotto, zit tomatenpurree in maar tel ik ook niet echt als groenten.

1 like

Beetje dubbel. Het hoeft niet van mij allemaal, maar het wel mn trouwdag (dit was toeval, de eerste dinsdagochtend waarop ze vorig jaar plek hadden, haha) dus we gaan dit jaar wel iets doen. Maar dat is niet perse vanwege Valentijn.

3 likes

Iets wat heel makkelijk groente toevoegt bij brood is soep, dan heb je die 200+ gram snel binnen
Tenzij het kippensoep is ofz

2 likes

Oh dat kan ik me voorstellen! Lastig zeg.

1 like

Heb jij een valentijnscadeau voor iemand? Ik heb bloemen besteld voor mijn vader en een kleinigheidje voor mijn werkbestie, haha. Single life forever.

• Ja, maar voor partner
  • Ja, voor iemand anders
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Nou ja een kaart met gollum en ‘my precious ‘ erop maar call me een romanticus pur sang

19 likes

Heb jij ooit naast de wc pot gepoept? (Over de bril, op de grond, tegen de muren) is anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Bij deze gerechten voeg ik altijd courgette toe. Dat vind ik nou echt zo’n groente die je er altijd prima bij kunt hebben. Bij de risotto gooi ik de courgette dan apart in de grillpan.

5 likes

Als ik iets met Valentijn doe, dan doe ik het liefste ook iets iets flauws/grappigs.

ik had iets kleins gekocht wat hij toch al wilde hebben (een speciale koffiesoort) en was volledig voorbereid op een teleurstelling tot ik dacht: ik zeg gewoon dat ik wat wil
en hoera ik kreeg wijn en mn lievelingschips

wel minder leuk om het zelf te moeten zeggen maar niks krijgen en wel wat geven vond ik nog minder leuk

4 likes

Ik probeer 300-400 gram groente per dag te eten en red dat vaak wel makkelijk. In de ochtend spinazie en avocado in een smoothie of ei met avocado en courgette + wat tomaatjes, als lunch iets van maiswafels of brood met daarnaast tomaatjes/komkommer/wortel. En dan in de avond gewoon een redelijk gemiddelde portie in bijv een curry/pasta/bowl. Fruit zit dan ook al in de smoothie en vaak als tussendoortje nog een appel ofzo.

3 likes

Voor mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Even terwijl het er niet over gaat, ik vind jouw nieuwe plaatje echt fantastisch

6 likes

geen cadeau maar doe wel een valentijnsdinertje met een vriendin

2 likes

Alleen als je in de horeca werkt!

Praat jij standaard Engels tegen klanten?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

M’n man heeft een cadeau, sushi besteld die ik nu wel mag eten en alcolvrije wijn gehaald.
En ik heb maandag een droger besteld

Raad eens wie de romanticus van ons tweeën is.

3 likes

Haha ja idk!! na de zoveelste ervaring, ben ik het nu maar even gaan checken bij jullie

2 likes